Täytyy vain ihmetellä tätä ELY keskusta ettei se saa selville kuka saastuttaa Eurajoen jokiveden.Melkein viikottain saa lukea Satakunnan Kansan sivuilta ,milloin minkinlaista jätettä joessa lilluu.
Vastaukset 2
Kattos ELY n henkilöstö on valtion toimihenkilöitä , ja valitaan kuka on sopivin ei pätevin ,
- vuorotyö
Älkää nyt mollatko ELY keskusta , Tupalan papparainen antoi vinkin ja ELY toimi .
Huhta --- Eurajoki väli 30 --60 tuntinopeus on miellyttä nopeus työmatkalla Raumalle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618