Tervehdys!
Nyt olisi taas apu paikallaan. Ja pahoittelen heti, etten jaksa selata noita kaikkia kysymyksiä&vastauksia (etenkin kun niistä ei tiedä onko ne 1:seen vai 2:seen). Siispä: miten voin viedä perheeni piknikille?!? Onko piraatissa mahdollisuus rakentaa itse taloja, kun täällä on välillä, että voi ja välillä ettei voi.
Ja sitten pieni pyyntö kaikille: Laittakaa otsikkoon mistä versiosta on kyse, kiitos. (Ei tarvitsisi lukea kaikkia.)
The Sims 2
8
589
Vastaukset
- haukansilmä
Mistä pelistä puhut? Ykkösestä tai kakkosesta? Jos tarkoitat ykköstä, niin ainakin jos on lomalla - lisäosa, niin voit viedä sielä perheen piknikille. Piraatissa ei minun tietääkseni ole mahdollisuus rakentaa omia taloja(en ole varma sitten)
(lainaus: Ja sitten pieni pyyntö kaikille: Laittakaa otsikkoon mistä versiosta on kyse, kiitos. (Ei tarvitsisi lukea kaikkia.))
Et itekkään kertonut mistä pelistä kysyt! =) Ota opiksi....- .....
mutta jos otsikkona on sims 2, niin jotenkin mä epäilisin et silloin on kysees sims 2 eikä ykkönen ja sen lisäosat...
mutta otsikko kyllä ois voinu olla tarkempi - KuuttiNti
Mielestäni otsikkoni oli hyvin selkeä: The Sims 2, pyysin myös muitakin laittamaan OTSIKKOON pelin/version. Että näin. :)
- Kika
Hänhän kertoi otsikossa et The Sims2...
- .....
rakentaminen onnistuu jos ei asenna no-cd crackiä
sama homma on alkuperäistenkin versioiden kanssa, jos asentaa no-cd crackin että voisi pelata ilman cd:tä, ei rakentaminen onnistu- KuuttiNti
..että, mitenhän onnistun laittaamaan oikeasn version?!? Pelaan itse levyttä, pystyykö sen vaihtamaan asentamatta koko peliä uudestaan?! Olis kyllä ihana päästä rakentelemaan. Itse olen aika alkutekijöissä näitten tietokone asioiden kanssa, että jos viitsit auttaa niin olisi mukava. :)
- ......
KuuttiNti kirjoitti:
..että, mitenhän onnistun laittaamaan oikeasn version?!? Pelaan itse levyttä, pystyykö sen vaihtamaan asentamatta koko peliä uudestaan?! Olis kyllä ihana päästä rakentelemaan. Itse olen aika alkutekijöissä näitten tietokone asioiden kanssa, että jos viitsit auttaa niin olisi mukava. :)
yleensä kun asentelee noita crackejä niin on syytä kopio alkuperäisestä .exe:stä varoiksi, niin on helppo korjata jollei toimkaan...
sims2 en tiedä onko siinä mahdollista tehdä jotain korjausasennusta tms. enkä pysty edes kokelemaan kun poistin pelin jo koneelta, mutta ei se uninstall ja uudelleen asennuskaan iso homma ole
"Ja pahoittelen heti, etten jaksa selata noita kaikkia kysymyksiä&vastauksia"
Haku on keksitty ja jos sitä osaa käyttää niin vastaus löytyy nopeasti. Ja tämä vain pikainen ilmoitus.
Piknikistä en tiedä.
Ja ware-versiossa voi rakentaa jos ei asenna crackia tai löytää toimivan crackin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873