Hei,
Osaatteko suositella omasta kokemuksesta kivaa kauneussalonkia Tallinnassa? Olisi mukavaa että paikka olisi sen verran iso, että pääsisivät kaksi matkakaverusta hoitoon yhtä aikaa. Etenkin uudehto Day Spa kiinnostaa - onko kokemuksia? Hinta tuntuu tosin hieman kalliihkolta, 375 EEK kasvohoidosta.
kauneussalonki tallinnassa
4
835
Vastaukset
- matkalainen1
Day spaahan varasin s-postilla ajan neljän hengen seurueelle. Paikka löytyy parhaiten, kun ensin käppäät raatihuoneentorille ja siitä käyt suunnistamaan kohti paikkaa. Meille annetiin sama aika kaikille, mutta käytännössä eräs joka otti vain hiustenleikkuu pääsi sisään sovittuun ainkaan ja me muut passitettiin ulos ja pyydettiin tulemaan 0,5h kuluttua uudestaa. Olivat tehneet päällekkäisen ajanvarauksen..vaikka mulla oli kopio käydystä s-postikeskustelusta ja sovituista ajoista niin silti passittivat meidän ulos.
Nettisivut on hyvät ja selkeät ja hinnatkin on siellä. Jos teitä on 4hlöä tai enemmän niin laita s-spotilla kyselyä ajanvarauksesta sekä kimppa-alennuksesta. Antoivat kesäkuussa -10% hinnoista kun oli 4 tai enemmän varaamassa aikoja.
Ihan tyytyväisiä oltiin, joskin mitään höyrytystä tai ultrapudistuslaitettetta eivät käyttäneet. Eli puhdistivat ihan kuorinnalla, naamioilla tms.
En tiedä, onko hintataso korkeampi kuin muualla mutta tuo dayspa on todella turistien suosioissa. Asiakkaina suomalaisten lisäski ruotsalaisia ja saksalaisia, näin kertoi kosmetologi. Ja anu saagin-ratia on myös toitottanut käyvänsä ko. paikassa jonkun lehden sivuilla.. - hellu
Olen käynyt tosi ystävällisessä, mutta pienehkössä
TIIA-salongissa.
Kaksi kertaa olen käynyt Hotelli Virun-kauneus-
salongissa, ja tähän olemme 3 naista menossa
nyt lähiaikoina uudelleenkin, 2 raidoitukseen ja
1 manikyyriin. Tähän kauneus-salonkiin on
helppo mennä kun asuu esim. Viru-hotellissa,
on keskeisellä paikalla. Nuorta ystävällistä
henkilökuntaa.
Ensi kerralla mekin kokeilemme jotain toista,
ihan uteliaisuuden vuoksi. - sue
olen käyttänyt vuosia salon sinine kauneushoitolaa. todella hyvä palvelu ja suosittu. pääsee 2 henkilöä samaan aikaan. viimeksi olin 4 hengen seurueessa. sijaitsee lähellä kaubamajaa. tästä löytyvät hinnat www.sinine.ee
heillä kasvohoito sisältää kaikkea mahdollista. - reissaaja
Day spa-hoitola on hintansa veroinen ja kaupungin paras paikka (kokemusta on myös muista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176