Tytölle mopo

inksupinksu

Hakusessa olis siis 160cm pitkälle tytölle mopo, jalat n. 75cm. Olen itse ajatellu Riejua derbiä gileraa tai yamahaa, mut mulla ei oo hajuakaa että pystynkö ajamaa millää noilla. Muunki merkkisiä saa ehottaa:)

Skootteria tai mitään pikkumopoa en halua. Elikkä mikä ois hyvä mopo? :p ja minkä sais kulkemaa hyvin pikkuvirillä?=) ettei tartteis pistää 80kmh kulkemaa että pääsis ylämäen ylös..:D

8

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhsuck

      Älä ainakaa mh

    • pölömummo

      Kaikki nuo ehdottamasi merkit ovat hyviä perusmopoja ja pystyt kyllä ajamaan niillä ihan hyvin:) Valitse se mikä eniten miellyttää silmää ja muutenkin tuntuu sopivimmalta.

    • 894

      Sanoisin derbi drd evo :)

    • professionalpevetti2

      Osta PV luotettava ja saa halval.

    • tyttö15v

      itellä on Aprilia sx 50, tykkään tosi paljon. Ilman mitään virejäkin meni 55 km/h, ja itse en muuta oo muuttanu kun vähä tehoja lisänny:) suosittelen lämpimästi!

    • .:D

      mulla tyttönä dt 50r :D hyvin yllät varmaan kaikilla ajamaan, ja aina voi madaltaa jos ei yllä :)

    • rieju on paras :D

      Itellä rieju mrt siinä on munaralli kone ja se sisältää semmosen tasapainottimen mikä estää suurimmat tärinät :D sitä on helppo virittää koska rajotinta ei oo ja itellä koska vähä yllytyshullui kavereita nii tullu vähä hyppyreistä hypittyy ja kaikkee eli oon kaatunu sillä miljoona kertaa mut ei oo silti menny mitää rikki koska siinä on paksummat katteet ku derpeissä

    • Eipä jalat riitä

      Osta ihan suosiolla joku matalalla istuinkorkeudella oleva mopo. Mikään noista luettelemistasi mopoista ei sovellu sinun mittaiselle. Voit kokeilla sen käytännössä jollain n. 90cm lastulevyllä, ovella tms. laittamalla sen lapakalleen pystyyn ja jotain pehmikkeeksi peffan alle ja koetat istua sen levyn päällä. Parhaiten tietty voit kokeilla, kun käyt koeajamassa/istumassa ko. mopoja, vaikka vain ottamassa "kylmät tyypit", niin näet, että mihin jalkasi riittävät.

      Viritykset voit huoletta unohtaa, mopo kulkee vakiona Suomessa ihan riittävästi, kun se muuallakin Euroopassa kulkee vain 45km/h.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe