Mikähän on mun ihannepaino??

.....

Mikä olis mun ihannepaino? Olen n.160cm pitkä....

10

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puntari

no se on n.45-50 kg.
      mut jos oot vaikka 55kg ni ei se paha oo...

• tyttö160cm

joo oon itse kans 160,painan 54kg.Kävin laskemassa
      painoindeksini ja se oli 21,1,eli normaalipainon rajoissa.Eli voisin olla vielä lihavempikin.Myös jos harrastat liikuntaa niin myös lihaksesi tuovat lisää painoa.Ja myös sinun
      ruumiinrakenteella on osaa painoosi.Käy googlessa ja laita hakusanaksi painoindeksi ja sitten klikkaat ylempää ja menet sille sivulle.
      Ei kannata hirveesti vaivata mieltä tuolla paino asialla,kun syöt hyvin ja muistat liikkua.

• uskis87

puntari olet kyllä pikkaisen hakoteillä.. eli n. 60kiloa.. ja painoindeksi on normaali 20-25 saakka, joten painoindeksi on ihan normaali, joskin enemmänkin saisi painaa.. mutta hyvä paino on n. 60kiloa..

• Oon joo
        uskis87 kirjoitti:

puntari olet kyllä pikkaisen hakoteillä.. eli n. 60kiloa.. ja painoindeksi on normaali 20-25 saakka, joten painoindeksi on ihan normaali, joskin enemmänkin saisi painaa.. mutta hyvä paino on n. 60kiloa..

Oon 170 cm pitkä ja painan 65-66 kg. Olenko yhtään tukeva tms.?

• *yksi 92*

Minä itse olen 164cm pitkä, ja painan 55kg. En tiedä, olenko läski, mutta kuinka paljon painat itse sitten...?

• uskis87

olet ihan ok painonen, saisit ainakin viitisen kiloa enemmänkin painaa.. nyt sun paino on ihan sopiva, vaikka ehkä pikkaisen alhainen.. mutta huomioi se, että olet vielä kasvuiässä.. muista syödä monipuolisesti ja terveellisesti (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala) sekä nukkua sopivasti ja salli itsellesi niitä karkkipäiviäkin..

• Man

Ihte oon jotain 176cm tai jottai siihen suuntaan ja painan semmoset 85-90kg ja olen muutneknin pyrkimässä 80kilon painoon. Omasta mielestäni sillei oo paskankaan väliä onko sitä lihava vai ei, mut nyky yhteis kunta sortaa ja syrjii lihavia...

• ........

Eli mä oon 12 v. Ja n.160cm.. ja 43kg.
        Mun mielestä mä en oo mitenkään lihava. Mutta onks toi lähellä mun ihannepainoa? = )
        En mä mikään tikku haluu olla!

"*Ja musta ei oo välii onko pullukka vai laiha ja eikä ulkonäön perusteella pitäs sinakaan syrjii*"

• .....
        ........ kirjoitti:

Mun mielestä mä en oo mitenkään lihava. Mutta onks toi lähellä mun ihannepainoa? = )

"*Ja musta ei oo välii onko pullukka vai laiha ja eikä ulkonäön perusteella pitäs sinakaan syrjii*"

Kiitti siitä osotteesta.
        Kävin laskee mun painoindeksin ja se oli 17,2 onks oi vähän alhaalla??
        Mikä on se "normaalin raja" ??

• uskis87
        ........ kirjoitti:

sulle hyvä paino ois sellainen 60kiloa.. mutta sä oot vielä kasvuiässä, joten ei sun nyt kannata ihan varsinaisesti itseäsi ruveta lihottamaankaan, mutta siis syöt terveellisesti (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala) ja sallit itsellesi karkkipäivät..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe