Minkäslainen tilanne siellä on nykyään tämän instanssin suhteen? Vieläkö tekevät järjettömiä huostaanottoja ja keksivät selityksiä mitä ihmeellisimmistä asioista? Suosittelisitteko Jyväskylää lapsiperheille?
Jyväskylän lastensuojelu
8
669
Vastaukset
- pidä varasi
Täällä ei penskoja oteta huostaan ilman pätevää syytä vai oletko itse joku yh juoppo/narkkari joka pelkää että lapset otetaan jos tänne muutat??
- vhjvhbkv
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
- tervetullooo
vhjvhbkv kirjoitti:
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
Kankitielle asumaan välillä annat vetää viikseen halavalla pääset ja pikku lainan järkkäät pulsuille
- Juoppojen keskellä
Asunnon saat JVA:lta. JVA majoittaa hymyissä suin kaikki juopot ja narkomaanit kun sossu maksaa vuokrat. JVA:ta ei kiinnosta yhtään miten edellä mainitut elävät, pääasia on että vuokra on maksettu....
- Anonyymi
Isi tarjos soppalan tyypeille viinaa et tulkaa ni otetaan ja puhutaan asiat. Ei tulleet
- Anonyymi
Olen yrittänyt parhaani lastensuojelun saralla. T: Jallu-setä Lutakosta
- Anonyymi
Jyväskylän lastensuojelu on täysin ala-arvoista. Tuttavani ollut asiakkaana viitisen vuotta kun lapset käyttäytyvät opettajia ja toisia lapsia kohtaa väkivaltaisesti on myös muita ongelmia. Ei kuulemma ole mitään tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986