Ikä? Mihin menet/menit yläasteen jälkeen?
Mikä olisi unelma-ammattisi?
10
443
Vastaukset
- veersku
Oon 15 ja aion mennä lukioon, sieltä jonnekin opiskelemaan fysiikkaa, kemiaa, matematiikkaa, filosofiaa tai lääketiedettä. :)
- leipuri99
15v ja todennäköisesti meen ammattikouluun. En oo ihan varma. Aion opiskella leipuri-kondiittoriks
- 15w
15 ja nyt oon yläsasteella. Suurella todennäköisyydellä meen ammattikouluun mutta ei lukio ole kokonaan poissuljettu. Ammattikoulussa varmaan autopuolelle mutta lukiosta en tiiä
- Amisbitch
Oon 15-vuotias ja aioin hakea opiskelemaan sosionomiksi ammariin
- "Jukan Bensapiste"
13v ja meen amikseen autopuolelle unelma olis joskus perustaa oma pikku huoltoasema johon voi tuoda kaikkea korjattavaksi ja myydään kaikkii yleisosii pärinä vehkeisiin ja jotain pikku naposteltavaa
- metsän hoitoa :D
15v
amiska
metsätälous linjalle moto kuskiks - KoskaHullut
Meen lukioon, lukiosta lääkikseen ja siitä sit kouluttaudun psykologiksi varmaan. 29v pitäisi valmistua psykologian erikoislääkäriksi, jos kaikki menisi suunnitelmien mukaan. :)
- sotilaan ammattia
Ikää 14 ja lukioon menossa, lukiosta varmaan Sotilaspoliisiksi, tai muuten vain PV:lle töihin.
Oon 14, meen lukioon ja sen jälkeen varmaan meen opiskelemaan tradenomiksi. Mutta en oon varma vielä. Mutta ainakin lukioon menen
- Anonyymi
mä oon 13 v ja aijon mennä yläkoulun jälkee lukioon opiskelee lääketiedettä. Haluan lääkärialalle, todennäköisesti hammaslääkäriksi ja erikoistua purentahammaslääkäriksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652268- 2001286
- 711088
- 1091084
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta51759