Pakko kysyä

Marketta

No nyt on minunkin pakko osallistua tähän keskusteluun ja kysyä yhest ihanasta turkkilaisesta miehestä nimeltään Mahir, jota jäin kaipaamaan. Älkää nyt sanoko, että taas joku hölmö tyttö. No olen ehkä vähän hupsu.
Tapasin Mahirin Alanyassa viime kuussa lomalla ollessani. Hän sanoi olevansa kotoisin Izmerestä, tai jotain sinnepäin. Komea, tumma, pitkä kiharapää, joka saa kenen tahansa tytön pään pyörälle, myös minun. Täytyy myöntää, että lempi leiskahti heti kun tapasin hänet.Hän on matkustellut paljon ja käynyt myös Suomesa. Sanoi olevansa ammatiltaan joku toimittaja. Soittaa myös haitaria. Hänellä on myös oma auto ja hän aikoi näyttää minulle kotikaupunkiaan Izmeriä kun seuraavan kerran tulen käymään Turkissa. Hän sanoi, että hänellä on myös Internet sivut, mutta en ole löytänyt. Tunteeko kukaan häntä ?.
Kiitos tiedoista jo etukäteen.

16

2627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipi

      Naimisissa ja kaksi lasta - kahden eri naisen kanssa. Se kotikaupunki (Izmeler) kyllä oli ihan kiva - minä tosin näin sen skootterin kyydistä.

      Kivaa oli puolitoista viikkoa - aika härskiltä tuntui illastaa samassa ravintolassa, jossa hän istui perheineen (nyk. vaimo ja lapset, anoppi) syömässä. Silloin päätinkin lopettaa koko touhun. Tosin lomakin oli siinä vaiheessa kutakuinkin lomailtu.

      Et sinä mikään hupsu ole, en ymmärrä mikä synti on pitää lomallaan hauskaa jos on vapaa ihminen?!

      • Synti?

        Suhtautuisitko samalla tavalla "hauskanpitoon", jos kyseessä olisi ihan Suomessa asuva naimisissa oleva mies? Pettäminen on pettämistä.


    • ikissyoutoo
      • Marketta

        Apua, sehän on minun Mahirini. Ei voi olla totta. Senkin roisto. Hän vannoi, ettei ole muita kuin minä, ikuisesti.
        Polvet meni ihan hyytelöksi. Nyt pitää saada yksi konjakki ja äkkiä.
        Onko hän pettänyt teitä muitakin. Etsin hänet käsiini ja isken käsilaukulla lättyyn tai vielä pahempaa, potkaisen munille, oppiipahan pettämään rehellisiä ihmisiä.


      • ikissyoutoo
        Marketta kirjoitti:

        Apua, sehän on minun Mahirini. Ei voi olla totta. Senkin roisto. Hän vannoi, ettei ole muita kuin minä, ikuisesti.
        Polvet meni ihan hyytelöksi. Nyt pitää saada yksi konjakki ja äkkiä.
        Onko hän pettänyt teitä muitakin. Etsin hänet käsiini ja isken käsilaukulla lättyyn tai vielä pahempaa, potkaisen munille, oppiipahan pettämään rehellisiä ihmisiä.

        En olisi muuten tuota keksinyt, vaan kun oli muutama päivä sitten joku irvileuka laittanut tuon linkin näistä ilmaisista asunnoista. Purin sen ja kurkistelin kaikki muutkin sivut, jotka siihen liittyivät. Opettaja? Toimittaja? Epäselväksi jäi lopuksi, oliko koko juttu kusetusta alusta loppuun (kaikkinen yhteistyöhakuineen) vai mistä oli oikein kymysyss. Jonkun vaahtopään sävellys? Ja pitikö edes "taustatarina" paikkaansa, vai oliko sekin sivujen rakentajan monikerroksien proge. Ja ne kuvat! Kuulitko sen musiikin, näitkö videon. Jeesus!

        No, tuollaisen sopan keittäjällä lienee ihan omiksi tarpeiksi mielikuvitusta, joten vaikka ei tuo ulkonäkö minua viehätäkään, niin voi olla että livenä tilanne olisi voinut olla jo ihan toisin. Melkonen vilperi.


    • PeterPan

      "Komea, tumma, pitkä kiharapää, joka saa kenen tahansa tytön pään pyörälle, myös minun."

      Siis missä sinun rimasi kulkee? Vai onko sitä? Osaatko googlata? I like sex...

      Kuvottavaa!!!

    • tunnen

      älä usko tota miestä, voi olla hurmaava mutta siihen se jääkin, on lapset, vaimo ja et koskaan ole ainoa tyttöystävä, unohda.

      • minä

        siis oikeesti tarkota tota kamalaa äijää tosta linkistä??? Siis miten ihmeessä tollanen mies voi muka pistää naisten päät pyörälle? HIRVEE ILMESTYS!


    • Ei oo totta! :-D

      Ruahahhahahaha!!! :-D Nyt paljastui minkälaisia nämä tämän palstan tyttöjen "komeat turkkilaiset" ovat! :-D Ei herranjumala, siis ihan oikeasti, vaikka te nyt oottekin naiiveja suomityttöjä niin pitäiskö kuitenkin JOTAIN tasoa edes koittaa pitää yllä? :-D

      • Bimbo

        ..kauhea torso! Pitääkö joku tuota miestä komeana..?? Hirvittävän näköinen ilmestys, ihan paha olo tuli.


      • minä
        Bimbo kirjoitti:

        ..kauhea torso! Pitääkö joku tuota miestä komeana..?? Hirvittävän näköinen ilmestys, ihan paha olo tuli.

        JÄRKYTTÄVÄÄ! Siis ette voi naiset olla tosissanne! Turkista löytyy kyllä haluaville tod. parempaa tarjontaakin!


      • Marketta
        Bimbo kirjoitti:

        ..kauhea torso! Pitääkö joku tuota miestä komeana..?? Hirvittävän näköinen ilmestys, ihan paha olo tuli.

        minun silmissäni. Olen edelleen ihastunut häneen, vaikka hän tekikin niin katalan tempun minulle. Ehkä hän palaa luokseni...


      • Jaa-a
        minä kirjoitti:

        JÄRKYTTÄVÄÄ! Siis ette voi naiset olla tosissanne! Turkista löytyy kyllä haluaville tod. parempaa tarjontaakin!

        Ihan tavalliselta turkkilaiselta mieheltä tuo minusta näytti, vähän vanhemmalta vaan. Ei ne muutkaan rantapojat nuorempina tuon kummoisempia ole.


      • ihastunut

        No kyllä toi minunkin mielestä on aika komea. Kyllä minäkin voisin ihastua tuohon Mahiriin. Mutta eihän se ulkonäkö ole tärkein, vaan sisäinen kauneus.


      • olisiko
        Marketta kirjoitti:

        minun silmissäni. Olen edelleen ihastunut häneen, vaikka hän tekikin niin katalan tempun minulle. Ehkä hän palaa luokseni...

        ...Oikeasti Markku, taitaa vaan herutella hyviä kommentteja. Onkohan tuo Mahir kokonaisuudessaan mielikuvituksen tuotetta, sivuineen kaikkineen? Hyvää nettiläppää. Pistetään Marketta asialle muutama päivä kämppäilmoituksen jälkeen ja seurataan kuka ensin älähtää...


    • Impi

      Noi hupisivut on olleet kierrossa jo kauan näillä palstoilla. Sieltä Marketta tän vitsin keksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe