Mitä lomakohdetta suosittelisit lokakuulle. Olisin menossa poikaystäväni kanssa syyslomallani matkalle, matka voi olla kaupunkiloma tai rantaloma sillä ei nin väliä. Olen miettinyt mallorcaa ja sitten budabestiä nyt myös aloin miettiä roomaa. En ole ollut näissä missään joten olisi kiva kuulla mitä suosittelisitte pariskunnalle ja millaisia aktiviteettejä olisi tarjolla kohteessa mitä suositelet. :)
Lokakuun lomakohteet
Annted
2
243
Vastaukset
- yyykkksss
Mä suosittelen Roomaa, Budapestia tai Barcelonaa. Toki paljon muitakin kivoja, mutta noihin en ole koskaan pettynyt, Tosin Roomassa olen vaan kerran ollut :)
Itse olen ollut lokakuussa Saksassakin hyvissä säissä, mutta tuurista kiinni.. - Reissu-mies
Budapest, ehdottomasti. On upea kaupunki. Käytiin muutama vuosi sitten ja oli niin paljon nähtävää, että mennään vielä uudestaan:
http://worldisaweiredplacetolive.blogspot.fi/2013/11/budapest.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786