Jyväskylän lastensuojelu

fgxchgcfxh

Minkäslainen tilanne siellä on nykyään tämän instanssin suhteen? Vieläkö tekevät järjettömiä huostaanottoja ja keksivät selityksiä mitä ihmeellisimmistä asioista? Suosittelisitteko Jyväskylää lapsiperheille?

15

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidä varasi

Täällä ei penskoja oteta huostaan ilman pätevää syytä vai oletko itse joku yh juoppo/narkkari joka pelkää että lapset otetaan jos tänne muutat??

• vhjvhbkv

Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.

• tervetullooo
        vhjvhbkv kirjoitti:

Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.

Kankitielle asumaan välillä annat vetää viikseen halavalla pääset ja pikku lainan järkkäät pulsuille

• Juoppojen keskellä

Asunnon saat JVA:lta. JVA majoittaa hymyissä suin kaikki juopot ja narkomaanit kun sossu maksaa vuokrat. JVA:ta ei kiinnosta yhtään miten edellä mainitut elävät, pääasia on että vuokra on maksettu....

• Anonyymi

Isi tarjos soppalan tyypeille viinaa et tulkaa ni otetaan ja puhutaan asiat. Ei tulleet

• Anonyymi

Olen yrittänyt parhaani lastensuojelun saralla. T: Jallu-setä Lutakosta

• Anonyymi

Jyväskylän lastensuojelu on täysin ala-arvoista. Tuttavani ollut asiakkaana viitisen vuotta kun lapset käyttäytyvät opettajia ja toisia lapsia kohtaa väkivaltaisesti on myös muita ongelmia. Ei kuulemma ole mitään tehtävissä.

• Anonyymi

Kaikki mahdolliset pienetkin viat etsitään että lapset saadaan otettua huostaan, jos ei löydy niin se syy keksitään

• Anonyymi

Vanhemmilla on täysi velvollisuus suojella lapsiaan, yhteiskunnan velvollisuus on vain tarjota lapsille mahdollisuuksia, kuten päivähoito, (kyseenalainen), ja koulu.

• Anonyymi00035

kun tänne tuli muutettua ja täysin vittu paikkakunta nuori on nyt harjurinteellä vaajakoskella täysin hullu paikka eivät anna ruokaa kun on kotilomilla niin tällä on hullun nälkä täyttä paskaa kuka näistä on vastuussa ei kukaan kauhean nälkiintynyt kukaan ei tee mitään iso hevonen kulkee ohitse en tiedä mitä tekisin nyt ei ole tehtävissä mitään

• Anonyymi

Vain huonojen vanhempien lapsia otetaan huostaan. MOT

• Anonyymi

Huonot vanhemmat myös huostaan, niin loppuu se kaljoittelu, väkivalta ja huumeilu.

• Anonyymi

Mihinkä se muuttuisi kun kertaalleen kulttuuri luotu.

• Anonyymi

Juu, insestiä vuan on ollunna meleko paljon. Se o lie tuon yhen lahkon vuoks.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      222
      4515
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2178
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1840
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1188
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      984
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      918
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      916
    Aihe