eikä piiskaa sade. Aurinko paistaa ( 32 )... Mikäs on ihmisen kelliskellä täällä ryssä.n kainalossa :D
Ei riehu ukkonen
7
132
Vastaukset
- ihana kesä
Juu, eipäs ole täälläkään satet osunu. Kahden vrk: sade vesimitarissa oli eilen 2 mm :(
- Pukeli.
Juu nautitaan nyt, kun tätähän me olemme odottaneet pitemmän aikaa..
Ai, niin...Ukkoani puraisi mökkirannassa joku kala keleksistä..:)))))
Hitsi,kun nauratti.. Hyvää kesän jatkoa!
- ystäväs
Mnoi Pukeli :) Jokos oot miettinny, mihinpäin lähet karkuun, kn Putini ampuu ?
- Pukeli.
Mie hyppään Corollaan ja ajan länttä kohti. Mökin kuitenkii sytyttäisin palamaan enne lähtöä ja siinä palaisi samalla kaikki mun liian rakkaiksi käyneet muistoesineet, nii ettei kukaan rys..n ketku pääsisi niitä rohmuamaan. Ai nii, olishan mulla tuo ukkokin vielä...Sitä täytyiskin miettiä mitä mie häne kanssaan tekisin. Heh.
Terveisii ! - Hei pukeli.
Pukeli. kirjoitti:
Mie hyppään Corollaan ja ajan länttä kohti. Mökin kuitenkii sytyttäisin palamaan enne lähtöä ja siinä palaisi samalla kaikki mun liian rakkaiksi käyneet muistoesineet, nii ettei kukaan rys..n ketku pääsisi niitä rohmuamaan. Ai nii, olishan mulla tuo ukkokin vielä...Sitä täytyiskin miettiä mitä mie häne kanssaan tekisin. Heh.
Terveisii !Kotkassa puhutaan miä.Pohjois-Karjalassa mie
- Pukeli.
Hei pukeli. kirjoitti:
Kotkassa puhutaan miä.Pohjois-Karjalassa mie
Miä, miä, miä ..Onks se nyt siinä ? Häh mitä..
Kävin taas katsomassa elämää ja ajatuksia joskus kiukkuillenkin palstaa...Ei taaskaan mitään uutispommia:((
Kirjottaisi joskus elämäst'ä ja erotiikasta, ilman sitä elämä on..Plääh.
Ite ukkoani kannustaen näytin sille laiturilla veitikan :)).....Ei vaikutusta :(((((((((((((( - ihana kesä
Pukeli. kirjoitti:
Miä, miä, miä ..Onks se nyt siinä ? Häh mitä..
Kävin taas katsomassa elämää ja ajatuksia joskus kiukkuillenkin palstaa...Ei taaskaan mitään uutispommia:((
Kirjottaisi joskus elämäst'ä ja erotiikasta, ilman sitä elämä on..Plääh.
Ite ukkoani kannustaen näytin sille laiturilla veitikan :)).....Ei vaikutusta :((((((((((((((Miten kirjottaa sellasesta mitä ei oo. Tai niin noh, valheita valheita :)
Nautitaan me, joilla vielä peitot heiluu :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653