Minkäslainen tilanne siellä on nykyään tämän instanssin suhteen? Vieläkö tekevät järjettömiä huostaanottoja ja keksivät selityksiä mitä ihmeellisimmistä asioista? Suosittelisitteko Jyväskylää lapsiperheille?
Jyväskylän lastensuojelu
15
1004
Vastaukset
- pidä varasi
Täällä ei penskoja oteta huostaan ilman pätevää syytä vai oletko itse joku yh juoppo/narkkari joka pelkää että lapset otetaan jos tänne muutat??
- vhjvhbkv
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
- tervetullooo
vhjvhbkv kirjoitti:
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
Kankitielle asumaan välillä annat vetää viikseen halavalla pääset ja pikku lainan järkkäät pulsuille
- Juoppojen keskellä
Asunnon saat JVA:lta. JVA majoittaa hymyissä suin kaikki juopot ja narkomaanit kun sossu maksaa vuokrat. JVA:ta ei kiinnosta yhtään miten edellä mainitut elävät, pääasia on että vuokra on maksettu....
- Anonyymi
Isi tarjos soppalan tyypeille viinaa et tulkaa ni otetaan ja puhutaan asiat. Ei tulleet
- Anonyymi
Olen yrittänyt parhaani lastensuojelun saralla. T: Jallu-setä Lutakosta
- Anonyymi
Jyväskylän lastensuojelu on täysin ala-arvoista. Tuttavani ollut asiakkaana viitisen vuotta kun lapset käyttäytyvät opettajia ja toisia lapsia kohtaa väkivaltaisesti on myös muita ongelmia. Ei kuulemma ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Kaikki mahdolliset pienetkin viat etsitään että lapset saadaan otettua huostaan, jos ei löydy niin se syy keksitään
- Anonyymi
Vanhemmilla on täysi velvollisuus suojella lapsiaan, yhteiskunnan velvollisuus on vain tarjota lapsille mahdollisuuksia, kuten päivähoito, (kyseenalainen), ja koulu.
- Anonyymi00035
kun tänne tuli muutettua ja täysin vittu paikkakunta nuori on nyt harjurinteellä vaajakoskella täysin hullu paikka eivät anna ruokaa kun on kotilomilla niin tällä on hullun nälkä täyttä paskaa kuka näistä on vastuussa ei kukaan kauhean nälkiintynyt kukaan ei tee mitään iso hevonen kulkee ohitse en tiedä mitä tekisin nyt ei ole tehtävissä mitään
- Anonyymi
Vain huonojen vanhempien lapsia otetaan huostaan. MOT
- Anonyymi
Huonot vanhemmat myös huostaan, niin loppuu se kaljoittelu, väkivalta ja huumeilu.
- Anonyymi
Mihinkä se muuttuisi kun kertaalleen kulttuuri luotu.
- Anonyymi
Juu, insestiä vuan on ollunna meleko paljon. Se o lie tuon yhen lahkon vuoks.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2224515Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142178Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141840Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25984- 75918
- 54916