Hey!
Kesäkuussa 2005 olisi tarkoitus lähteä marmarikseen.Ollaan 4 hengen tyttöporukka ( n.22 v.)ja ajattelimme deturin huoneistohotelli Bares:ta.Onko jollain kokemusta? tärkeää on ok sijainti rannasta ja keskustasta...ei väliä puhutaanko suomea ym. Ja vielä sellainen kysymys että vahditaanko respassa "vierailuja" ? En mitään seksilomaa hae mutta jos vaikka johonki söpöön ruotsalaiseen törmäis:) olimme deturin matkalla alanyassa ja siellä ei saanut huoneeseen viedä vierailijoita, oli kuulemma perhehotelli!!!!aika omituista...muilla samoja kokemuksia?
kiitos jo etukäteen...
Marmaris/huoneistot
5
396
Vastaukset
- sellaseni0
Hei
Ei Baresiin saa viedä huoneisiin vieraita. Bares on mukava pieni hotelli. Sen vieressä on vesipuisto ja joku päivä markkinat. Rannalle jaksaa kävellä, en muista matkaa. Haluk ja Soner ovat siinä respassa töissä. Haluk käsittääkseni kihloissa jonkun Suomalaisen kanssa. Tekee muuten todella hyvin ruokaa. Baresin uima-allas on tosi pieni, mutta mahtuu siinä pulikoimaan ellei oo kauheesti lapsia hotelissa.
Huoneet on aika kulahtaneita,mutta ajaa asiansa. Baarikadulle teillä on matkaa,mutta siinä lähellä rantakadullakin on ihan kivoja baareja. - joooooo
mä oon ymmärtäny et ei noihin hotelleihin sais oikein viedä vieraita melkein mihinkään.. ainaki ku turkis kävin marmarikses
- GuapaRubia
joo ei kai sit vierailuja sallita, en oo kyllä tollaseen törmänny esim kyproksella tai kanarialla jossa olin töissä...
jos bares kerta kaukana jostain baareista ni oisaisko joku ehdottaap arempaa hotellia?mielellään juuri deturilta.tosin taksilla kulkeminen ei oo ongelma, vai onko autollakin pitkä matka?
tackar.....
Olen matkustellut useissa paikoissa Turkissa ja se huoneisiin vienti on kulttuurista ja uskonnostakin kiinni. Vuosien varrella on tullut tuttuja paikallisista ja heiltä nimenomaan olen sen tiedon saanut. Miettikääpä yleensä turkkilaisen naisen asemaa, niin siitä se valkenee. Kreikassa on siltä osin vapaampaa ja menopaikoissa näet paikallisia nuoriakin.
Turkissa suomalaisia kohdellaan tosi hyvin.- GuapaRubia
Joo no kun olin alanyassa 2002 niin siellä oli baareissa melko paljonkin paikallisia, myös naisia.Ehkä se johtui siitä että oltiin toukokuussa ja turistikausi ei ollut vielä täydessä vauhdissa..enemmän turkissa törmäsi paikallisiin kuin kyproksella! joo tiedän kyllä naisen aseman turkissa ja olen käynyt yhen turkkilaisen kaverini (asunu suomessa about 10v.) kiivaita keskustelujakin aiheesta..mielestäni kun naisen "kouluttaminen" ei ole kovin asiallista kun suomessa ollaan ja kun avovaimo ei ole edes turkkilainen/muslimi..Mutta jokainen taplatkoon tyylillään ja asettakoon itse omat rajansa!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376