Voiko netistä ostaa mistään verkkokaupasta Burn nimistä energiajuomaa?
Burn energiajuoma
4
134
Vastaukset
- moi3
Verkkokauppa.com ainakin
- salaminmakuinensipuli
Mäpä tiijän kaupan josta voi tilata 24x0,25 dl lavan 20 €, vieläpä suomalainen kauppa ja pitäs tulla postissa parissa päivässä ympärisuomen, mut mä satun olemaan niin ärsyttävä trolli että! No joo, tässä tulee www.LOLOLOLOLOOOOOOOOOLOLOLO.com oon ilkee xD lölölöö no oke oke www.juomatukku.com nii pääsevät jonnet pärisemään oikee kunnolla!
- salamiperttiPERKELE
salaminmakuinensipuli kirjoitti:
Mäpä tiijän kaupan josta voi tilata 24x0,25 dl lavan 20 €, vieläpä suomalainen kauppa ja pitäs tulla postissa parissa päivässä ympärisuomen, mut mä satun olemaan niin ärsyttävä trolli että! No joo, tässä tulee www.LOLOLOLOLOOOOOOOOOLOLOLO.com oon ilkee xD lölölöö no oke oke www.juomatukku.com nii pääsevät jonnet pärisemään oikee kunnolla!
Oho oho oho oho oho toi olikin yrityksille tässä on kuluttajien kauppa http://www.viinikauppa.com/catalog/burn-24x025l-p-5808.html
- estonianbest_-jonnne
virosta saa sataman rimi nimisestä ruokakaupasta 0.5 tölkki maksaa vaa 0.40 e
¨
ja lava jotai 10-15 e. meen 10 päivän pääst viroo jejeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810