KIITOS TAAS SONERALLE
Olin lomalla ja sähköpostiin tullut puhelinlasku soneralta jäi huomaamatta.
Sonera oli lähettänyt jonkin ajan päästä paperillisen laskun asiasta, mutta väärään osoitteeseen kun osoite oli muuttunut, mutta ei ilmeisesti soneralle asti.
Olen maksanut ihan normaalisti tämän jälkeen tulleet laskut eli se yksi lasku oli jäänyt maksamatta. (tässä kiitos soneralta yli 7 vuoden asiakassuhteen palkkioksi ja kertaakaan aikaisemmin ei ole jäänyt laskua maksamatta)
No ilman mitään soittoa puhelinlinja katkaistiin ja nyt se on mykkä.
Eilen tuli huomatuskuluista lasku joka oli 40€ korot.
Jostakin luin, että joillekin joilla on ollut 12€ lasku maksamatta on huomautuskulut ollut 40€
Nyt kun saan liittymät auki niin pitää oikeasti ruveta miettimään onko Sonera sen arvoinen, että liittymä kannattaa pitää siellä jos noi huomatuskulut ovat tuota luokkaa.
Kyseessä siis yrityksen liittymä ja jostakin luin, että yrityksiä Sonera rankaisee oikein kunnolla.
Sonera sulki puhelinliittymän
EI SONERA NOIN
1
85
Vastaukset
- niinjanäin
Kantsis vaihtaa johonkin muuhun liittymään, Sonera kehuu muistavansa vanhoja asiakkaita mutta että tuollalailla :) . Jotenkin tuntuu ettei asioista piitata, miksei tuossakin tapauksessa ja varmaan tulevissakin, olisi voinut laittaa puhelimeen tekstaria että hei oletko huomannut että laskusi on maksamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014