jeps eli iha ekax..mitä tykkäätte must oonx normaali??ku oon 155/40/d70..oon 14w
sit mä oon blondi..pitkät hiukset..nii oonx normaali??
mix kukaa jätkä ei haluu kunnon suhdetta mun kaa?
mul on nyt 4 "suhdetta"mut neki on just sellasii nähään kax kertaa viikos ja vaan pannaan..ihmetyttää mix kukaa ei pyydä mua ees leffaa??
ku enhä mä oo kyl pettäny ketää ku ei kukaa oo kysyny et alax olee??
nii tuskin niitten pitäis suuttuu noist toisist jäbist..ja emmä usko et ne tietääkään toisistaa..
ja sit viel yx kysymys jätkil...mite teiän mielest muijien pitäis pukeutuu..??mul on yleensä tiukat miss sixtyn matalat farkut ja joku kiree paita..ja avonainen tietyst..ja haittaax se et stringit näkyy vähä??mä oon ainaki huomannu et jätkät kattoo meiän luokal ku mul näkyy stringit..
asiallisii wastauksii..kiitos!!!=D
tsekatkaa!!
18
2392
Vastaukset
- miemiemie
Jostain kumman syystä, kun tota sun tekstiäs lukee, niin yhtään en ihmettele, jos kukaan jätkä ei sun kanssa halua kunnon suhdetta. Mut enpä mä kyllä tiiä pitääko _lapsen_ nyt hirveen huolissaan olla, jos hänellä ei kunnon suhdetta olisikaan :P Niin ja tuo osui aika häiritsevästi silmään, että "mut neki on just sellasii nähään kax kertaa viikos ja vaan pannaan.." Onko sitä nyt ihan välttämättä annettava kaikille jotka haluaa???
- POJOING
Anna kaikille ketä haluaa nyt, kukaan ei halua, kun olet 60-vuotias ja haiset hielle!
- ..............
POJOING kirjoitti:
Anna kaikille ketä haluaa nyt, kukaan ei halua, kun olet 60-vuotias ja haiset hielle!
Nussitaanpas nyt vähän pilkkua, se EI oo "ketä haluaa nyt" vaan 'ketkä'.
- jäbä87.
enpä ihmettele vaikka sul ei kummempia suhteita tulis oleenkaan, en mäkään käyttäis sua muuna kuin panopuuna.
- <3
Sä oot tosi alajamassa.. Annat kaikille jotka pyytää... Oot selvä pissis.. Mut yleensä pissikset ei anna kaikille.. joten oot kai huora.. Aika aikasin jo oot alottanu huoraamisen! varo vaan teinix!
- emma
Ihan normaali oot. Ja stringit on jees. Mut sun kans varmasti seurusteltais jos haluisit sitä, etkä vaan seksiseikkailuita ja "mainetta". Koitahan beibe miettii mitä haluut oikeesti..
- minäää
Jätä toi TeInIx Language pois niin kaikki on hyvin.
- Hernandez
ainakin haluaisin pelkkää seksiä sun kanssa kun
sul on noin isot rinnat ja vilauttelet jätkille
sun stringejä muka tahattomasti..
ja sit kun oot vielä syntinen blondi!!
no kai nyt jätkät tajuu että olet pelkkä panopuu
kun pukeudut tuolla tavalla,olet haluttavan näköi-
nen ja käyttäydyt todella horomaisesti.
jos itse seurustelisin sun kanssa,kyl minäkin
varmaan vaan pökkisin sua hunajapesään ja lähtisin
himaan sen jälkeen iloinen virne kasvoilla..
jos haluat että kundit löytäisi susta seuraa henkisemmässä mielessä niin kannattaisi pukeutua
hieman enemmän ja alkaisit opiskelemaan jotain
esim.kirjallisuutta,elokuvaa,tiedettä,maailmanhis-
toriaa niin tälloin jätkät ottaisi sinut tosis-
saan,tosin suurin osa jätkistä on pelkkää massaa
ja fruitkeikkejä!! - blondie
että jätkät käyttää sua panopuuna.
kannattas jättää tollaset asusteet kotiin,
jos ett haluu huoran mainetta,
vaikkakin oot sen varmaan jo saanut,
kun tollasta harrastat.
ja hei, eihän se seurusteleminen tarkota ett
heti joku tulee ja kysyy "alaks olee?".
yleensäkin käydään ulkona tms. ja tutustutaan
toisiin, eikä sillä välin panna muita kun oottaa
taas seuraavaa näkemistä!
kannattaa oottaa ett tulee järkee päähän,
ja ett toi teinix-asenne menee ohi! - Hönö
Hmm... Tuo oli aika hyvä provo, mutta kirjoittaja paljasti ittensä. Kukaan teinix ei osaa kirjoittaa noin pitkää tarinaa. Sitä paitsi teinixit yleensä ovat niin huolimattomia kirjoittajia, että heillä tulee roimasti näppäilyvirheitä, eli kirjaimia löytyy vääristä paikoista, niitä on liian vähän tai liian paljon.
- Pjöngjangjin SULTTAANI (ZZZZ)
maailman menoapalstalta, niin se on!!!
- pikkukeksi
Ei tuommosta täydellistä stereotypiaa ole olemassakaan!!! muuten ihan hauska juttu..
- The biatch
Susta on hyvää vauhtia tulossa huora kun kerta käytät tuollasia vaatteita ja kerta annat panna toisten miesten vähä turhan usein ku aattelee.. Tottakai kukaan jätkä ei ala sun kans vakavaan suhteeseen kun ne tietää että nä oot tollanen horo jonka kans ei tarvi ees seurustella että saa vähän y´now what..
- noh...
hahaaaa!!!!!!Kai muistatte viel polttajapimut!!!!
Hähää!!!!Nyt me vedätettiin teit iha kybäl!!!
6-0!!!No okei (melkein) kaikki usko..
Vituttaa vaa ku tollasii oikeest kävelee joka päivä vastaan..Buahahahahahaaa!!!
Rakkaudella:(polttajapimut(DevilJaEvil)- one from the moon
ovat sattumoisin keskustelupalstat(foorumi), ei käsittääkseni mikään huijataan kaikkia ja paljastetaan lopuksi sivut. Niitä kyllä löytää netistä kun vain etsii.
- lady
Vittu sä oot niin pinnallinen teinixxx ja muutaman xxxxxxxx lisää...tollasii ihmisii löytää joka nurkalta...yök!!! heti sun tekstistäkin huomaa et oo yhtään persoonalllinen...tuskin kukaaan jätkä ei ota sua vakavasti ku oov niin pinnallinen "huora"...sori mut se on ikävä totuus...
- gherghedtghd
voi vittu mikä PROVO!!!!
ei voi muuta sanoo.................. - pjöngjangjin SULTTAANI (ZZZZ)
lähenytte kalle leikkimästä, isukin laajakaista ei ole sua varten... KEKKONEN kiksauttaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754