Siskoni vauva 11 kuukautta, haluaisi kirjoittaa romaanin, mutta olen vähän estellyt sitä. Olenko tehnyt väärin?
Se romaani
Onni Polva
5
279
Vastaukset
- mökinomistajan veli
Vaikea sanoa näkemättä näytettä tyylistä. Laitapa liuskan pätkä niin palataan asiaan.
- Katti-Matti
Viimeistelin runokokoelmaani arvostelupalveluun lähetettäväksi ja kissa oli hyppinyt näppäimistöllä.
Kissan runoa kehuttiin moderniksi ja julkaisukelpoiseksi. Muut runot lytättiin täysin. - Onni Polva
Se on kyllä salaa jo paukuttanut 89 liuskaa vanhanaikaisesti paperille sukutarinaamme, kuin Tervot.
- ikiki887
Onko vauva kirjoitellut nyt paljon lisää?
- Onni Polva
Joo nyt se tilasi kirjastosta "lähdeaineistoksi" 380 kirjaa mun kirjastokortilla. Ne tuotiin eilen ja se aikoo kirjoittaa niistä lähdeluettelon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2231797- 821133
- 83954
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48617
- 20611