Olen kolme kertaa yrittänyt lähettää Yahoolla postia osoitteeseen tlaukset (a) ammattimies.com. Vuorokautta myöhemmin viesti palaa takaisin mukanaan ilmoitus, että vastaanottajan palvelin vastaa liian hitaasti. Viimeksi ilmoitus palasi Yahoon roskapostikansioon! :o)
Seuraavaksi olen lähettänyt saman viestin Gmailillä ja se on mennyt aina heti perille, koska Ammattimies lähettää heti automaattisen vastauksen.
Kerran aikaisemmin lähetin viestin DNA:lle. Se tuli takaisin mukanaan ilmoitus, että viestiä ei toimiteta perille, koska DNA on tunnettu roskapostittaja!
Kerran lähetin viestin Kreikkaan. Se meni perille, mutta vastaanottajan roskapostikansioon.
Muitakin toimittamattomia tapauksia on ollut. Kannattaa välttää Yahoota.
Yahoo ei toimi
Surkea Yahoo
4
156
Vastaukset
Ei kannata tosiaan käyttää Yahoo postia. Mieluummin Gmailia.
- 42342234363464475755
yahoo on luotettavampi kuin joku gmail.
gmail on vähän sama kuin seiskalehdelle laittaisit kaikki mailisi. - Odotellaan...
Yahoo on yleensä ainakin minulla ollut erittäin varmatoiminen, jo yli 10 vuotta.
Toki tehty muutos vaikutti meilien luettavuuteen, mutta muuten olen ollut tyytyväinen. Siksi onkin nyt outoa, etten saa posteja auki, vaan virheilmoitus tulee. - Surkea Yahoo
"yahoo on luotettavampi kuin joku gmail."
Minäkin voin luottaa siihen, että viestini huoltoyhtiöllemme eivät koskaan mene perille. :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934417
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789