Kuinka nöyryyttää kiusaajaa?

kokemuss

Juu eli siis laittakaa tänne ideoita et kuinka vois nöyryyttää kiusaajia. Oon saanu jo ehotuksen et vois laittaa kiusaajan taskuun koiranpaskaa aattelin et koiranpaskan tilalle sopis myös hyvin madot. Eli pistäkää vaan lisää ideoit tulemaan ni voin valita sit niistä parhaan ja saahan täält tietty muutkin sit jotain inspiraatiio kiusaajansa nöyryyttämiseen.

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja toki myös kiusaajat voivat hakea täältä vinkkejä... Ollaanpas sitä taas vastuullisia.

Kiusaajan nöyryyttäminen saa hänet vihaiseksi, jolloin hän kiusaa sinua pahemmin.

Kiusaamisesta kannattaa kertoa aikuiselle.

Myös väkivalta on kelpuutettava ratkaisu, mutta se täytyy sitten tehdä kunnolla.

• kokemuss

Kyl must tuntuu et ei toi mun kiusaaja tota ainakaan itekseen paljoo sen pahemmaks saa mitä se jo on.

Ja onhan siitä jo kerrottukkin, mut se onnistu vaan pahentamaan asiaa.

Ja kylhän mä oon miettiny et voishan sitä vetästä turpaan oikeen kunnolla, mut siit ois paljon helpompi nostaa kunnon meteli pystyyn.

• kokemuss kirjoitti:

Kyl must tuntuu et ei toi mun kiusaaja tota ainakaan itekseen paljoo sen pahemmaks saa mitä se jo on.

Ja onhan siitä jo kerrottukkin, mut se onnistu vaan pahentamaan asiaa.

Ja kylhän mä oon miettiny et voishan sitä vetästä turpaan oikeen kunnolla, mut siit ois paljon helpompi nostaa kunnon meteli pystyyn.

Omapa on ratkaisusi... Toivottavasti pääset kiusaamisesta eroon. :)

• Kurko long drink

Sit jos "nöyryytyksen" tekijä paljastuu nii saatat menettää pari hammasta ja vähän verta.

• kokemuss

Itse asias mul oli tarkotuksena laittaa sen taskuun myös sellanen ite tekemäni graffiti tyylinen piirros jossa lukee vitun kusipää ja kirjottaa siihen mun nimi koska siinä olis nimen omaan ollu tarkotuksena et se sais tietää et se olin mä koska kyseinen henkilöhän on siis tyttö (kuten minäkin) ja sen tason pissis että ei se viittis mulle mitään tehä siinä pelossa et sen kynsi katkee tms. :D se onkin kiusannu mua levittelemällä juoruja mitkä se on jollain keinolla saanu kaikki uskomaan.

Sen piirroksen mä sainkin tehtyä mut sit siinä koulun alkua ootellessa sainkin idean et voisin vaan vetää sitä turpaan. mut sit koulu alko ja nössöys iski enkä sit uskaltanukkaan vetää sitä turpaan vaan aattelin et jos se jatkaa ni vedän sitte. No nyt se taitaa olla jatkanu sitä enkä oo uskaltanu vetää sitä turpaan. Lisäks toi koiran paskan tms. taskuun laittamisen suunnitelma lässähti siihen kun tajusin et meil on ylä asteel kaapit (joita kukaan ei jaksa käyttää vaan tavarat kannetaan mukana luokkaan). Tosin ruokailuun mennessä takit ja muut jätetään ruokalan vieressä olevaan naulakkoon jolloin ton suunnitelman toteutus onnistuis mut sit pitäs saada selville millon se menee syömään.

• Se, että kiusaaminen on pakko lopettaa, koska aikuiset käskevät, on ihan tarpeeksi nöyryyttävää.

Kannattaisin ykkösvaihtoehtona tuota. Jos keino ei millään ole käytettävissä, madot taskussa ovat ihan ok.

Muista, että se ei ratkaise mitään, se vain tyydyttää sinua hetkellisesti (mikä sekin suotakoon). Yksi pahimmista kiusaamisen seurauksista on kuitenkin uhrin "uhrautuminen", jolloin koko elämää alkaa pyöriä kostamisen ja minä vastaan muut-ajattelun ympärillä. Älä tee sitä itsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2613
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2252
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1603
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      184
      1461
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1340
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      68
      1086
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1021
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      972
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      924
    Aihe