HARUNIN (MARCON) Melike ja Laura YM.!!!!!

Utelias

Hei !
Joko Harun on tullut suomeen ja tavannut sinut sekä Lauran ym.hoitonsa?
Oliko jätkällä paljonkin kihlasormuksia ja osoitteita matkassa?

13

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttu

      Marco lähetti sähköpostia ja kertoi kaipaavansa minua hirveästi, ja että tulisi mielellään luokseni, mutta hänellä ei ole nyt varaa matkustaa. Voisin ehkä auttaa häntä matkalipun hankinnassa.

    • x ))

      ...Kerttu unohtui...

    • minttu

      oon tuntenut marcon = harunin = ilkayn vuodesta 2001. Viimeksi juttelin hänen kanssaan maanantaina... Siellä hän edelleen on töissä sifalarissa, sinkkuna ainakin minulle väitti elävänsä, kun muutamana iltana käytiin muistoja herättelemässä... ;) melike taitaa puhua pitkää ja paksua p*skaa.... ;) marco on nimittäin tulossa suomeen, mutta ouluun aikoi suunnata... ;)

      • Kerttu

        Ihanaa, Marco on siis kuitenki tulossa luokseni.
        Nyt heti tilaamaan aikaa kampaajalle ja manikyyriin. Pitää olla sievä kun Marco tulee.
        Ostaiskohan uudet rintsikatkin...


    • >D X

      Ja Lissu... Lopettakaa, mulla on kyljet jo kipeenä...

    • kyllästynyt

      Tämä palsta on tarkoitettu heille, jotka haluavat jakaa matkailukokemuksiaan. Meitä ei todellakaan kiinnosta teidän keskustelunne!!!

      Tämä keskustelunne, olkoonkin sitten tuulesta temmattua tai ei, loukkaa henkilön yksityisyyttä. Vaikka Turkissa eivät lait ja asetukset olekaan samat kuin Suomessa, niin halutessaan Marco voisi nostaa teitä - kihlattujaan ym. - vastaan syytteen.

      • ...vasta...

        ...riemu ratkeis kun olisi oikeusssalissa kaikki "Marco-fanit" ja tyttöystävät ja kihlatut koolla!!!=) Mahtaisko itse Make tulla paikalle?!?!? Hahaa!!!


      • ...

        nousiskohan ees syyte, muna ei ainakaan noussu, sen verran pieni oli!


    • -Laura-

      Ei oo Harun vielä Suomessa..

      • tanja

        ei ole marco viela suomessa eika ole tulossakaan. taallahan se on alanyassa. kausi loppuu kohta ja sitte me mennaan yhdessa tapaamaan hanen perheettaan. odotan innolla. ps. kuulin kaveriltani tasta rumbasta jonka ootte nostaneet talle sivulle marcosta, sairasta.


      • melike
        tanja kirjoitti:

        ei ole marco viela suomessa eika ole tulossakaan. taallahan se on alanyassa. kausi loppuu kohta ja sitte me mennaan yhdessa tapaamaan hanen perheettaan. odotan innolla. ps. kuulin kaveriltani tasta rumbasta jonka ootte nostaneet talle sivulle marcosta, sairasta.

        Aika jännää.. Harun kertoi mulle, että tulee mun luokse suomeen tän kuun lopusta.. Marco ei varmasti ole ainut kultasi.. Taitaa hänellä olla usseempi..!
        No, joka tapauksessa on ihana nähdä se taas pitkästä aikaa..=)


      • Penelope
        melike kirjoitti:

        Aika jännää.. Harun kertoi mulle, että tulee mun luokse suomeen tän kuun lopusta.. Marco ei varmasti ole ainut kultasi.. Taitaa hänellä olla usseempi..!
        No, joka tapauksessa on ihana nähdä se taas pitkästä aikaa..=)

        Olet ollut hänen kanssa kihloissa vuodesta 2001, mutta silti lapsesi isä on aivan toinen... ihmeellinen liitto....


      • La Familia
        melike kirjoitti:

        Aika jännää.. Harun kertoi mulle, että tulee mun luokse suomeen tän kuun lopusta.. Marco ei varmasti ole ainut kultasi.. Taitaa hänellä olla usseempi..!
        No, joka tapauksessa on ihana nähdä se taas pitkästä aikaa..=)

        ..se, että tuossa aiemmin kerroit Harunin olevan jo luonasi ja nauravan kanssasi saamillesi vastauksille... Oletko varma, etteivät aamu- ja iltalääkkeet ole menneet sekaisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe