Miten sinne pääsee?'

pahna24

On varmaan olemassa joku sivusto, josta löytyy tiedot mistä pääsee lentämällä mihinkin? Esim. mistä pienten Antillien saarista pääsee Etelä-Amerikkaan (lentmättä Euroopan kautta)? Tai miten pääsee USA:sta helpoiten Havannaan tai Caracasiin?

10

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POS

Wikipedia kertoo mihin lentokentiltä lennetään. Käyt nyt aluksi tsekkaamassa CCS, ANU, POS, FDF, UVF, GND lentokentät. V0 ainakin lentää POS-PMV ja BW POS-PBM. Sitten voit myös tsekata flightstats.com lentokentän saapuvat ja lähtevät lennot.
      USA -> Kuuba lennot voikin olla haastavampi. Niitä kyllä on, mutta saako niitä ostettua mistä ja miten.

• 2222

Hyvä vinkki, kunhan muistaa, että Wikipedia on aina vapaaehtoisten päivittäjien viitseliäisyyden varassa. Ehkä lentokenttien omilta sivuilta löytyy varmemmin ajantasaista tietoa lähtevistä ja tulevista lennoista? Voisi myös kokeilla erilaisia FlightStats-sivuja?

• Havanna

USA-KUUBA lentoja ei ole olemassakaan.
      Nassaun kautta.

• HAV

Mistä niin päättelit ettei lentoja muka ole. Eilen oli 5 MIA-HAV lentoa, tänään 4.

• openflights

Wikipediasta löytyy tosiaan aika kattavasti eri lentokenttien reittejä. Samoin googlesta löytyy vähänkin isompien kenttien lennot ja vielä aikataulutkin yksinkertaisesti laittamalla esimerkiksi haun "HEL flights". Mutta parhaita työkaluja noiden reittien tutkimiseen on ehkä http://openflights.org/ Noilla voi tehdä alustavaa taustatyötä ennen kuin hakukoneilla etsii sopivat yhteydet.

• LENTOREITIT?
        Ei onnistu vielä nailllä ohjeilla!? Syöyämpä melkein mita tahansa jineelle jouhun kaupallisille sivuillle ostmaan lentoja!?
        HEL flights? kysýy heti minne haluat lentää (halvallla ´) ja koska? Samoin PMV Flights? mutta kun minä en voi vastata MISTÄ OLEN LENTÄMÄSSÄ SINNE, KUN EN TIEDÄ mistä sinne pääsee?
        Ja milllaisella hakusanalla pääsisin VIKIpEDIASSA ALKUUN?

• pahna24 kirjoitti:

LENTOREITIT?
        Ei onnistu vielä nailllä ohjeilla!? Syöyämpä melkein mita tahansa jineelle jouhun kaupallisille sivuillle ostmaan lentoja!?
        HEL flights? kysýy heti minne haluat lentää (halvallla ´) ja koska? Samoin PMV Flights? mutta kun minä en voi vastata MISTÄ OLEN LENTÄMÄSSÄ SINNE, KUN EN TIEDÄ mistä sinne pääsee?

"Wikipedia kertoo mihin lentokentiltä lennetään"
        HIENOA! Miten sen tiedon saa siltä esiin?

• pahna24 kirjoitti:

LENTOREITIT?

• pahna24 kirjoitti:

MISSÄ? MITEN?

• Vaihtoehtoja

Lentokenttien sivuilla on usein kerrottu operoivat yhtiöt ja kohteet, niistä sitten hakemaan. Ko. maan oman lentoyhtiön lennot voi myös tsekata suoraan pienemmissä maissa.
      Flightradaria voi hyödyntää vähemmän liikennöidyillä kentillä (playbackin hyödyntäminen) jne.
      Esim. Finskin maailmanympärimatkan hakuominaisuuksista voi olla hyötyä, kuten toisten lentopoolien vastaavista hauista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe