on nyt porukan mieli. Kyselevät lentolipuista ja laivamatkoista. Ihme jengiä. Senkun menette vaikka Damiin; holdaatte siellä muutaman päivän, syötte vaikka avaruuskakkuja jos keuhkot eivät kestä pössyttelyä. Juotte Amstelia joka on hyvää kaljaa tai vaikkapa viinaa. Katselette siellä kaikenväristen ihmisten hyörintää ja väistelette hulluja polkupyöräilijöitä jotka siellä hasapäissään sompaavat. Ai niin; silloin ekana päivänä jos olette selvin päin niin menette matkatoimistoon ja sanotte sinne Hurghadaan mielivänne. Likka koneelta naputtelee Teille heti lennot ja voitte ne saman tien maksaa. Hotellia ei kannata varata; kaikki luukut ovat siellä nyt tyhjinä eivätkä maksa mitään.
Jollei äly tähän riitä niin minä voin järkätä teille matkat. Jos saan kuusi maksavaa kasaan niin pääsen itse ilmaiseksi mukaan. Jos tulen teille oppaaksi niin takaan ettei tylsää tule olemaan...
Hurghadaan
28x...
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890