Suomessa tuomitaan jyrkästi kaikenlainen muu rasismi, mutta IKÄRASISMI saa rehottaa täysin vapaasti ja hyväksytysti työpaikoilla. Kun vanha lähtee kukaan ei korvaansa lotkauta, miettii vai että noinkohan minullekin sitten... ja jatkaa töiden painamista entistä kiivaammin. Mihin on kadonnut solidaarisuus työpaikoilta? (Nuoret ei taida ees tietää mitä se tarkoittaa!) Työnantajat tuijottavat vain ikää mittarissa töihin palkatessaan. Olen tämän monesti testannut ja todeksi havainnut työnhaussani. Jos hakukirjeessä jätän ikäni ilmoittamatta pääsen aina työhaastatteluun, mutta voi niitä ilmeitä kun saavun paikalle :) Työnantajat ei tiedä miten kiemurtelisivat minusta eroon mahdollisimman nopeasti. Se täytyy heidän kunniakseen myöntää, että tosi kohteliaita ovat! Olenkin oppinut jo, että mitä kohteliaammin minua kohdellaan sen varmempaa on, että mitään ei sen jälkeen työstä kuulu... Sitä vain en voi ymmärtää, että MIHIN ne minun työtaitoni muka katosivat kun täytin 50 vuotta? Voisiko joku työnantaja sen minulle täällä kertoa, kun palautetta työnhausta ei koskaan saa (joka on sinällään myös puute järjestelmässä).
Ikärasismi rehottaa Suomessa täysin hyväksytysti
4 tutkintoa ja 52 v.
1
312
Vastaukset
- Aika on nyt toinen
Nyt halutaan uusia ja raikkaita ideoita, pitää olla sosiaalinen ja jakaa osaamistaan työyhteisön muille jäsenille. Tuntuu niin lässyltä. Silloin kun me opiskeltiin, riitti että oli itse hyvä, suunnitteli sellaista mikä möi ja toi mainetta, ja kollega oli kilpailija. Parhaat pärjäsi, ja ehkä parhaat pärjää kai edelleen mutta parhauden määritelmä on muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610927- 2664773
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784079Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58613766Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393583Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija993436Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2061821