Kysyisin näin tulevana koneyrittäjänä, että mikä kaivinkone on se paras ja tarkoitan niitä koneita mitkä ovat jo 2000 luvulta ja toivoisin enemmänkin mielipiteitä niiltä kunnon kokeneilta ja ammattitaitoisilta koneyrittäjiltä enkä keneltäkään harrastekuokkijoilta sekä siitä minkälaisia työvälineitä maanrakennuskoneurakoitsijalla kannattaa olla sillä olen nyt menossa vasta jatko-opiskelemaan ja haluan tietää mitkä koneet ovat niitä alan ykkösiä, että kun itse aloitan työskentelyn yrittäjänä työ ei töki. Kauhanpyörittäjä on ihan selvä asia mikä pitää olla joten kumpi on parempi indexator vai engcon ja vielä lopuksi että omasta mielestäni parhaita koneita ovat olleet Liebherit, CATit ja Volvot.
Mikä kaivinkone on se nro1
13
498
Vastaukset
- Koneyrittäjä nro1
Ja jos saisi mielummin sen kolmen kärjen kyseisestä aiheesta
- Hiukkassuodatin
Volvon D mallit on lievästi sanottuna pettymys...viikkojen seisokkeja.
- parhaat
Kyllä ne kantapään kautta opit löytämään parhaat koneet
- koneena lännen
Doosan ja daewookin ovat hyviä
- paljon kaivanut
caterpillar
- iteperkele1
hitassit olleet lujimpia
Ei sellaista ole. käyttäjän oma taito sanelee koneen kestävyyden. eurooppalaiset ovat monessa suhteessa parhaita, onko sinulla rahaa ostaa mikä uusi kone vain. Aloita pienesti ettei konkurssi koettele loppuelämääsi, tämä on koneyrittäjien kohtalo liian monessa tapauksessa .
- pali3
pitää osata kunnan ukkoja juottaa, kunnalla ei niin pientä urkkaa ole ettei 100 000€ maksa
Hitachi
- lännen_1
Lännen kuokat on olleet ja ovat edelleen ykkösiä yhdistelmäkoneissa. Ei huonoja olleet aikoinaan tela-alustaisetkaan, kokoja ei vaan ollut riittävästi ja suosio hiipui siihen.
- pali3
joopajoo tärkeämpää on että vaimo on rikkaasta suvusta kuin mikä kaivuri sulla on, talvella ei ole töitä eikä aina kesälläkään.
- Ongelmajäte
VOLVO - kaivukoneiden lada !!!
- KX61-3
No tietysti se on Kubota, sillä voi oikeesti kaivaakin,Muut ovat surkeita jäljitelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6569002Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603496Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652417- 1331442
- 361432
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091282- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää741036