Siskoni vauva 11 kuukautta, haluaisi kirjoittaa romaanin, mutta olen vähän estellyt sitä. Olenko tehnyt väärin?
Vastaukset 5
- mökinomistajan veli
Vaikea sanoa näkemättä näytettä tyylistä. Laitapa liuskan pätkä niin palataan asiaan.
- Katti-Matti
Viimeistelin runokokoelmaani arvostelupalveluun lähetettäväksi ja kissa oli hyppinyt näppäimistöllä.
Kissan runoa kehuttiin moderniksi ja julkaisukelpoiseksi. Muut runot lytättiin täysin. - Onni Polva
Se on kyllä salaa jo paukuttanut 89 liuskaa vanhanaikaisesti paperille sukutarinaamme, kuin Tervot.
- ikiki887
Onko vauva kirjoitellut nyt paljon lisää?
- Onni Polva
Joo nyt se tilasi kirjastosta "lähdeaineistoksi" 380 kirjaa mun kirjastokortilla. Ne tuotiin eilen ja se aikoo kirjoittaa niistä lähdeluettelon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811069Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani192766- 40705
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br205682Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160645- 100615
- 38565
- 43542
- 24508
- 36484