Ajattelin tilata kamaa evikestä joten haluasin kuulla mielipiteitä siitä kaupasta. Tomittaako se edes suomeen ja kuinka kauan toimitus kestää ja paljonko tulee maksuja?
Kiitos!
Evike?
8
405
Vastaukset
- 14+18=31
No jos rahaa löytyy etkä odota saavasi halpaa tavaraa vaan haluat jotain tiettyä niin kaippa se sitten ihan jees on. Tosiaan aika kallista tulee.
Kaveri tilas rapakon takaata TM vesurin ja postit oli apaut 100e- Airsoftt
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta.
- Advisorer
Airsoftt kirjoitti:
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta.
Olen kysynyt spostilla kaupasta eivätkä toimita suomeen.
Advisorer kirjoitti:
Olen kysynyt spostilla kaupasta eivätkä toimita suomeen.
Saa sieltä suomeen.
- Ei voi tilata
Ei sieltä voi edes tilata kun kokeilin ostaa sieltä :)
- wddwf
Ei voi tilata enään suomeen. Kokeiltu ja kysytty. EI vät suostu lähettämään. Joten lopettakaa se evikestä jahkaaminen.
- Softeri
En saanut tilattua
- Antoniosetä919
Ootko joku lapsi "Softeri"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599