Miten sinne pääsee?'

pahna24

On varmaan olemassa joku sivusto, josta löytyy tiedot mistä pääsee lentämällä mihinkin? Esim. mistä pienten Antillien saarista pääsee Etelä-Amerikkaan (lentmättä Euroopan kautta)? Tai miten pääsee USA:sta helpoiten Havannaan tai Caracasiin?

10

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POS

Wikipedia kertoo mihin lentokentiltä lennetään. Käyt nyt aluksi tsekkaamassa CCS, ANU, POS, FDF, UVF, GND lentokentät. V0 ainakin lentää POS-PMV ja BW POS-PBM. Sitten voit myös tsekata flightstats.com lentokentän saapuvat ja lähtevät lennot.
      USA -> Kuuba lennot voikin olla haastavampi. Niitä kyllä on, mutta saako niitä ostettua mistä ja miten.

• 2222

Hyvä vinkki, kunhan muistaa, että Wikipedia on aina vapaaehtoisten päivittäjien viitseliäisyyden varassa. Ehkä lentokenttien omilta sivuilta löytyy varmemmin ajantasaista tietoa lähtevistä ja tulevista lennoista? Voisi myös kokeilla erilaisia FlightStats-sivuja?

• Havanna

USA-KUUBA lentoja ei ole olemassakaan.
      Nassaun kautta.

• HAV

Mistä niin päättelit ettei lentoja muka ole. Eilen oli 5 MIA-HAV lentoa, tänään 4.

• openflights

Wikipediasta löytyy tosiaan aika kattavasti eri lentokenttien reittejä. Samoin googlesta löytyy vähänkin isompien kenttien lennot ja vielä aikataulutkin yksinkertaisesti laittamalla esimerkiksi haun "HEL flights". Mutta parhaita työkaluja noiden reittien tutkimiseen on ehkä http://openflights.org/ Noilla voi tehdä alustavaa taustatyötä ennen kuin hakukoneilla etsii sopivat yhteydet.

• LENTOREITIT?
        Ei onnistu vielä nailllä ohjeilla!? Syöyämpä melkein mita tahansa jineelle jouhun kaupallisille sivuillle ostmaan lentoja!?
        HEL flights? kysýy heti minne haluat lentää (halvallla ´) ja koska? Samoin PMV Flights? mutta kun minä en voi vastata MISTÄ OLEN LENTÄMÄSSÄ SINNE, KUN EN TIEDÄ mistä sinne pääsee?
        Ja milllaisella hakusanalla pääsisin VIKIpEDIASSA ALKUUN?

• pahna24 kirjoitti:

LENTOREITIT?
        Ei onnistu vielä nailllä ohjeilla!? Syöyämpä melkein mita tahansa jineelle jouhun kaupallisille sivuillle ostmaan lentoja!?
        HEL flights? kysýy heti minne haluat lentää (halvallla ´) ja koska? Samoin PMV Flights? mutta kun minä en voi vastata MISTÄ OLEN LENTÄMÄSSÄ SINNE, KUN EN TIEDÄ mistä sinne pääsee?

"Wikipedia kertoo mihin lentokentiltä lennetään"
        HIENOA! Miten sen tiedon saa siltä esiin?

• pahna24 kirjoitti:

LENTOREITIT?

• pahna24 kirjoitti:

MISSÄ? MITEN?

• Vaihtoehtoja

Lentokenttien sivuilla on usein kerrottu operoivat yhtiöt ja kohteet, niistä sitten hakemaan. Ko. maan oman lentoyhtiön lennot voi myös tsekata suoraan pienemmissä maissa.
      Flightradaria voi hyödyntää vähemmän liikennöidyillä kentillä (playbackin hyödyntäminen) jne.
      Esim. Finskin maailmanympärimatkan hakuominaisuuksista voi olla hyötyä, kuten toisten lentopoolien vastaavista hauista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe