Hei
Mistähän mahtaa johtua, että Nissan Qashgai 2 1.6 epätasella tiellä ajattaessa kuuluu ohjauspyörän alata "helisevää ääntä" Vuosimalli on 2011. Mistähän moinen mahtaa johtua? Taitaa olla jotakin irti?
Ohjauspyörä helisee
5
202
Vastaukset
- 330d ja hajis
Se on Nissan Pissan ominaisuus hehehe
- löllerö
Taitaa olla kytkin vaijerin säätö löysällä, jos ei olee tomaatti
- jkuiy
Eikös se ole juuri se auto jolla tv toimittajalla jäi ratti käteen.
http://yle.fi/uutiset/ratti_irtosi_uudesta_autosta_kesken_ajon_helsingissa_-_katso_video/6276510 - alumiiniseos
Jaa ja millä se sai sen takas sontaa toimittaja kirjottaa, eihän tos ollu ku valuvika ratin runkossa ei se ääntele mitenkää se jää kerralla handuun. Valu prosessi on menny kinkin eväät sekaan.
- 1.5dCi
Mulla on sama vika upouudessa Qashqaissa. Kiristivät jotain huollossa mutta edelleen helisee kun taajuus on sopiva. Miksei näitä voi testata jo tehtaalla, olisi helppo homma rullien päällä ja kokeilla erilaisilla tärinätaajuuksilla.
Toinen ärsyttävä piirre on että alavääntö katkeaa kuin veitsellä leikaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611