FB ei aukea, pääsen kyllä jotain reittiä sivuille, mutta kun yritän aukasta aloitussivua niin tulee vaan tyhjä sivu. Välillä herjaa vaan jostain sivumerkistä. Kohta lähtee läppäri seinään...
facebook kirjautuminen
36
1741
Vastaukset
- iloononnistua
Hauska juttu. Minä kyllä pääsen naamakirjaan katselemaan joitain juttuja vaikken kyseiseen "yhteisöön " kuulukkaan.
Minulla ei kuitenkaan ole nyt Windows eikä IE käytössä.
Ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla jollain toisella selaimella tai ladata nykyinen uudemman kerran ja sitten ajaa vaikkapa Malwarebytes että pääsisit haitakkeista eroon. - 3Timo
Avaa "Suorita" loota (LIPPU R Nopein)
Kirjota siihen: "cmd"
Siihen: "PING www.facebook.com"
Mitä siinä lukee?- 6162
C:/Users/Matti/> Kauttaviivat tietenkin toisinpäin
- 3Timo
6162 kirjoitti:
C:/Users/Matti/> Kauttaviivat tietenkin toisinpäin
Eikun siis sen jälkeen, kun kirjoitat tuon
PING www.facebook.com (ainiin ja ENTER :D )
Siihen minkä just itse kirjoitit. - 3Timo
3Timo kirjoitti:
Siihen minkä just itse kirjoitit.(Ja ei nyt välttämättä ihan kaikkea tartte kirjottaa, kun se tekee 4 kertaa sen saman jutun, joten kirjota nyt ensin se ihan ylin rivi niistä vain)
- 6162
3Timo kirjoitti:
Siihen minkä just itse kirjoitit.Pitkä rimpsu konekieltä.Pinging stars.... ja pitkä lista jotain salakieltä...
- 6162
6162 kirjoitti:
Pitkä rimpsu konekieltä.Pinging stars.... ja pitkä lista jotain salakieltä...
Pinging star c10r.facebook.com. (31.13.81.144) with 32 bytes of data:
- 3Timo
6162 kirjoitti:
Pinging star c10r.facebook.com. (31.13.81.144) with 32 bytes of data:
Juu odota vielä hetki (sori unohdin sanoa tän) että se lopettaa sen pingaamisen (eli siihen tulee jokunen rivi lisää sitä tekstiä, ja sitten tulee uudestaan toi minkä kirjotit) niin kerro sitten vasta.
- 6162
Pakko oli avata eka huurteinen. Oonkohan painanu jotain täppää, niin ei avaudu etusivu. Jossain herjas jostain reuna.......
- 6162
Reply from 31.13.81.144: bytes=32 time=56ms TTL=89
- 3Timo
Hmmm?
Aikas kuluks (siin hörppäillessäs) voisit muutes kirjottaa ton IP osotteen minkä toi PING anto sun selaimes osoteriville ja koittaa et pääsisiks sä sen avulla sinne Facebookiin?
(Eli se 3 nroa piste. 3 Nroa. 3 Nroa. 3 Nroa litania) - 3Timo
6162 kirjoitti:
Reply from 31.13.81.144: bytes=32 time=56ms TTL=89
Dodih!
Eli: Vika EI o ainakaan yhteydessä, eli se on sit todennäkösesti selaimessa? :/
Alotetaas niillä perinteisillä:
Tyhjennä välimuisti ja piparit
Sulje
Avaa uudestaan
Joko?
Jos ei, niin avaa se cmd-loota uudestaan (ellei se ole vielä auki?) ja kirjoita siihen:
ipconfig /flushdns [ENTER]
Odota vähän aikaa, ja kun ruudussa ei enää näytä tapahtuvan mitään, yritä uudestaan avata.
- 6162
Ei ymmärrä. Tossahan on vaan 2nroa. 2nroa......
- 3Timo
Eli tämä:
Http://31.13.81.144 - 6162
3Timo kirjoitti:
Eli tämä:
Http://31.13.81.144Tulee vaan blanco kun aukasen ton sun linkin. FB:n saan siis auki muiden sivustojen linkin kautta, kaikki muu toimii, mutta etusivu ei aukee. Yhteys kyllä pelaa...
- 3Timo
6162 kirjoitti:
Tulee vaan blanco kun aukasen ton sun linkin. FB:n saan siis auki muiden sivustojen linkin kautta, kaikki muu toimii, mutta etusivu ei aukee. Yhteys kyllä pelaa...
Juu niin pelaa niin! :/ Ton pingauksenki perusteella.
Hmmm? Ei ny oikee meinaa aueta?
Ettei se ikkuna ois sit jostai syystä zoomautunu nii pieneks / suureks ettei siit näy sit lootaa oikee millää tai sit siit saitist näkyy vaa vähä jotai kulmaa?
Koitas CTRL pohjassa hiiren rullalla vähä zoomailla sit ikkunaa isommaks tai pienemmäks jos alkas jotai näkyy?
Jos ei, ni tee nyt ainaki tämä:
(Tuol ylempänä ois sit tällekki jatkoa, tee se tän jälkee)
Tyhjennä välimuisti ja piparit
Sulje
Avaa uudestaan
Joko?
- 6162
Ei auta rullaus. Kuinka tyhjennän välimuistin? Työkalut poista, vai kuinka? Poistan lähes aina kun suljen koneen, eli ei taida toimia...
- 3Timo
No pärkkel!? :/
Täähä ny meni kinkkiseks!?! :/
Koitat jollai toisel selaimel? (Mikäs se nykyi muute olikaa?)
Hmmm? Vai käyttääks se muute suojattuu tilaa?!
Koitas viel https://www.facebook.com - 6162
3Timo kirjoitti:
No pärkkel!? :/
Täähä ny meni kinkkiseks!?! :/
Koitat jollai toisel selaimel? (Mikäs se nykyi muute olikaa?)
Hmmm? Vai käyttääks se muute suojattuu tilaa?!
Koitas viel https://www.facebook.comEi aukee etusivu. Pyytää salasanaa ja kun pitäis kirjautua, lykkää blancoa. Tyhjensin selaushistorian ja avasin uusiks, ei auta. Pääsen kyllä ilmeisesti muuttaan fb asetuksia, ei vaan tiä että mitä. Selaimena Explorer, yhteys tulee seinästä, ei mobiili. Eiliseen saakka pelannu bueno...
- 3Timo
6162 kirjoitti:
Ei aukee etusivu. Pyytää salasanaa ja kun pitäis kirjautua, lykkää blancoa. Tyhjensin selaushistorian ja avasin uusiks, ei auta. Pääsen kyllä ilmeisesti muuttaan fb asetuksia, ei vaan tiä että mitä. Selaimena Explorer, yhteys tulee seinästä, ei mobiili. Eiliseen saakka pelannu bueno...
AHAAAAA!!!
Ai sä kummiski KIRJAUTUMAA sentään pääset?!
Mä luulin ettet sä pääse ees siihe? :/
No sit tulee mielee et oisko sun tili vaan sit poistettu sieltä? Facebook? Joku häkkeri? Koiranleukakaveri? Ex-muija?
Milläs nimel sä oot siel mä voisin täl tsekkaa et löytyyks suo sielt?
- 6162
Juu, pääsen kirjautumaan, mutta aukee blanco. Pääsen siis muuten touhuaan fb:ssä, mutta etusivu ei aukee. Eilen täppäsin jotain namikkaa, jotain reuna.. tai sivu.., lähtiköhän silloin jotain veks. Matti Toiminen...
- 6162
Nyt aukes 4. törppö. Joko Timo löytyy ratkaisu?
- 3Timo
6162 kirjoitti:
Nyt aukes 4. törppö. Joko Timo löytyy ratkaisu?
No joks sä luit ton mun 14:04 postauksen?? :D
(Tos vähä ylempänä)
- 6162
Luin. Häkkereistä en tiiä. Mun kaveripiireistä ei pitäis löytyä tyyppejä, jotka osais poistaa mun fb-etusivun. Ex-muijat eikä nykyisetkään osaa tommosia temppuja. Pitäiskö mun poistua fb:stä ja vähän myöhemmin liittyä uusiks vai mitä teen?
- 3Timo
Eikun siis poistanu sen sun koko TILIN?
Eks uskalla antaa sit tilinimeäs ni mä ettisin et näkyyks sitä siellä vai nou?
Tai sit pistät sen googlee ja katot löytääks se ees sitä?
- 6162
Siis mikä tilinimi? Miten joku ois poistanu mun tilin, kun kumminkin mun tili aukee jonkun linkin kautta ja pystyn toimimaan kuten aina.Ainoastaan etusivu ei aukee. Eli näen kuka on linjoilla sun muuta. Pääset mun sivuille kun laitat hakuun Matti Toiminen...
- 6162
Google kyllä löytää mun fb sivun ja aukasee. Sitä etusivua vaan ei saa auki...
- 3Timo
Eli löytää sun fb sivun? Eli tili on siis OK.
No minkäs facebook sivun se löytää!? Ja pääseks sä siis niinku kaikkii muihi sivuihin siinä, paitsi ihan siihen alotus sivuun ainoastaan et?
- 6162
Löytää mun sivun, avaa, pääsen fb sivuille ja kaikkiin sen toimintoihin paitsi etusivu ei aukee. Beer nro5...
- 6162
Eilen oon varmaan täpänny sivupalkki, en ees ttiä mitä tarkottaa...
- 3Timo
6162 kirjoitti:
Eilen oon varmaan täpänny sivupalkki, en ees ttiä mitä tarkottaa...
Täs on nyt jotai infoo tollasist. Toivottavasti mäitten svulla selvii?
Mä oln kyl ite ihan hukas et mikä ton on voinu aiheuttaa?
(Ellei se o sit FB poistanu sitä ku siin on ollu jotai mikä ei o niille passannu!? :/ )
http://krishnade.com/2011/missing-facebook-page/
- Makkara-Michael
Viimeisin vastaus Facebookilta :
"We're working on getting this fixed as soon as we can."
Go Back
Lienee kysymys isosta ongelmasta kunhan ei vaan menisi "liian pitkälle" - 3Timo
No nimpä tietenki! :/
Vika ei taaskaan ollu vastaanottimessa, vaan "nyt meni ääni, ja kohta menee varmaan kuvakin" :/
- 6162
Nyt pelaa taas. Kiitos Timo osanotosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648