Norwegian myöhästelee eniten

jämä.

"TRS Travelrightin mukaan Norwegianin lennot viivästyvät eniten eurooppalaisista lentoyhtiöistä."

"Yksikään lentoyhtiö, jonka kanssa olemme joutuneet tekemisiin, ei ole toiminut yhtä huonosti kuin Norwegian. Meillä on parempia kokemuksia mm. Ryanairista"

"Matkustajien vaatimiin korvauksiin erikoistuneen asiantuntijayrityksen TRS Travelrightin mukaan tämä kyseinen yhtiö myöhästelee Euroopassa kaikkein eniten."

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288719977521.html

No hei mut onhan se satunnaisesti halpa ainakin jos haluaa lentää vain yhteen suuntaan. Ja myöhästelyistä voi meilata satunnaisesti toimivalla ilmaisella netillä.

Surkea yhtiö.

10

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentelijä

Itse olen lentänyt pari kertaa norwegianilla, ilman "suurempia" ongelmia. Kummallakin kerralla kone oli tosin hieman myöhässä kun saavuttiin helsinkiin, kohteeseen mennessä ajoissa. En kuitenkaan yleensä edes lennä norskilla koska lentoajat on vaikeat sovittaa muihin aikatauluihin ja lentokentät on usein niin kaukana.

• Missä lentoasema?

Lentokentät kaukana...verrattuna mihin?

• 4+11

Aika erikoiset statistikat TRS:llä. Flightstatsin mukaan Norwegianin lennoista 85% oli aikataulussa, esim finnairilla tuo oli 78%. Taisivat tosin puhua Norwegian longhaulista, ja sen aiemmista dreamliner-lennoista. Noissa korvauksien maksajasta Norwegian ja Airbus riitelevät keskenään, eli TRS ei ole ainakaan vielä saanut netottua noilla.

• Riitelee?

Miksi Norwegian riitelee Airbusin kanssa vaikkei yhtiöllä ole yhtään Airbus lentokonetta?
        Myöhästymisissä ovat kaikki Norwegianin lennot,ei ainoastaan kaukolennot.

• löjkkk

Norwegian Alicante Hki lento pahasti myöhässä. Tyttäreni perhe piti tulla viime yönä helsinkiin.
        No ei ole vielä näkynyt. Lento ei näy aenan elchen kentän kotisivuilla, eikä Hel kentän saapuvissa. Norwegianilta ei saa vastausta edes milloin kone lähtee Alicantesta. Ensin istuivat kentällä koneessa ainakin yli kolme tuntia. Sitten ulos ja ilmoitus, että huomenna eli tänään klo 14.00 lähtee lento?

• kk-ka tuloksia

• 4+11
        Riitelee? kirjoitti:

Miksi Norwegian riitelee Airbusin kanssa vaikkei yhtiöllä ole yhtään Airbus lentokonetta?
        Myöhästymisissä ovat kaikki Norwegianin lennot,ei ainoastaan kaukolennot.

Totta, riitelijöinä ovat Norwegian ja Boeing.

• 19+12

• caramba

Mä olen lentänyt monta kertaa eikä ole ollut myöhässä joskus jopa etuajassa, lennän aina Norweigenillä.

• ..........,,,,,,,,,,

Kaikilla yhtiöillä tulee myöhästymisiä, niin norksille kuin finskillekkin. Pitkät myöhästymiset ovat yleensä aina teknisistä ongelmista johtuvai, kun sellainen osuu pahasti kohdalle ymmärrän että v-käyrä on korkealla, varsinkin jos mukana on pieniä lapsia. Työkaverinki ilmoitti ettei koskaan lennä finskillä yhden vastaavan kokemuksen jälkeen.

Norskilla isoja ongelmia on olut vain long haul lennoilla, euroopan sisäiset lennot toimivat erittäin hyvin, tosin kun tekninen vika tai järjestelmän vikailmoitus tulee niin silloin myöhästyminen on aina pitkä, korvaavaa konetta kun on kohtuu vaikea saada nopeasti tilalle.. eteen tulee myös lentäjien työaikarajoitukset yms.

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia norskista, kaikki toimii niinkuin pitää ja esim. kanarian liput puoleen hintaan vrt. finski. Nelihenkisellä perheellä hintaero on lähemmäksi tuhat euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe