KIITOS TAAS SONERALLE
Olin lomalla ja sähköpostiin tullut puhelinlasku soneralta jäi huomaamatta.
Sonera oli lähettänyt jonkin ajan päästä paperillisen laskun asiasta, mutta väärään osoitteeseen kun osoite oli muuttunut, mutta ei ilmeisesti soneralle asti.
Olen maksanut ihan normaalisti tämän jälkeen tulleet laskut eli se yksi lasku oli jäänyt maksamatta. (tässä kiitos soneralta yli 7 vuoden asiakassuhteen palkkioksi ja kertaakaan aikaisemmin ei ole jäänyt laskua maksamatta)
No ilman mitään soittoa puhelinlinja katkaistiin ja nyt se on mykkä.
Eilen tuli huomatuskuluista lasku joka oli 40€ korot.
Jostakin luin, että joillekin joilla on ollut 12€ lasku maksamatta on huomautuskulut ollut 40€
Nyt kun saan liittymät auki niin pitää oikeasti ruveta miettimään onko Sonera sen arvoinen, että liittymä kannattaa pitää siellä jos noi huomatuskulut ovat tuota luokkaa.
Kyseessä siis yrityksen liittymä ja jostakin luin, että yrityksiä Sonera rankaisee oikein kunnolla.
Sonera sulki puhelinliittymän
EI SONERA NOIN
1
125
Vastaukset
- niinjanäin
Kantsis vaihtaa johonkin muuhun liittymään, Sonera kehuu muistavansa vanhoja asiakkaita mutta että tuollalailla :) . Jotenkin tuntuu ettei asioista piitata, miksei tuossakin tapauksessa ja varmaan tulevissakin, olisi voinut laittaa puhelimeen tekstaria että hei oletko huomannut että laskusi on maksamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014