Pöytäkoneessa on liikkeessä asennettu 8.1 ja Internet explorer -selain oletuksena ja Google Chrome -selain.
Ie on jotenkin muuttunut ja se jättää näyttämättä jotain kohteita, jotka aikaisemmin toimivat. Verkkokauppa Kärkkäisen sivu aukeaa tyhjänä ja verkkokauppa Anttilan sivuilta jää luettelokuvia pois, joltakin kauppiaalta jää tervetulo toivotus ja nettimyyjä pois. Ehkä muutakin nämä on tullut tietooni.
Muuta en ole koneelle tehnyt kuin vaihtanut internet asetuksiin korkeamman suojaustason ja palauttanut takaisin oletustasolle. Nämä siis ie-selaimella.
Jos tunnistatte vian, saisinko mahdollisimman yksityiskohtaiset korjausohjeet.
Viruksia ei ole ollut. Koneessa dnan nettiturva (F-secure).
Kun käytän Google Crome-selainta toimivat kaikki sivut moitteetta, myös nuo yllä luettelemani.
selain ongelma?
apua aloittelijalle
4
130
Vastaukset
Kannattaa käyttää Chrome kun siinä kerran toimii noi paremmin.
Voithan toki kokeilla esim IE selaimen nollausta: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/reset-internet-explorer-settings-in-internet-explorer-9- apua aloittelijalle
Poistaako ie selaimen nollaus myös asennuksen jälkeen tulleet suojauspäivitykset?
Sopiiko ohje myös 8.1?
Ei. Kokeile ohetta niin näkyy että sopiiko se.
- apua aloittelijalle
Kiitos asiallisista vastauksista.
Taitaa olla viisainta näillä mennä, kun tuosta ei juuri haittaa ole.
Kysymys oli varmaan "alkeellinen" vaan ymmärsin että niitäkin voi täällä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832