apuaa! eli siis olisin tänää menossa baariin ekaa kertaa ja täytin viikko sitte 18.. mun passi ei oo voimassa ja on kymmenen vuotta vanha mutta mut oon siitä kuvasta iha hyvin tunnistettavissa. muita henkkareita mulla ei oo muutaku väliaikanen kuvaton ajokortti ja kuvaton kelakortti ja sit tietty opiskelijakortti mutmut pääsenkö sisään passilla vaikka se ei ole voimassa?
tai voiko kaupasta ostaa mitään vanhentuneella passilla?
passi ja baari
3
437
Vastaukset
- Bassista
Sillä passilla ei tee enää mitään. Eli se on vanha ja ei käy virallisesta henkilöllisyys todistuksesta missään. Muista myös että sinä, tai äitisi tunnistavat sinut siitä passista varmasti, mutta järjestyksen valvojalle se passi on yhtä todennäköisesti "siskosi" kuin sinun passisi. Mene ensikädessä hakemaan poliisi laitokselta henkilö kortti tai varaudu jäämään bileiden pihanpuolelle jos huono tsägä käy.
- tuuri käyny
Itse kävin vanhentuneella passilla pari kertaa baarissa ja aina pääsin sisälle.
Se kait riippuu vähä tuurista että kattooko ne sitä eräpäivää.
Jotkut kattoo pelkästään syntymäajan, ei ees kuvaa kato :D - 5+6
"voiko kaupasta ostaa mitään vanhentuneella passilla?"
Ei voi. Tarvitaan rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172