En aijo mennä armeijaan.

Kungpao

Mielummin menen sivarii kuin nukkuisin homeisein patjan päällä sen 6kk ja mielummin olen se homo-sivari, kuin se vaimonhakkaaja ja homovihaa ylläpitävä isäpuoleni.

26

480

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

      No mites noi kaks asiaa liitty toisiinsa?

    • HaGayy

      omapa se on häpeäs (sori tää on mun kanta). naiset ei tykkää sivarihomppeleista. sä tietenki voit nyt ajatella "no hyvähä naisten on sanoa, ku ei joudu mennä kumpaankaan", tottahan se on. mutta miksikä sä oisit tän keskustelun luonu jos et aiheuttamaan mielipiteitä.
      miksi kaksi ääripäätä? sivarihomppeli tai vaimonhakkaaja. pojasta tulee mies armeijassa. poika jää pojaksi jos livahtaa sivarin kautta maailmalle. et ole mies jos et selviä niistä homeisista patjoista ja jokapäiväisestä hernekeitosta, sellainen iniseminen kuuluu meille neideille.
      mutta myönnän, että ehkä mielipidettäni pitäisi kuitenkin muuttaa.. vähänhän tää on vanhanaikainen..

      • kungpao

        Poika on mies syntyessään, kun sillä on ne MUNAT!


      • Viikon vitsi

        "naiset ei tykkää sivarihomppeleista"

        Niitä tosiaan kiinnostaa armeija ja autojutut.

        Jep jep.


      • suomi247
        Viikon vitsi kirjoitti:

        "naiset ei tykkää sivarihomppeleista"

        Niitä tosiaan kiinnostaa armeija ja autojutut.

        Jep jep.

        Ovela. Pointti taisi kuitenki olla se, että naista kiinnostaa lähtökohtana enemmän mies joka on käynyt armeijan, kuin mies joka on käynyt sivarin.


    • O lalaa

      - Koska syyhypunkki tarttuu herkästi, ja varuskunnissa asutaan ahtaissa tiloissa ja ollaan läheisessä kontaktissa muiden varusmiesten kanssa, tapauksia voi tulla lisää, Tikkinen kertoo Ilta-Sanomille.

      Ooh! Kuulostaa niin sexylt.

    • Eteenpäin vaan

      Mikä vetun sivarihomous??
      Jos ei halua mennä niin en ymmärrä miksi on pakko mennä!
      Ja kuka väittää ettei naiset tykkää sivareista? Ei kaikista intin käyneistä muka miehistä pidä naiset alkuunkaan.
      Älä Ap kuitenkaan isäpuoltasi kohtaan tuntemaasi vihaa inttiin liitä.Pidä ne kaksi asiaa erillään. Sulla oma elämä ja oma päätös intistä ja se vaikuttaa tulevaisuuteen aina jonnin verran.
      Sivarius sulkee tiettyjä opiskelujapaikkoja pois ja jotkut työnantajat eivät ota sivareita töihin.
      6 kkta patjoilla on vähemmän kuin kuusi, keikkaa pukkaa..ei ehdi hometta haistelemaan.
      Aika menee äkkiä.
      Koskas olisi mahdollinen lähtö?

    • Jalaa1

      Nämä keskustelut tahtovat aina luisua tähän homolinjalle. Se, että käykö armeijan tai sivarin, on jokaisen henkilökohtainen asia, ja siihen ei muilla pitäisi olla mitään sanomista. Nämä vakiofraasit, että sivarina et saa töitä ja blaa blaa, voit unohtaa ihan täysin. Itse olen käynyt sivarin jo vuosia sitten, ja olen vakituisessa työsuhteessa.
      Itse en sellaisessa työpaikassa haluaisi edes työskennellä, missä armeijan käymistä pidetään jonain elinehtona. Armeijan käymättömyys estää lähinnä pääsemisen poliisiksi ja olikohan pelastusalan tehtäviin. Yliopistoon tai AMK:iin pääsyä se ei estä.

      • Herää

        Olkoot oma valinta mutta helvetin pussy oot jos et armeijaa käy. Vittu valitat että patjat o homees no vittu etkai mikää naine oo. Oisin kestäny jo 13 v käyä armeijas ja jätkä aikoo jättää kokonaa välii...


      • Jalaa1
        Herää kirjoitti:

        Olkoot oma valinta mutta helvetin pussy oot jos et armeijaa käy. Vittu valitat että patjat o homees no vittu etkai mikää naine oo. Oisin kestäny jo 13 v käyä armeijas ja jätkä aikoo jättää kokonaa välii...

        Mä en ole alkuperäinen viestiketjun aloittaja, että ihan turhaan riehut. Oot todennäköisesti sen verran palikka, että et tajua sitä, että home ei ole ihmiselle terveellistä. Aiheuttaa monenlaisia sairauksia, mistä voi olla riesaa koko loppuelämän ajan.
        Jos tämän viestiketjun aloittaja päättää jättää armeijan väliin, niin hän tekee niin sun riehumisella asia tuskin miksikään muuttuu. Olisiko hyvä hieman fiksata omaa ajatusmaailmaa, ja miettiä, että voisinko antaa tilaa myös muiden mielipiteille?


      • Ei huono asia
        Jalaa1 kirjoitti:

        Mä en ole alkuperäinen viestiketjun aloittaja, että ihan turhaan riehut. Oot todennäköisesti sen verran palikka, että et tajua sitä, että home ei ole ihmiselle terveellistä. Aiheuttaa monenlaisia sairauksia, mistä voi olla riesaa koko loppuelämän ajan.
        Jos tämän viestiketjun aloittaja päättää jättää armeijan väliin, niin hän tekee niin sun riehumisella asia tuskin miksikään muuttuu. Olisiko hyvä hieman fiksata omaa ajatusmaailmaa, ja miettiä, että voisinko antaa tilaa myös muiden mielipiteille?

        Ei minusta armeija ollut mikään paha juttu. Ei ollut hometta eikä muutakaan huonoa asiaa. Ruoka ei nyt aina ollut ehkä parasta, mutta ihan syötävää silti. Toki aina siellä vituttaa, mutta se kuuluu asiaan ja kaikki kun olivat samassa liemessä. Enemmän jäi hyviä muistoja kuin huonoja. Reiluja jätkiä koko porukka.


    • iscari1

      Mikäs siinä jos on nössö. Kertoo todella paljon luonteesta jos ei 6 kk armeijassa selviä, kuten suurin osa muista miehistä.

    • Jalaa1

      Mikä ihmeen vaikeus se on hyväksyä sitä, että jokainen ei halua tehdä asioita samalla tavalla? Jos joku ei sitä armeijaa käy, niin sit ei käy. Sitä varten täällä on olemassa sivari vaihtoehtona. Eli teille, jotka sen armeijan käytte, älkää pitäkö meteliä siitä erikseen. Itse en ollut suu vaahdossa julistamassa sitä, että käyn sivarin. Oli täysin oma ratkaisuni, ja siitä on jo 13 vuotta aikaa.

      • ukkeli69

        "...jokainen ei halua tehdä asioita samalla tavalla" onkoha tässä nyt iha tuosta kyse. :D


    • 96poika

      Lääkäriltä saa todistuksen c-papereihin käytännössä sanomalla "ettei halua mennä armeijaan" (:

    • neiti?

      vittuako sä kitiset että on hometta ethä sä saatana oo ollu edes armeijassa :DD

    • tuntematon sotilas

      Ensinnäkin miks jaat tälläsen yksityisen tietos täällä? Ketään ei varmaan kiinnosta mihin menet. Armeija on kunnia ja sinne mennään! Sivariin menijät on laiskoja ja typeria. Miksi et haluis mennä armeijaan? Se on pelkkää hyvää itselles eikä yhtään huonoa tee

    • Oikeesti suututtaa

      Aaaahh mä tuskastun tästä aiheesta >___<
      Mites voisin nyt sanoo mielipiteeni selkeesti ja lyhkäsesti...
      Mun mielestä koko asevelvollisuuden pakollisuus on anaalista ja todellakin menen sivariin kun kerran pakko on that's it. Mua ei vaan oikeesti kiinnosta tuhlata puolta vuotta paikassa jossa en opi mitään mielestäni rakentavaa.

      Ja en oo kyllä koskaan kuullu yhenkää naisen sanovan mitään sen suuntasta että sivareis olis mitään vikaa armeijan käyneisiin verrattuna.

      Ja oikeesti nousee korvist savuu ku kuulee sivarin käyviin aina yhdistettynä ne samat ilmasut esim. "neiti", "homo" yms oikeesti argh. Saatanan tyhmää yleistää niin helvetisti.

      Millä vitulla mä paukutan kaiken maailman junteille päähän ettei se armeija oo mikään miehuuden mittari. Iscari1 sano että "Kertoo todella paljon luonteesta jos ei oo 6kk armeijassa jne pälä pälä" nii avatkaas joku mulle että mitäs se kertoo mun luonteesta??

      Vitusti aggressiota tätä asiaa kohtaan pyydän anteeksi karkeaa kirjoitustapaani.

      TIIVISTETTYNÄ: Menkööt ihmiset armeijaan jos haluaa, menkööt ihmiset sivariin jos haluaa, kummassakaan ei ole mitään vikaa eikä häpeää eikä muuta sellasta ja jos et näin ajattele niin muuta ajattelutapaas kiitos ja näkemiin.

    • Kuka hölmö

      menee sivariin,kun c-paperit saa helposti.En tajua kaikkia ihmisiä.

    • säälittävä tulevaisuus

      Eli mielestäsi n. 9/10 miehestä on noita vaimon hakkaajia. Armeijaan menee ne jotka ovat normaaleja. Sivariin menee vain liikuntarajoitteiset, pöpipäät, homot ja heikot.

      • tuukka.

        Haluampa minäkin sanoa jotakin. En ota kantaa puolin enkä toisin. Eräs artisti kertoi vain, kun tuli sieltä sivarista ja kysyttiin minkälaista siellä oli niin kertoi että "Ihme hörhöjä kaikki"


      • pohnis1

        Armeijaan menee ne joilla ei ole omaa tahtoa ja jotka haluaa seurata muiden ohjeita ja käskyjä. Kuulostaako "yritä olla erottumatta joukosta, älä ole paras, mutta älä huonoinkaan missään" tutulta?


    • Armeija

      Nukkuisit homeisen patjan päällä? Vaimonhakkaaja? Homovihaa ylläpitävä?
      Ensinnäkin armeijan patjat eivät ole homeisia. (Ei ainakaan pitäisi olla)
      Toiseksi, tarkoititko että armeijaan menevistä tulee homovihaajia ja naistenhakkaajia? Ja milläköhän perusteella?
      Jos itse haluat sivariin niin siitä vain, mutta älä puhu tuollaista paskaa armeijasta.
      -kiitos

    • jehki

      Meee Vaaa.

    • Mrauplevier

      Tai sit voit mennä armeijaan ja esittää kehitysvammaista. :)

    • Saatan käydä armeijan tai ehkä kääräisenkin punaiset paperit. Suunnitelmissani on, että joskus vanhempana saattaisin hakeutua Sveitsin armeijaan. (Kai se on mahdollista?)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe