Siskoni vauva 11 kuukautta, haluaisi kirjoittaa romaanin, mutta olen vähän estellyt sitä. Olenko tehnyt väärin?
Se romaani
Onni Polva
5
239
Vastaukset
- mökinomistajan veli
Vaikea sanoa näkemättä näytettä tyylistä. Laitapa liuskan pätkä niin palataan asiaan.
- Katti-Matti
Viimeistelin runokokoelmaani arvostelupalveluun lähetettäväksi ja kissa oli hyppinyt näppäimistöllä.
Kissan runoa kehuttiin moderniksi ja julkaisukelpoiseksi. Muut runot lytättiin täysin. - Onni Polva
Se on kyllä salaa jo paukuttanut 89 liuskaa vanhanaikaisesti paperille sukutarinaamme, kuin Tervot.
- ikiki887
Onko vauva kirjoitellut nyt paljon lisää?
- Onni Polva
Joo nyt se tilasi kirjastosta "lähdeaineistoksi" 380 kirjaa mun kirjastokortilla. Ne tuotiin eilen ja se aikoo kirjoittaa niistä lähdeluettelon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691