Hei,
Kannattaako kanarialle lähteä marraskuun alussa? Onko siellä jo kylmä silloin? Voiko siis viettää lämpimän rantaloman?
Kiitos vastauksista, ja olen kyllä katsonut lämpötilat esim matkanjärjestäjän sivuilta mutta kuulisin mieluummin kokemuksista :)
Kanarialle marraskuussa
7
222
Vastaukset
- 98765
Mieluummin heti alkukuussa. Marraskuun loppupuolella oli ainakin viime vuonna sateista, jopa Puerto Ricossakin, joka on aurinkovarmin alue. Toki tuurista kiinni.
- Sinne vaan
Mistä sen kukaan tietää millaiset on kelit milloinkin mutta yleensä Kanaria on aika keskimnääräinen 18-25C varjossa kelit. Saattaa tuulla ja sadella talvisin mutta pääasiassa on tasaiset kelit.
- 98765
Ihan vain kokemuksesta kerron. Olen matkustanut monta kertaa marraskuun loppupuolella Kanarialle ja kelit on olleet epävakaisemmat kuin alkukuusta. Jos mahdollista, niin kannattaa siis matkustaa jo alkukuusta. Itse viisastuneena varasin taas loka-marraskuun vaihteeseen matkan.
- oisko sikaakossa
Vissii ameriikassa..?
- palmun alle
Kerran oltu marraskuun puolivälissä Americasissa ja pöivälämpötilat oli 26-28, joten silloin ainakin oli hyvät kelit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453559Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2902381- 951465
- 701323
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1061312Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481300Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1201237Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1751118- 451109
- 591083