Onko joku kokeillut arginiinia, jonka pitäisi vaikuttaa elimistön typpitasapainoon ja jota nyt kaupataan mm. erektion parantajana. Kokemuksia?
Arginiini
13
7167
Vastaukset
- Ragazzi*
..on myös KP 2000 Totalissa jota syön ja olen ollut tosi tyytyväinen. Olen käyttänyt myös muita tuotteita mutta tämä on paras. En osaa sanoa johtuuko se nimenomaan arginiinista vai kaikkien aineiden yhteisvaikutuksesta. Kannattaa reilusti kysyä luontaistuotekaupoista millä tuotteella on ollut menekkiä ja millaista palautetta asiakkaat ovat antaneet.
- jep<xz
Olen kokeillut kahta valmistetta jotka ovat kyllä urheiluravinteita eikä varsinaisesti tarkoitettu impotenssin hoitoon.
Tulos oli se että salilla ei huomannut vaikutusta, eli siinä mielessä rahat menivät hukkaan. Aika kiva sivuvaikutus oli se että niin kauan kuin purkki kesti panetti aivan saatanasti ja pienestäkin ärsykkeestä kalu pamahti pystyyn alta aikayksikön. Vaimokin alkoi valittaa kun ei voinut kotona liikkua hetkeäkään ilman vaatteita tai vähäpukeisena kun olin heti kalu pystyssä vonkaamassa seksiä.
Ihan tuon takia voisin joskus ostaa noita uudelleenkin ;)- Eki
No mikä oli sen tuotteen nimi?
- vaan
Eki kirjoitti:
ostin tämmösen purkin joka on
urheiluvalmistetta, ja tän nimi on
L-ARGININE
L-ORNITHINE
crowth formula.
en osaa sanoa tehosta vielä
kun en oo kun muutaman kapselin
kerinnyt ottaa. - tsi
vaan kirjoitti:
ostin tämmösen purkin joka on
urheiluvalmistetta, ja tän nimi on
L-ARGININE
L-ORNITHINE
crowth formula.
en osaa sanoa tehosta vielä
kun en oo kun muutaman kapselin
kerinnyt ottaa.Yhteisvaikutus on voimakas joten ei tarvitse ottaa niin paljon.Nimittäin molempien aminohappojen vaikutus on samansuuntainen mutta jälkimmäisen voimakkaampi
- jep<xz
Eki kirjoitti:
SAN Ox oli toinen ja Universal Nox toinen. Aika kalliita mutta jos noista kerran pari vuodessa "nauttii" niin kai kukkaro sen kestää.
- käyttäjä
olen käyttänyt arginiinia jo keväästä lähtien. erektiot ovat parantuneet. elimeni on tullut jäntevämmäksi ja nautinto on naidessa tai masturboidessa kuin alle 20 vuotiaana. siemennesteen määrä on myös lisääntynyt. suosittelen
- Markus99
kauan tuolla arginiinilla kestää että alkaa vaikuttamaan? muutamia viikkoja ilmeisesti?
- znn
Onko tutkittu tuon aineen pitkäaikaisvaikutukset?Vieläko 5-10-vuoden kuluttua kalu stondaa vai oletteko jo mullan alla tai joku syöpä runtelee ja kuihduttaa.
- vaikutus
Markus99 kirjoitti:
kauan tuolla arginiinilla kestää että alkaa vaikuttamaan? muutamia viikkoja ilmeisesti?
vaikutus alkoi tuntua muutaman päivän jälkeen. itse otan yhden tapletin päivässä, kun annos voi olla 3 kpl. käytän erexon valmistetta, jota saa luontaikaupoista
- pitkäaikaisvaikutukset
znn kirjoitti:
Onko tutkittu tuon aineen pitkäaikaisvaikutukset?Vieläko 5-10-vuoden kuluttua kalu stondaa vai oletteko jo mullan alla tai joku syöpä runtelee ja kuihduttaa.
pitkäaikaisista vaikutuksista ei voi koskaan tarkkaan tietää. arginiini on ollut amerikassa vaåpailla markkinoilla jo vuosia ja siellä ei ole todettu pahempia sivuvaikutuksia ja näinollen tuote vapautettiin myös suomessa luontaiskauppoihin. argeniini on aminohapon esiaste
- Pete
Ainakin itselläni L-arginiini tuntuu toimivan. Kalu jaksaa paremmin ja on muutenkin innokkaampi...
L-arginiinin suhteen kannattaa muistaa se, että ottaa sitä tarpeeksi. Käsittääkseni kaikki aiheeseen liittyvät tutkimukset on tehty noin 3000 milligramman vuorokausiannoksella. Arginiinin syöminen voi tulla siis melko kalliiksikin...
Itse ostin suht' edullisia kapseleita täältä: http://www.kamakalle.com- lisääkö sperman määrää
kertokaa kokemuksia ja vaikutuksista ja mitä olete kokeilleet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938