Minkä merkkiset yhdistelmävaunut kannattaa ostaa syys/talvi vauv

mitkävaunut?

Hei!
Kyselisin että kellä olisi kokemuksia yhdistelmistä. Mitkä kannattaisi ostaa syys / talvi lapselle? loka-marras vaihteessa syntyvälle. Eli koppa kausi olisi ainakin toukokuulle asti ellei pitemmälle kesään. Vaunut tulee jokapäiväiseen käyttöön hiekalle, metsään, lumeen, asfaltille. Mitä väriä kannatatte? onko esim keinonahka kärrit hyviä? vai ihan normaalit kankaat? :)

vaunujen merkit, mallit ja värit kiinostaisi tietää mitkä ois hyviä : )

ei miellään kauheasti yli tonnin kärryjä kuitenkaan =)

kannattaako hommata hoitolaukku lämpöpussi?

6

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Briopieni

      Suosittelen katselemaan käytettyjä. Fb:n kirppikset ja tori on täynnä aivan uudenveroisia vaunuja.
      Itseä harmittaa, kun tuli ostettua uudet ihan suotta.
      Meillä siis brion vaunut. Ovat tosi kevyet työntää, mutta hirmu pienet vauvalle. Meidän 5kk ei enää mahtunut kesätamineissakaan olemaan kopassa. Ilman koppaosaakin on aika kapeat rattaat lapselle.

      Nyt jos saisin valita, niin katselisin käytettyjä emmaljungia ja testaisin niitä. Aikanaan tyrmäsin ne täysin uusien hinnan takia. :/

      • Briopieni

        Niin ja hoitolaukku on ollut ihan ehdoton meillä!
        Siellä on aina mukans vaipat, puhdistuspyyhkeet, vaipanvaihtoalusta, peppupyyhe, tutteja, vaihtovaatteet, suppoja, pari pikkulelua, tuttipullo ja korvike, piltti ja lusikka, mun lompakko, avaimet, puuteri, huulirasva, aurinkolasit yms.

        Itse en ostanut vaunuihin kuuluvaa, vaan tilasin sellaisen omaa silmää miellyttävän babymelin hoitolaukun, jonka voi napata mukaan myös silloin, kun vauva ei ole joukossa. Ehdoton etu hoitolaukuissa on yleensä se, että ne saa vaunuihin kiinni.


    • briotemmaljungat

      Minkä mallin ja vuoden Brio vaunut teillä on? onko teillä se iso runkon pantava koppa vai ratasosan päälle laitettava?:) mikä väri?

      • Briopieni

        Ne on Brion kombit vuoden 2013-mallia.
        Se koppa tulee siis tuohon ratasosan päälle vaan.
        Ja värinä on musta-turkoosi (ei ollut muita vaihtoehtojakaan, kun oli liikkeen viimeiset). :)


    • kertruud

      Heitä lapset ojaan saatana!

    • Äippä2012

      Kannattaa käydä ihan liikkeessä kokeilemassa mitkä on hyvät vaunut. Esimerkiksi emmaljungat eivät tulleet meillä kysymykseenkään, koska miehelle ei riittänyt työntöaisassa korkeus vaikkei hän mikään jätti ole:)

      Jos joka maastossa liikut niin suosittelen ilmakumi renkaita eikä kennoja. Ilmakumit antaa maastossa enemmän myöten ja pito on parempi. Kannattaa tosin hankkia varuilta muutama sisäkumi, jos sattuu puhkeamaan.

      Syys/talvivauvalle suosittelisin itse kantokassia. Pehmyt tulee lähemmäksi lasta, jolloin kylmä ei pääse tunkeutumaan sinne niin hyvin. Kovaakantokassia tosin voi käyttää matkasänkynä ensimmäiset puoli vuotta.

      Lämpöpussi on hyvä olla koville pakkasille. Samoin vaunun kuomuun kiinnitettävä kankainen suojus joko tupla hardo tai esim curtis.

      Meillä päädyttiin lopuilta oran vaunuihin tuon työntöaisan korkeuden ja järkevän hinnan vuoksi. Värinä ruskea pomeranssi. Niitäkin kannattaa kahtoa valmistajan verkkolkaupoista, vertailla hintoja ja tutustua. :)

      Hoitolaukku on kyllä ihan ehdoton. Saa kaikki kätevästi mukaan ja vaunuihin kiinni, ettei tarvii kaikkien muiden roinien kanssa kantaa.

      Siis tutustu, katsele ja vertaille. Niin löydät omasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe