Ei riehu ukkonen

itärajan Iita

eikä piiskaa sade. Aurinko paistaa ( 32 )... Mikäs on ihmisen kelliskellä täällä ryssä.n kainalossa :D

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana kesä

      Juu, eipäs ole täälläkään satet osunu. Kahden vrk: sade vesimitarissa oli eilen 2 mm :(

      • Pukeli.

        Juu nautitaan nyt, kun tätähän me olemme odottaneet pitemmän aikaa..
        Ai, niin...Ukkoani puraisi mökkirannassa joku kala keleksistä..:)))))
        Hitsi,kun nauratti.. Hyvää kesän jatkoa!


    • ystäväs

      Mnoi Pukeli :) Jokos oot miettinny, mihinpäin lähet karkuun, kn Putini ampuu ?

      • Pukeli.

        Mie hyppään Corollaan ja ajan länttä kohti. Mökin kuitenkii sytyttäisin palamaan enne lähtöä ja siinä palaisi samalla kaikki mun liian rakkaiksi käyneet muistoesineet, nii ettei kukaan rys..n ketku pääsisi niitä rohmuamaan. Ai nii, olishan mulla tuo ukkokin vielä...Sitä täytyiskin miettiä mitä mie häne kanssaan tekisin. Heh.

        Terveisii !


      • Hei pukeli.
        Pukeli. kirjoitti:

        Mie hyppään Corollaan ja ajan länttä kohti. Mökin kuitenkii sytyttäisin palamaan enne lähtöä ja siinä palaisi samalla kaikki mun liian rakkaiksi käyneet muistoesineet, nii ettei kukaan rys..n ketku pääsisi niitä rohmuamaan. Ai nii, olishan mulla tuo ukkokin vielä...Sitä täytyiskin miettiä mitä mie häne kanssaan tekisin. Heh.

        Terveisii !

        Kotkassa puhutaan miä.Pohjois-Karjalassa mie


      • Pukeli.
        Hei pukeli. kirjoitti:

        Kotkassa puhutaan miä.Pohjois-Karjalassa mie

        Miä, miä, miä ..Onks se nyt siinä ? Häh mitä..

        Kävin taas katsomassa elämää ja ajatuksia joskus kiukkuillenkin palstaa...Ei taaskaan mitään uutispommia:((

        Kirjottaisi joskus elämäst'ä ja erotiikasta, ilman sitä elämä on..Plääh.

        Ite ukkoani kannustaen näytin sille laiturilla veitikan :)).....Ei vaikutusta :((((((((((((((


      • ihana kesä
        Pukeli. kirjoitti:

        Miä, miä, miä ..Onks se nyt siinä ? Häh mitä..

        Kävin taas katsomassa elämää ja ajatuksia joskus kiukkuillenkin palstaa...Ei taaskaan mitään uutispommia:((

        Kirjottaisi joskus elämäst'ä ja erotiikasta, ilman sitä elämä on..Plääh.

        Ite ukkoani kannustaen näytin sille laiturilla veitikan :)).....Ei vaikutusta :((((((((((((((

        Miten kirjottaa sellasesta mitä ei oo. Tai niin noh, valheita valheita :)

        Nautitaan me, joilla vielä peitot heiluu :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe