Siskoni vauva 11 kuukautta, haluaisi kirjoittaa romaanin, mutta olen vähän estellyt sitä. Olenko tehnyt väärin?
Se romaani
Onni Polva
5
177
Vastaukset
- mökinomistajan veli
Vaikea sanoa näkemättä näytettä tyylistä. Laitapa liuskan pätkä niin palataan asiaan.
- Katti-Matti
Viimeistelin runokokoelmaani arvostelupalveluun lähetettäväksi ja kissa oli hyppinyt näppäimistöllä.
Kissan runoa kehuttiin moderniksi ja julkaisukelpoiseksi. Muut runot lytättiin täysin. - Onni Polva
Se on kyllä salaa jo paukuttanut 89 liuskaa vanhanaikaisesti paperille sukutarinaamme, kuin Tervot.
- ikiki887
Onko vauva kirjoitellut nyt paljon lisää?
- Onni Polva
Joo nyt se tilasi kirjastosta "lähdeaineistoksi" 380 kirjaa mun kirjastokortilla. Ne tuotiin eilen ja se aikoo kirjoittaa niistä lähdeluettelon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760