Tätä palstaa lukiessa voisi kuvitella, että Suomessa ei enää ole olemassakaan hyviä talopaketti- tai valmistalofirmoja. Se ei tietenkään pidä paikkaansa - sen verran olen IRL tavannut taloihinsa tyytyväisiä. Onko tämä palsta siis varattu terapiapaikaksi syystä tai toisesta katkeroituneille - talofirmoista poispotkituille tai kätensä paskaan iskeneille - vai uskaltaako täällä enää kukaan kertoa myönteisistä kokemuksista?
Ihan paska toimiala?
16+5
4
216
Vastaukset
- rrrrrrrrrrrrr33
Miksi et kertoisi niiden hyvien firmojen nimiä? Siis niiden talotehtaiden nimiä, joihin asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä?
- Juu juu
Sitähän tämä, terapiaa katkeroituneille, ahkerampien yli jyräämille ja uusavuttomille!
- Ostaja 2015
En ainakaan tunne yhtää tyytyväistä Omatalo-asiakasta. Herralasta olen kuullut kerrassaan loistavia kokemuksia!
Oma aloituksesi on niin katkeraa luettavaa, että ehkä itse työskentelet konkurssikypsässä talonyhtiössä?- onni8
Herralan talomyyjä? Itse olen tyytyväinen Omatalo asiakas. Voin suositella myös muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252