Onko eroa mitä lämpötahnaa kannattaa käyttää näytönohjaimessa ja prosessorin ja jäähyn välissä?
Tällasia töhniä meinasin ostaa. Arctic Cooling MX-4 Tai Arctic Cooling MX-2
Kumpi on parempaa vai kannattaako ostaa jotain ihan muuta?
Cryorig R1 meinasin hommata prossu jäähyksi. Onko mistään kotosi?
Mikä on hyvä lämpötahna?
6
286
Vastaukset
- edrftgyhujk
Tahnalla on väliä muttei kovin paljoa. Nykytuotteilla eroa ehkä aste pari, korkeintaan muutama. MX-4 ja MX-2 ovat tietääkseni molemmat ihan hyviä. Itse tosin olen suosinut Gelid CG-Extremeä. Jos näyttispiirin vieressä on pieniä pintaliitoskomponentteja, kannattaa käyttää sähköä johtamatonta tahnaa, ettei tule vahinkoa.
Vähän erikoisempaan käyttöön olen ostanut CoolLaboratory Liquid Ultraa, tätä ei sitten missään nimessä pidä käyttää alumiinijäähyjen kanssa! Tuo mömmö hapertaa alumiinin, jäähysiilen voi murustella tuhanteen osaan sormin. Tuo tahna taitaa myös kovettua ja tahrata prossukuulerin alla ajan myötä sen verran, ettei ainetta saa kunnolla putsattua kuin hiomalla. - jäähyy vailla
Millä vanhat töhnät pitää prosessorista ja jäähystä putsat?
Tilasin tota Mx 4 ja kokeeksi tuota cool laboratory ultraa.
elid CG-Extremeä ei ollu siellä mistä tilasin mutta jimmsillä näyttää olevan valikoimissa. Pitää testata kunhan saa aikaiseksi hommattua vesijäähy osat
ja uuden kotelon:) Kiitos vinkeistä :)- asfdgh
Mä oon käyttäny muijan kynsilakanpoistoainetta. Saa mistä tahansa marketista, valkonen purtilo sinisellä tekstillä eikä maksa paljoa. Talouspaperin kostuttanu sillä ja pyyhkiny kevyesti niin kauan kuin harmaata irtoaa paperiin. Reunoilta kannattaa vetää reunojen suuntaisesti ettei revi paperia ja sit sitä möhnää jää sinne. Joku säämiskä tms millä autoa kuivataan vois olla aika kova juttu tuohon hommaan. Täytyypä kokeilla.
- huhhuhhuhuh
asfdgh kirjoitti:
Mä oon käyttäny muijan kynsilakanpoistoainetta. Saa mistä tahansa marketista, valkonen purtilo sinisellä tekstillä eikä maksa paljoa. Talouspaperin kostuttanu sillä ja pyyhkiny kevyesti niin kauan kuin harmaata irtoaa paperiin. Reunoilta kannattaa vetää reunojen suuntaisesti ettei revi paperia ja sit sitä möhnää jää sinne. Joku säämiskä tms millä autoa kuivataan vois olla aika kova juttu tuohon hommaan. Täytyypä kokeilla.
Kynsilakanpoistoaine on melkein puhdasta asetonia. Sulattaa muoveja kuin tyhjää vaan. En kyllä menisi tietokoneeseen työntämään mitään sellaista.
Propanoli tai alkoholi yleensä riittää eikä ole muoveille vaarallista.
Samoin CRC Contact Cleaner joka on hiilivetyseos, ei vahingoita elektroniikkalaitteiden muoveja. - huhhuhhuhuh
Alkoholilla tarkoitin siis etanolia, ja Sinolit yms. on tietenkin halvimpia etanoleja puhdistushommiin.
- halpaa_hyvää
Ebaysta saa halvalla kiinalaista Halnziye HY880 nanotahnaa. Se on melko uusi tuote. Jonkun ylikellottajan kokeilussa pärjäsi kuitenkin aivan hyvin jollekin "huipputahnalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957