Haluan rinnat

a-cups

Olen mies, hen. Haluaisin kuitenkin rinnat, ihan a-kupilliset vain, mutta rinnat kuitenkin... Onkohan tämä mahdollista implanteilla? Tiedän että asia vaikeuttaisi normielämää. Mutta kuinka paljon, muilla kokemuksia?

18

1928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 816

      Onnistuu implanteilla mutta lääkärin joka suostuu implantit laittamaan miehelle löytäminen voi olla vaikeata jopa yksityiseltä puolelta. Rinnat eivät myöskään näyttäisi toimenpiteen jälkeen ehkä siltä mitä ajattelet.

    • Ei kannata

      Jos muuten "tavallisen" näköisellä miehellä olisi implantit, niin eivät ne näyttäisi kuin hassuilta manboobseilta eli läskiltä. Ja kuten yllä sanottiin, niin ainakin Suomessa olisi hyvin vaikea löytää ketään joka suostuisi kyseisen operaation tekemään. Pitäisi sitten mennä jonnekin Thaimaahan, mikä on taas muuten aika helvetin huono idea...

      Ehkä aloittajan kannattaa pitää ajatukset rinnoista vaan haaveena jos ei aio mennä muuhun sukupuolenkorjausprosessiin!

    • Paavola

      Kokeile kaupasta Femi-Soya valmistetta. Se hieman kasvattaa rintoja miehillä.

      Käytin tuota perus-soijan tilalla kun alkoi ne kaupan lisäravinteet vähän tökkimään. Rinnat kasvoi sen verran että vaimokin huomasi, vaikken asiasta ollut mitään maininnut. Sittemmin olen vähän vähentänyt tuon käyttöä.

      Tuo soija tarvitsee tosin jonkin verran rasvaa vaikuttaakseen, eli jos olet kovin hintelä, tuloksia tuskin tulee, mutta jos kropasta löytyy rasvaa, se kyllä siirtyy hieman tuonne nännien alle.

      Luontaistuotekaupoista (ja nykyään marketeista) saa kaikenlaisia naisten vaihdevuosia helpottavia aineita. Ne yleensä sisältää kasviestrogeenia. Ei ole kokemusta muista alan tuotteista mutta jos rintoja haluasin, tutkisin kyllä nuo eri vaihtoehdot hyvinkin tarkkaan.

      • Heikko vaikutus

        Kasvisestrogeenien vaikutus jopa naisilla on melko pientä.

        Manboobsit ja naistyyppiset rinnat ovat muodoltaa erilaiset, joten jos miehelle laitetaan naisille tarkoitetut rintaimplantit, näkymä pistää silmään. Mutta miehillekin on olemassa omat implanttinsa joilla korostetaan rintalihaksia.


      • kinuskivanukas

        Alkoi naurattaa toi nimim. Paavolan kommentti...

        Eli jossain päin Suomea elää mies, varmaankin päällisin puolin ihan normaali ja keskiluokkainen, joka on naimisissa naisen kanssa. Tämä mies kuitenkin on siitä erikoinen, että hän haluaa itselleen isommat rinnat. Vaimolleen hän ei ole asiasta puhunut, vaan syö salaa luontaissoijavalmisteita suurempien rintojen toivossa... Kun vaimo huomaa hänen kasvaneet rintansa, hän näyttelee yllättynyttä ja sanoo, ettei tiedä, mistä kasvu johtuu. Mielessään tämä mies sanoo itselleen "jee, se toimii!!"


    • manboobs1

      Itse en ole kokeillut tuota soijavalmistetta, tai mitään muutakaan, mutta monet näyttää yrittävän erilaisilla lisäravinnesekotuksilla, ja jotku on jopa saaneet tuloksia.

      Pueraria mirifica näyttäis olevan kaikista yleisin lisäravinne millä yritetään saada isommat tissit; http://fi.wikipedia.org/wiki/Pueraria_mirifica yhdistettynä joihinkin muihin ravinteisiin.

      http://www.breastnexus.com/ foorumilta löytyy oma osio miesten rintojen kasvatukselle.

      • Anonyymi

        saako hormooneilla rinnat kysyn olen mies


      • Anonyymi

        saako luontaistuote kaupasta estrogeeniä sisältäviä tuotteita


    • sgeps

      Haluan haluan haluan. Siispä on miehen saatava se, mitä mies haluaa.
      Minä. Minulle, Minua.
      Mies naiseksi, mies moneksi.
      Halusi olkoon kanssasi, ohjenuora ensimmäinen, valta ylitsesi viimeinen.

    • kiinnostunut cis nai

      Saako aloittajalta tai joltain muulta mieheltä vähän udella, että mistä ajattelette teidän halunne johtuvan? Miksi haluatte rinnat, jos kerran ette kuitenkaan ole transsukupuolisia? Haluatteko nimenomaan naiselliset rinnat vai onko juttu siinä ns. manboobseissa (kun kerran ette ole transsukupuolisia)? Ihan oikeasti en tiedä, ja haluaisin ymmärtää. Auttakaa minua ymmärtämään!

      • Genderix

        Ainakin minä koen itseni jonkinlaiseksi transgenderiksi. En siis transsukupuoliseksi vaan sukupuoleltani "sekä että"- tyyppiseksi. Haluuni saada naiselliset, kylläkin pienet, rinnat, ei vaikuta sekään seurustelenko vai en naisen kanssa. Se halu on olemassa ollut aina. koen silti itseni yhtä paljon jätkämäiseksi, maskuliiniseksi. Sukupuoli on minulle dynaaminen asia, jota se ei keskimääräisesti ole niin paljon useimmille muille ihmisille. Elämä on luovimista sitten sukupuolisuuden representaatioiden kanssa, mutta kun tämä yksi elämä on vain ,päätin hieroa rintakudosta ssen verran esiin, että oikeanlaisilla liiveillä niistä saa naisellisen pehmeät, näkyvät rinnat. Valokuvassa ilman bvaatteita näyttävät hieman treenatuilta manboobseilta, mutta kosketettaessa ovat ihanan pehmeät. Nyt aiheuttaa pientä kriiseilyä se, että haluan fyysisesti kovaan kuntoon, johon kuuluisi myös lihastyöskentelyä -täytyy ratkaista, miten parhaiten voin sitten taas tuoda uusessa tilanteessa fyysisesti naisellisuuttani esiin. (Esim. lantioni ja uumani ovat myös normaalia miesten lantiota/uumaa naisellisemmat luonnostaan).

        :)


      • kiinnostunut cis nai
        Genderix kirjoitti:

        Ainakin minä koen itseni jonkinlaiseksi transgenderiksi. En siis transsukupuoliseksi vaan sukupuoleltani "sekä että"- tyyppiseksi. Haluuni saada naiselliset, kylläkin pienet, rinnat, ei vaikuta sekään seurustelenko vai en naisen kanssa. Se halu on olemassa ollut aina. koen silti itseni yhtä paljon jätkämäiseksi, maskuliiniseksi. Sukupuoli on minulle dynaaminen asia, jota se ei keskimääräisesti ole niin paljon useimmille muille ihmisille. Elämä on luovimista sitten sukupuolisuuden representaatioiden kanssa, mutta kun tämä yksi elämä on vain ,päätin hieroa rintakudosta ssen verran esiin, että oikeanlaisilla liiveillä niistä saa naisellisen pehmeät, näkyvät rinnat. Valokuvassa ilman bvaatteita näyttävät hieman treenatuilta manboobseilta, mutta kosketettaessa ovat ihanan pehmeät. Nyt aiheuttaa pientä kriiseilyä se, että haluan fyysisesti kovaan kuntoon, johon kuuluisi myös lihastyöskentelyä -täytyy ratkaista, miten parhaiten voin sitten taas tuoda uusessa tilanteessa fyysisesti naisellisuuttani esiin. (Esim. lantioni ja uumani ovat myös normaalia miesten lantiota/uumaa naisellisemmat luonnostaan).

        :)

        Kiitos vastauksestasi Genderix. Sen verran vielä kysyisin, että kun tykkäät niin paljon, että sinulla on pehmeät naisen rinnat, niin onko se sinulle lähinnä tai pelkästään kehollinen ja aistillinen (tai jopa seksuaalinen) juttu? Vai tarkoittaako se että olet sukupuoleltasi "sekä-että" tyyppinen, sitä että sinulla on henkisessä minuudessasi keskivertomieheen nähden selvästi enemmän naisellisuutta, vaikket olekaan kokonaan henkisesti nainen? Eli edustavatko pehmeät naiselliset rinnat persoonassasi ja minuudessasi olevaa pehmeyttä, naisellisuutta, herkkyyttä ja empatiaa jne? Että haluat tavallaan niiden henkisten ominaisuuksien keholliseksi "vastinpariksi" pehmeät fyysiset rinnat?


    • neljäpluskaksikymmen

      ...Vaan jos luomunainen haluaisi korvata rintakudoksensa maskuliinisilla rintalihaksilla, sitä pidettäisiin täysin hyväksyttävänä ja jännittävällä tavalla kahleista vapauttavana tavoitteena. Eikä tämä nainen kyselisi asiaa vaivihkaa tällaisella palstalla. Siitä tehtäisiin kansikuvajuttu johonkin merkittävään naistenlehteen. Tai bodauslehteen. Olisi ihan JEES että nainen voi näyttää kuivaksi treenatulta, maskuliiniselta, isot laskimosuonet piukeiden hauislihasten päällä pullottaen... Mutta jos mies haluaa rinnat: Njet,njet!

      • sgeps

        Jaa, rintalihakset saa treenaamalla kroppaansa, käyttämällä sitä omaa suurinpiirtein naisen- tai miehenmallista tomumajaansa voimailemalla.
        Rintakudoksen haluaminen miehellä vaatii lähtökohtaisesti hormonaalista manipulaatiota eli kehon oman kemian muuttamista.

        Näen nämä v ä h ä n eri tason asioina, vaikka muuta väitettäisiin. Rinnastuksesi (!) on ontuva.
        Se mitä yhteiskunnan koneisto medioineen nostaa-hyväksyy-torjuu on sitten jo toinen asia.

        Kehon kemiallinen tai fysikaalinen muokkaushalu viestii oman ainutlaatuisen itsen torjunnasta, häpeästä ja hyväksymättömyydestä. Tulee tarve olla jotain muuta tai tulla joksikin muuksi, mitä on.

        Entä jos hyväksyisi oman "riittämättömyytensä", "erityisyytensä" tai "omanlaatuisuutensa", ihan vain sellaisenaan? Miksi kaikki muutostyöt ja tarvekalut ja näiden ympärillä pyslaaminen - edustusrakennustako siinä ihminen itsestään rakentaa? Ulkoista kuorta pönkittämään heikkoa itsetuntoaan, itseä juuri sellaisena kuin on?

        Torjuntaan/häpeään jne. sieväksi laastariksi käy tietysi vaikka kropan modaaminen, kuten tiedetään ja nähdään. Se käypi imagosta tässä huomiotaloudessa. Bodaaminen voi olla sellainen, rintojen kasvattelu myös.

        Toivottavasti kropan rakennsu on apuna pysyvä ja tuo kaivatun helpotuksen ihmisen elämään. Ainakin jos siihen itse uskoo.


      • hklpm

        Kyllähän miesten rinnat on hyväksyttyjä. Manboobseja näkyy kaikkialla, eikä niistä kai kukaan metakkaa nosta. Mutta milloin näit parrakkaan naisen lähikaupassasi tai uimarannalla? Ei lasketa niitä "consiittawursteja" nyt.


    • Anonyymi

      olen mies ja tahdon B kuppi kokoa olevat rinnat

      • Anonyymi

        Hmm. Minä olen halunnut rinnat jo nuoresta alkaen. Myöhemmin, jo naimisissa ollessani, pikkuisen ylipainoisena, vaimoni laittoi minulle puoliväkisin rintaliivinsä. Voi kuinka ihana tunne se olikaan. En halunnut riisua niitä lainkaan. Niinpä ryhdyin tutkimaan mahdolisuutta rintojeni suurentamiselle. Neuvoja oli kaikenlaisia. Suurin osa täysiä feikkejä, mutta kerran luin eräästä englantilaisesta julkaisusta, kuin mies oli saanut kasvatettua rinnat itselleen. Siihen kuluivat estrogeenit, tarkka ruokavalio ja HIERONTA! Hän neuvoi hieromaan kudosta kainalon alta alhaalta ylöspäin, mutta työtä se vaatisi. Samoin teippaukset. Niin sitten aloin tekemään niin. Söin kasvisestrogeenjä ja kun minulla oli jo ennestään lääkitys, mikä kasvatti jossain määrin myös miesten rintoja, huomasin, että pikkuhiljaa rintani alkoivay kasvamaan ja sen huomasi vaimonikin. Hieronnan lisäksi harrastan rintalihasten voimistelua siten että jännitän rintalihaksiani useita kertoja päivässä ihan istuma-asennossa. Tämä kasvattaa rintojen alla olevaa kudosta ja nostaa jo ennesstään kasvaneiden rintojen kokoa. Yöksi teippaan rinnat usein, niin, että ne jäävät aina koholle eteen. Tänä päivänä, vaimoni B-kupin rintaliivien kupit täyttyvät lähes täysin, Jotkut mallit täyttyvätkin. Vaimoni on todella ihastuksissaan rinnoistani, mutta jos jättää hieronnan pois, rintojen koko pienenee aika nopeasti.


    • Hei nuorena nostelin painoja ja tuli rintalihaksia nyt kai ovat ns miestisut karv ja voisin jopa käyttää rintsikoitakin ja käytän joskus mutta vain kotona en tiedä et miten sais tisut ja sit miten niiden kanssa voi sit olla mutta toivon et löydät ratkaisun puss

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe