Onko muita lähdössä Kreetalle, elokuun puolivälissä?
Kreeta, Platanias
16
684
Vastaukset
- Yksi monista
No yhteen koneeseen mahtuu yli 200 matkustajaa ja koneita menee sinne monta viikossa niin mitäs veikkaat?
- Minä
tyhmä
- pahapaikka
Ei.
- menossss
Kateelliseten panettelua! Olen menossa 3 vkon päästä Agia Marinaan.
- Sara79
Kyllä Kreetalle mutta ei ihan plataniakseen asti tällä kertaa. Agii apostoliin mennään. Lähtö torstaina:)
- Kreetallr
Perjantaina Agia Marinaan, onko muita lähtijöitä?
- Retyyn
Perjantaina lento myös, mutta Retyyn :)
- Weype
Sunnuntaina 17.8 Plataniakseen :)
- greece
Lauantaina lähtö Kato Stalokseen
- 59vnainen
Perjantaiaamuna lento Haniaan. Äkkilähdön otin, joten en tiedä minne päädyn. Olen aiemmin ollut 2 viikkoa Hanian kaupungissa ja viikon Plataniaksessa, joten olis hienoa päätyä Rethymnoniin, mutta luultavasti löydän itseni jostain Haniasta länteen, veikkaan :).
- kreetafani
Hei , onko Kellään kokemusta Blue Sea Apartmentista( kuuluks meteliä siitä rannalla olevasta yökerhosta)? ja Ideal Beach:sta Plataniaksessa ,Kreetalla? Apollomatkojen hotelleja molemmat!
Plataniakseen kytätään äkkilähtöjä...! Ollaan oltu siellä 4 kertaa , Agia Marinassa ja Kato Staloksessa kerran.
Platanias näistä mun mielestä paras ja vilkkaisi. Kato Stalos oli iham kuollu paikka!
Rethymonis o myös kerta oltu ja oikeestaan ei tee mieli toista kertaa, kaupunki aika iso ja vilkas , ruma, vanhoja ränsistyneitä rakennuksia! - pois sateesta
Minulla matka 29.8 Agii Apostoliin ja hotelli Telcinia. Onko muita samalle seudulle lähteviä?
- n30
Hei, kerrotko matkan jälkeen hotellista ja muutenkin paikasta? :) Olen lähdössä myös Telchina -hotelliin 18.9.
- pois sateesta
n30 kirjoitti:
Hei, kerrotko matkan jälkeen hotellista ja muutenkin paikasta? :) Olen lähdössä myös Telchina -hotelliin 18.9.
n30 Kerron hotellista ja muutenkin Agii Apostolista matkan jälkeen.
- Lumpero
Huomenna 21.8 äkkilähdöllä Kreetalle. Saas nähdä mistä itsensä löytää :)
- mevaan:) :)
3 kertaa oltu Kreetalla, eri puolella saarta.Kiva mesta kokonaisuudessaan, no Hanian sataman ravintoloiden sisäänheittäjät :) , joo...o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1464705BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043940- 2113157
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093019Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712823- 1231673
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91605- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471156MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1441121