Nyt kun terveyskeskus avaa taas ovensa, saammeko vihdoin kunnollisen lääkärin joka kuuntelee myös potilaita eikä leiki itsekkäästi potilaiden terveyden ja hyvinvoinnin kustannuksella. Kerran viikossa meillä on vain lääkäri täällä ,eikö kunnalla olisi varaa palkata meille asiallinen lääkäri verorahoillamme.
Saadaanko oikea lääkäri !
apua potilaille
4
458
Vastaukset
- ahaa elämyskö
Muutin pois Pukkilasta juuri tuosta syystä. Nyt saan sitä minulle oikeata hoitoa ja lääkkemääräykseni minulle sopiviksi . Ei ihminen parannu jonku ihmeen uskonnon opin mukaan . Moni siellä valitti ihan samaa. Huithapeliksi kutsuvat !
- Anonyymi
Ja yhä asut täällä ?.
- Anonyymi
Kyllä siellä oli joskus hyvä lääkäri. Joku nainen Lahdesta. Nyt en muista nimeä. Ainakin meillä toimi kaikki asiat hänen vastaanotolla.
- Anonyymi
Kyllä se toimii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954