Paljonko 8kk saku kasvaa vielä korkeutta ja painoa? Nyt 59cm ja 28kg narttu
saksanpaimenkoiran kasvusta
4
93
Vastaukset
- jfkeslaö
Arviolta n. 2 m korkeutta.
- Herkko8787
Öh höh höö, vitsikäs persoona,
Asiaan, kyllähän toi tosta tulee varmasti vielä ns "jykevöitymään" aika reippaasti. Oma saku likka oli vasta 1,5v ikäsenä kunnolla aikuisen näkönen. Painoa ei välttämättä tuu lisää, mut pää ainaki tulee leviämään :D - Saksalaisen raportin
Herkko8787 kirjoitti:
Öh höh höö, vitsikäs persoona,
Asiaan, kyllähän toi tosta tulee varmasti vielä ns "jykevöitymään" aika reippaasti. Oma saku likka oli vasta 1,5v ikäsenä kunnolla aikuisen näkönen. Painoa ei välttämättä tuu lisää, mut pää ainaki tulee leviämään :DOn kyllä vielä tosi rimpulan näkönen meidän tyttö.. Kuinka painavia muiden sakut on ollu 8kk ikäisenä? Toi pää ihteäki mietitytti kun tuntuu että muiden sakuilla on päät puolet leveempiä kun tuolla. Ehkä se sitten rupee kohta isolt koiralta näyttämään :) Ensimmäinen saksalainen tässä talossa
- sivusta seuraaja
Taisi olla taas sirkuskoira Flick.:) Samoin kuin tuon 3-vuotiaalla saksanpaimen -ketjun aloittaja.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059