menen 6lk

12v

Minkälaista teidän kuukki luokal oli? Mitä saitte kokeista? Minkälaista oli jättää koulu? Menen 6lk. Kiitos vastauksista

16

1346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläastelainen

      Kuudennel oli ihan perus vuosi. Meil oli sama luokka ja ope ja tehtiin kaikkee kivaa mm. käytii retkillä. Sain kokeista kutosella varmaa parhaita numeroita mitä oon koskaan koulussa saanu, eikä kutosel ollu mun mielestä vaikeeta. Sain siis kokeista ysejä ja kymppejä. :)
      Ei sitä koulun jättämistä ajatellu ku vast sit ihan lukuvuoden lopussa. Olihan se vähä haikeeta ku kaikki kaverit meni muihin kouluihin, mut kyl siit pääsee yli. :D
      Mut kivaa kuudetta luokkaa ja nauti viimesestä ala-aste vuodestas, yläasteel on jo vaikeempaa! ;)

      • tyttö 6lk

        Kivat sulle mä oon nyt kutosel enkä pysty keskittyy ku mä vihaan mun perhet ja muo kolme vuotta vanhempaa yhtä poikaa joka oh 9lk (se on ihastunu muhu>.


    • kuuk kuuk

      mikä vitun kuukki?

      • Idiota

        Kuudes


    • 7lk

      mun 6 luokka meni aika kivasti, meijän opettajaki oli tosi paljon rennompi kuudennel :D kokeisii aloin enemmän lukee tosissani ja se näky numeroissaki ku keskiarvo nous kasista ysii. koulun jättäminen tuntu tosi vaikeeta, mut nyt en kaipaa vanhaa kouluu tai luokkalaisii oikeestaa yhtää :-) tsemppii sulle!

    • Vihdoinkin

      Mäkin meen Kutoselle ja saan haaveeni toteutettua

      • ghhhgf,g,g,rg

        :))) päästä kotuselle haave toteuttuminen:)))????????????


    • Seiskalle menossa

      Sama luokka, tuli yks uus oppilas mut se muutti heti pois. Opetaja vaihtu. Ei ollu kovin vaikeeta, matikasta sain kuitenkin huonoja numeroita sillä se ei ole mun vahvuuteni. Ruotsi, äidinkieli ja kaikkimuut aineet meni hyvin. Todistus oli yks parhaimmista, eniten ysejä ja kasja tuli. Voitin stipendin ja hymypatsaan. Kutosella kuitenki alussa kerrataan ja sitte jotai super-helppoja tehtäviä. Paljon retkiä oli. Mentiin fazerille ilmaiseks ja saatiin syödä niin paljon suklaata ku huvitti. Sitten mentiin leirikouluun, yks parhaimmista viikoista ikinä. Ilman vanhempia kavereitten kanssa asuntolassa. Joka päivä käytiin ostaa jotain herkkuja ja naurettiin niinku mitkäki hyeenat. Kutosluokka on yksinkertaisesti paras.

    • meen 8.

      mun kuutos luokka meni tosi noopeeta... sain kokeista 5-9 usei 7. koulun jättämin oli aika surullista kun kaikki kamut meni eri kouluihin ja luokille. :)

    • myös menossa 6 luokalle

      Olen 12v poika myös menossa 6 luokalle niin mitä kaikkea on 6 luokalla pliis VASTATKAA!

      • 10+15

        kuudennel ei mun muistaakseni oo mitään erikoista. matikka oli mulle aika vaikeeta ainaki syksyllä


      • oikeesti?

        Se on hirveetä äkkiä hommaa narua ja penkki! !! Saat kokeista 4 aina !! Sua kiusataan ja et voi nukkuu öisin joten kannattaa hypätä jojoon


    • WolffiDogi

      Kutone oli omal kohal tosi kiva eikä yhtää vaikee :) Lähtö tuntu lopus vähä jännälle mut ei se ollu nii kauheeta. :) Muistakaa koulun vanhimpina näyttää esimerkkiä pienille kun ne saattaa ottaa mallia. Meillä pienet saatto joskus tulla että pääsenkö reppuselkää. :) (Oon tyttö) Ja kivaa oli :)

    • 7lk surkeeta

      6lk oli huikeeta mut nyt ite menin 7lk ja aika surkeeta mul on vaa 7-6h päivät en jaksaisi mut pakko yrittää mut nauti 6 lk oikeesti:)

    • haistakaa viddu

      Kutosluokka oli paskaa. Mua alettii kiusaa ja keskiarvo tipahti jotai 1.5

    • haistakaa viddu

      Kutosluokka oli paskaa. Mua alettii kiusaa ja keskiarvo tipahti jotai 1.5

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe