millaisten eri reittien kautta voi päästä sisustussuunnittelijaksi?tiiän kyllä taikin ja lahden ammattikoulun,mutta niihin kumpaankin on niin sairaan vaikee päästä..(harva pääsee ees ekalla yrittämällä..)esim.jos jossain ois joitain tähän ammattiin valmentavia kursseja näiden kahden ulkopuolella ni sais vähän lisää näkemystä sisustussuunnitteluun ja sitä kautta mahd.uudelleen hakeminen taikkiin tai lahteen kävis helpommaks..sisustussuunnittelijan ammatti on ainoo,josta oon kiinnostunu tosissani joten muita ammatteja en erityisemmin havittele..
kiitos jo näin etukäteen kaikille vastanneille!=)
sisustussuunnittelijan tutkinto
6
953
Vastaukset
Seinäjoen amk:ssa ainakin on muotoilun koulutusohjelma, jossa voi opiskella sisustustekstiilia ja opintoihin kuuluu myös sisustussuunnittelua. Koulu on Jurvan kirkonkylässä joten hakijoita ei ole ehkä yhtä paljon kuin isoimpiin kaupunkeihin.
- seinäjoen amk
Uskon että pääsisit Jurvan yksikköön, kunhan vaan kestät asua ''keskellä ei mitään!!!''
- dim
Myös Kouvolan ammattikorkeassa (en muista virallista nimeä) on muotoilun koulutusohjelma, jossa yhtenä suuntaumisvaihtoehtona huonekalu ja sisustussuunnittelu.
- jii
Sitten on vielä vuoden kestäviä kursseja, Tampereen amk järjestää, niitä voi suorittaa työn ohella ja ne maksaa melkoisesti (2500 vuosi).
Huittisissa alkoi myös syksyllä vuoden kestävä sisustuskoulutus päiväopetuksena, se oli ilmaista.- mä taas
toi huittinen alko kiinnostaa kun se on ilmaista..miten sinne voi ilmoittautua?oon kylläkin viel lukios abi ja aion hakea kevääl joko taikkiin tai lahden ammattikorkeakouluun mut jos en pääse ni on hyvä huomioida muita "oikoreittejä"..
mä taas kirjoitti:
toi huittinen alko kiinnostaa kun se on ilmaista..miten sinne voi ilmoittautua?oon kylläkin viel lukios abi ja aion hakea kevääl joko taikkiin tai lahden ammattikorkeakouluun mut jos en pääse ni on hyvä huomioida muita "oikoreittejä"..
http://www.hakk.fi/hakk/yrityspalvelutoimiala/muukoulutus/sisustuskoulutus.htm
siitä pitäisi löytyä.
mutta en tiedä järjestetäänkö sitä joka vuosi. kannattaa ottaa yhteyttä sinne ja kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564324SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924198Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933603Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993200Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312517Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371920Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681813Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161803- 381743