Gallup:turhinta Kajaanissa?

kajaanilainen

Mitkä 2 asiaa ovat sinun mielestäsi turhinta Kajaanissa? Omat ehdokkaani ovat:

1)Kehitysmaakauppa
Kaupungille tulee tästä röttelöstä vain sähkö- ja vesikuluja eikä ko. paikka tuota mitään koska sen myynti on niin olematonta että rahaa vuokran maksuun ei ole.

2)Raatihuoneentorin esiintymislava
Veronmaksajien rahaa meni tässä hankkeesa kankulan kaivoon koska lava on liian pieni mihinkään käyttöön -> suurempi, koottava lava täytyy purkaa ja koota aina kun torilla järjestetään jokin tapahtuma.

10

1905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

Kokonaisuus...

• asukki

Olen samaa mieltä tuosta "esiintymislavasta" Muuten Raatihuoneentorin remontti on parantanut keskustan ilmettä huimasti.

• eeeee

Turhinta kajaanissa on ääliöt jotka pähkäilee jotain näin tyhmää vitun galluppia.

• asukki

Mietipä eeeee, miten TURHA oma vastauksesi oli.

• Turha

Kaikkein turhinta Kajaanissa on ne päättäjät. Ne osaavat päättää vain oman etunsa mukaan. Niitä ei tarvita lainkaan.

Toinen on uusi elokuvateatteri. Kunhan kaikki tukiaiset yms. on "kerätty", se menee perseelleen.

• kajaanilainen

Tiedoksi: elokuvateatterissa on yksityinen yrittäjä / yritys, joka maksaa siitä vuokraa kajaanin kaupungille, eli se EI toimi tukiaisten avulla vaan normaalilla liiketoiminnalla. Ei elokuvateatterit ja muutkaan yritykset saa minkäänlaisia "tukijaisia" valtiolta tai kaupungilta. Maanviljelijät saavat tukea, ei elokuvateatterit.

Kun Kajaaniin nyt on saatu euroopankin mittakaavassa nykyaikainen ja toimiva elokuvateatteri, miksi siitä pitää olla pahoillaan ja valittaa ? Jos sinä et käytä elokuvateatterin palveluja, älä puhu siitä. Kierrä se kaukaa ettei se vaan vie sinun rahojasi.

• Asioita seurannut
        kajaanilainen kirjoitti:

Tiedoksi: elokuvateatterissa on yksityinen yrittäjä / yritys, joka maksaa siitä vuokraa kajaanin kaupungille, eli se EI toimi tukiaisten avulla vaan normaalilla liiketoiminnalla. Ei elokuvateatterit ja muutkaan yritykset saa minkäänlaisia "tukijaisia" valtiolta tai kaupungilta. Maanviljelijät saavat tukea, ei elokuvateatterit.

Kun Kajaaniin nyt on saatu euroopankin mittakaavassa nykyaikainen ja toimiva elokuvateatteri, miksi siitä pitää olla pahoillaan ja valittaa ? Jos sinä et käytä elokuvateatterin palveluja, älä puhu siitä. Kierrä se kaukaa ettei se vaan vie sinun rahojasi.

Ehkä maksaa vuokraa tänään,miten huomenna on taas toinen juttu.Muistan kun tuli pallohalli,silloin sai käsityksen,se pitää kaupunkia pystyssä,miten on nyt? Olen kyllä pallohallin kannattaja,elokuvia näen liikaakin televisiosta.

• Make

Esiintymislava onkin arkkitehdin suunnittelema, ei teatterin/musiikin/yms. esittävän taiteen edustajan ...

Elokuvateatteri on tosi hieno juttu ! Käytetään nyt sitä kun se saatiin lopultakin !

• Missy

Itse olen vallan tyytyväinen Kajaanin opiskelija-asukki, mutta se, mikä täällä kuitenkin tuon Raatihuoneen huonon esiintymislavan lisäksi todella pännii, on yleinen asenneilmapiiri. Tuntuu siltä, että liian moni kajaanilainen/ kainuulainen sortuu täysin käsittämättömään uusien asioiden ja ideoiden mitätöintiin, suvaitsemattomuuteen ja ylipäänsä kestämättömän masentavaan negatiiviseen ajatteluun.

Jos Kainuu halutaan saada elinvoimaiseksi maakunnaksi, eikä pikkuhiljaa kuihtuvaksi erämaaetapiksi, on monen asian muututtava. Jos täälläkin esitetyt "mielipiteet" sisältävät aina vain valitusta ja asiattomuuksia, kannattaisi varmaan miettiä, josko omassa asenteessa olisi korjaamisen varaa. Aina ei kannata odottaa, että joku tekee asiat puolestasi, kunhan tarpeeksi kauan päivittelet. Joskus kannattaisi tarttua ihan itse toimeen, jos muutosta todella haluaa. Tai sitten muuttaa sellaiseen paikkaan, jossa viihtyy.

Mukavaa syksyä ja rennompaa otetta elämään! ;)

• Make
        Missy kirjoitti:

Itse olen vallan tyytyväinen Kajaanin opiskelija-asukki, mutta se, mikä täällä kuitenkin tuon Raatihuoneen huonon esiintymislavan lisäksi todella pännii, on yleinen asenneilmapiiri. Tuntuu siltä, että liian moni kajaanilainen/ kainuulainen sortuu täysin käsittämättömään uusien asioiden ja ideoiden mitätöintiin, suvaitsemattomuuteen ja ylipäänsä kestämättömän masentavaan negatiiviseen ajatteluun.

Jos Kainuu halutaan saada elinvoimaiseksi maakunnaksi, eikä pikkuhiljaa kuihtuvaksi erämaaetapiksi, on monen asian muututtava. Jos täälläkin esitetyt "mielipiteet" sisältävät aina vain valitusta ja asiattomuuksia, kannattaisi varmaan miettiä, josko omassa asenteessa olisi korjaamisen varaa. Aina ei kannata odottaa, että joku tekee asiat puolestasi, kunhan tarpeeksi kauan päivittelet. Joskus kannattaisi tarttua ihan itse toimeen, jos muutosta todella haluaa. Tai sitten muuttaa sellaiseen paikkaan, jossa viihtyy.

Mukavaa syksyä ja rennompaa otetta elämään! ;)

Hyvä kirjoitus ja täyttä asiaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4204
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3627
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3339
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2880
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2358
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2349
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2082
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1696
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1537
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1526
    Aihe