Minkäslainen tilanne siellä on nykyään tämän instanssin suhteen? Vieläkö tekevät järjettömiä huostaanottoja ja keksivät selityksiä mitä ihmeellisimmistä asioista? Suosittelisitteko Jyväskylää lapsiperheille?
Jyväskylän lastensuojelu
12
763
Vastaukset
- pidä varasi
Täällä ei penskoja oteta huostaan ilman pätevää syytä vai oletko itse joku yh juoppo/narkkari joka pelkää että lapset otetaan jos tänne muutat??
- vhjvhbkv
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
- tervetullooo
vhjvhbkv kirjoitti:
Kyllä juu! Olen narkkari ja juoppo. Mulla on 5 lasta ja olen joka päivä sekasin. Työskentelen pankin kassalla ja multa voi tulla hakeen asuntolainaa. Vakuuksia ei tarvita. Voidaan hoitaa ne niin että sijoitetaan siitä sun lainasta 5% johonkin rahastoon niin se hoituu sillä.
Kankitielle asumaan välillä annat vetää viikseen halavalla pääset ja pikku lainan järkkäät pulsuille
- Juoppojen keskellä
Asunnon saat JVA:lta. JVA majoittaa hymyissä suin kaikki juopot ja narkomaanit kun sossu maksaa vuokrat. JVA:ta ei kiinnosta yhtään miten edellä mainitut elävät, pääasia on että vuokra on maksettu....
- Anonyymi
Isi tarjos soppalan tyypeille viinaa et tulkaa ni otetaan ja puhutaan asiat. Ei tulleet
- Anonyymi
Olen yrittänyt parhaani lastensuojelun saralla. T: Jallu-setä Lutakosta
- Anonyymi
Jyväskylän lastensuojelu on täysin ala-arvoista. Tuttavani ollut asiakkaana viitisen vuotta kun lapset käyttäytyvät opettajia ja toisia lapsia kohtaa väkivaltaisesti on myös muita ongelmia. Ei kuulemma ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Kaikki mahdolliset pienetkin viat etsitään että lapset saadaan otettua huostaan, jos ei löydy niin se syy keksitään
- Anonyymi
Vanhemmilla on täysi velvollisuus suojella lapsiaan, yhteiskunnan velvollisuus on vain tarjota lapsille mahdollisuuksia, kuten päivähoito, (kyseenalainen), ja koulu.
- Anonyymi
Vain huonojen vanhempien lapsia otetaan huostaan. MOT
- Anonyymi
Huonot vanhemmat myös huostaan, niin loppuu se kaljoittelu, väkivalta ja huumeilu.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810