Mikä kaivinkone on se nro1

Koneyrittäjä nro1

Kysyisin näin tulevana koneyrittäjänä, että mikä kaivinkone on se paras ja tarkoitan niitä koneita mitkä ovat jo 2000 luvulta ja toivoisin enemmänkin mielipiteitä niiltä kunnon kokeneilta ja ammattitaitoisilta koneyrittäjiltä enkä keneltäkään harrastekuokkijoilta sekä siitä minkälaisia työvälineitä maanrakennuskoneurakoitsijalla kannattaa olla sillä olen nyt menossa vasta jatko-opiskelemaan ja haluan tietää mitkä koneet ovat niitä alan ykkösiä, että kun itse aloitan työskentelyn yrittäjänä työ ei töki. Kauhanpyörittäjä on ihan selvä asia mikä pitää olla joten kumpi on parempi indexator vai engcon ja vielä lopuksi että omasta mielestäni parhaita koneita ovat olleet Liebherit, CATit ja Volvot.

13

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koneyrittäjä nro1

      Ja jos saisi mielummin sen kolmen kärjen kyseisestä aiheesta

    • Hiukkassuodatin

      Volvon D mallit on lievästi sanottuna pettymys...viikkojen seisokkeja.

    • parhaat

      Kyllä ne kantapään kautta opit löytämään parhaat koneet

      • koneena lännen

        Doosan ja daewookin ovat hyviä


    • paljon kaivanut

      caterpillar

      • iteperkele1

        hitassit olleet lujimpia


    • Ei sellaista ole. käyttäjän oma taito sanelee koneen kestävyyden. eurooppalaiset ovat monessa suhteessa parhaita, onko sinulla rahaa ostaa mikä uusi kone vain. Aloita pienesti ettei konkurssi koettele loppuelämääsi, tämä on koneyrittäjien kohtalo liian monessa tapauksessa .

    • pali3

      pitää osata kunnan ukkoja juottaa, kunnalla ei niin pientä urkkaa ole ettei 100 000€ maksa

    • Hitachi

    • lännen_1

      Lännen kuokat on olleet ja ovat edelleen ykkösiä yhdistelmäkoneissa. Ei huonoja olleet aikoinaan tela-alustaisetkaan, kokoja ei vaan ollut riittävästi ja suosio hiipui siihen.

    • pali3

      joopajoo tärkeämpää on että vaimo on rikkaasta suvusta kuin mikä kaivuri sulla on, talvella ei ole töitä eikä aina kesälläkään.

    • Ongelmajäte

      VOLVO - kaivukoneiden lada !!!

    • KX61-3

      No tietysti se on Kubota, sillä voi oikeesti kaivaakin,Muut ovat surkeita jäljitelmiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe