Miksi tällaiset vuokralaiset pilaavat meidän kunnollisten vuokralaisten vuokramarkkinat. Kohta aletaan vaatimaan sellaisia vaatimuksia että aika harvalla on esittää sellaisia.
http://www.uusisuomi.fi/asuminen/70925-ei-asunut-paivaakaan-asunnossa-joutui-maksamaan-4450-eu-vuokraa
Ennakkotapaus oikeudesta
2
305
Vastaukset
- nnnnnn12222
Se on vuokralaisten onni että hovi tulkitsi näin järkevästi.
Jos se olisi tuomittu vuokranantajan vahingoksi, olisi se askel siihen suuntaan että vakuus heti sopimuksen allekirjoituksen yhteydessä tai ei tule sopimusta.
Minäkin olen aina antanut aikaa vakuuden hankkimiseen, useinhan se on kiinni vanhassa. - 11+3=
"Vuokralainen vaati, että yhtiön valitus hylätään. Vuokralainen kertoi saaneensa tiedotteen, jonka mukaan vuokrasopimus puretaan, mikäli vakuusmaksua ei suoritettu kahden viikon sisällä. Vuokralaisen mielestä hän ei ollut maksuvelvollinen asunnosta, joka ei ollut ollut hänen käytössään."
Oikeus ohitti kokonaan tämän kohdan ja pitäytyi sopimuksen ehdoissa. Jos vuokralaisella oli näyttää toteen, että tällainen tiedote oli hänelle annettu ja jos hän oli myös ollut yhteydessä vuokranantajaan ja ilmoittanut, ettei aiokaan hakea avaimia ja muuttaa, olisi pitänyt tuomita toisin. Uutisesta ei käy ilmi kaikki yksityiskohdat. Tavalliselta kansalaiselta ei mielestäni tule odottaa kirjaimellista laintuntemusta. Kummastuttaa erityisesti, miksi YRITYS odotti 4 kk, vaikka ei ollut saanut vakuutta eikä avaimia oltu noudettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221