pärinäpojat liikenteessä

ahmed gali

Olen taas kesän joutunut valvomaan ku nämä valopää apinat ajelee hullun lailla keskustassa polttelevat kumia ja rängyttävät tappokoneitaan ei tunnu millään loppuvan

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • $$$

      Turhaan sinä tänne siitä valitat. Luuletko että netissä joku lupaisi käydä hiljentämässä nämä "pärinäpojat".

    • Jasser

      Oikeassa olet, viimeyönäkin taas eestaas kiihdyteltiin tai muuten vaan ajeltiin pikkuvaihteella keskuskatua. Eikö löydy mitään muuta paikkaa, missä niitä koneita voi huudattaa? Sellaista, missä ei olisi ihmisiä muutaman metrin päässä yrittämässä nukkua.

    • Sattami

      Ootahan Asseri kun viikonloppuna tullaan oikein isolla joukolla kumia kärryyttämmään, varaa jo kaasunaamari valmiiksi

    • poliisista ei apua
    • ison naurun paikka

      http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/kajaanin-poliisi-sai-kayttoonsa-moottoripyoran/

      Kommeniti
      Nimetön 13.6.2014 11:45
      Aidot kapinalliset ajavat pelkästään motocrosspyörillä....
      Nimetön 14.6.2014 15:14
      Ei tollasella bemarin rötisköllä monttupyörää ikään kiinni saa.

      http://yle.fi/uutiset/moottoripyorasta_lisaa_tehoa_poliisin_tyohon/7288588

      Kajaanin poliisi siis sai käyttöönsä uuden leikkikalun, jolla voi cruisailla asfalttiteillä, jos sattuu ilmat kohdalleen... syksystä kevääseen hieno matkapyörä saakin seistä tallissa, kukapa sitä hienoa pyörää ehdoin tahdoin sotkemaan?

    • Paskanmöivät

      Muuttakaa korpeen, jos katumelu häirihtee. Vaikka eipä se sotkamossa auta sekään. Laitakylillä sitä asuu vielä juntimpaa porukkaa.

    • Lehtori -58

      Tuo lisävalvonta on vain hyvä asia ja sen tarve on tullut ihmisten idioottimaisesta käytöksestä liikenteessä.

      • Outoaporukkaa

        Kyllä ne on venäläiset kauppa matkustajat ja lomalaiset idioottimaisia liikenteessä. Uukkareita vetäät letkasta 60km/h alueella ilman suuntamerkkiä noin vain. Muutenkaan eivät vilkkua käytä. Hätävilkkuja käytetään jos pysähdytään bussipysäkille tupakalle..jne


    • Entinen opetusneuvos

      Joo ja sitten tarvittas lisävalvintaa eläkeläisille, jokka etuilee kassajonoissa ja keulii jokaikisissä ilmasissa kahvitarjoiluissa. Idioottimaista päästää näitä ihmisiä tuonne liikenteeseen, kuten pankin eteen jonottamaan ovien aukasua.

    • Maailmanmestari-14

      "Olen taas kesän joutunut valvomaan"
      Ei ihme että vituttaa kaikki turhatkin asiat,kun olet siis valvonut nyt noin 90 vuorokautta yhteen putkeen.
      Saattaisi kannattaa käydä lääkärissä, kait tuohon ongelmaan on joku ratkaisu lääketeollisuudella.

    • Kylillänährään

      Onneks se kuuluisa suvaitsevaisuus lähtee jo kotoa! Tämänkin aloittajan kotona. Ymmärtäähän tuon jos sielläkin vaan apinat meuhanneet, eikä minkäänlaista aikuista ole ollut kasvattamassa. Saatikka ostamassa omaa mopoa. Kyllähän sen ymmärtää, että alkaa viimeistään keski-iässä sylettää, että tosilla on mutta minulla ei lain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe