Tutustuminen salilla...

henryxavier

Aamu alkoi normaalisti. Heräsin alastomana vuoteellani, kalu kovassa seisokissa ja sehän piti pehmentää runkkaamalla. Nuolaisin etusormen ja peukalon välin märäksi, pyöräytin nännin niiden väliin ja hieroin varovasti. Toinen käteni hyväili jäykän kalun vartta kiveksistä terskaan asti. Mielikuvissani liikkui jäykkiä peniksiä, kiinteitä pakaroita, hyväilevät käteni niiden pakaroiden välissä ja päällä. Kaluni valutti touhutippaa jo varrelleen ja sillä kostutin toisenkin nännin. Jo juniorina huomasin nännien hyväilyn tekevän hyvää runkatessa. Itselleni hyvää tekemäänhän tässä nytkin pyrin.

Kiihkoni kasvoi ja mieleni kuvat kävivät yhä irstaimmiksi. Syljen kostuttamalla kouralla hyväilin terskaa, kuvitellen työkaverini Jonin, sitä suullaan hellivän. Käteni kävi liukkaammaksi kiimanesteen tihkumisen myötä ja jo kohta sai "Joni" mällini suuhunsa. Annoin sperman purskuta kouraani ja viimeistenkin pisaroiden valuttua, hieroin koko satsin vatsaani ja rintaani.
Lämpimän sperman haju tulvi sieraimiini. Nuolaisin sen makua peukaloni pinnasta. Kännykkä hälytti herätystä, pysäytin hälytyksen ja pyyhe olalla talloin suihkuun. Pitkän ja perusteellisen suihkun jälkeen nautin aamupalan pyyhe vielä vyötäisillä.

Pukeuduttuani, poljin pyörällä töihin. Matkaa ei ollut kuin kolme kilometriä. Veljen autokin olisi ollut käytössä, mutta polkupyörälle ajattelin löytäväni parkkipaikan paremmin. Autoa tarvitsisin vasta myöhään illalla, kun haen veljen perheineen lentoasemalta.

Työpäivä meni rutiinilla ilman suurempia ongelmia. Joniakin moikkasin, kolmen lapsen heteroisää, ja eipä arvannut Joni, mitä oli aamulla mielikuvissani ehtinyt tehdä kalulleni. Enkä viitsinyt häntä siitä informoidakaan. 

Iltaa kohti mennessä jouduin heittämään äitiä vielä vierailuilla ystäviensä luona ja kotiin ehätin vasta vähän ennen iltakahdeksaa. Treenireppuni oli valmiina, heitin sen hartioilleni ja läksin kävellen salille. Viime aikoina salin pihasta oli varastettu useita pyöriä, ja koska matkaa ei ollut paljoa, ajattelin sen matkan taittaa kävellen.

Ehdin salille vasta puoli yhdeksältä. Yleensä en näin myöhään treenaa, mutta nyt noiden muiden kiireiden vuoksi olin siihen pakotettu. Väki alkoi vähetä yhdeksän jälkeen ja laitteisiin ei tarvinnut enää jonottaa. Treeniohjelmassani oli sinä iltana kädet, olkapäät ja rinta. Olin jakanut kroppani kolmeen treenattavaan osaan. Eilinen jalkatreeni tuntui vielä reisissä. Sellaista tervettä kipua, josta tiesi, että treeni oli ottanut sinne minne pitääkin.


Treenasin kädet ensin vapailla painoilla, sitten olkapäitä erilaisilla pystypunnerruksilla. Tämä järjestys siksi, kun järkeilin rintalihasten joutuvan tekemään enmmän töitä rintalihasliikkeissä, jos olkapäät ja kädet on jo väsytetty.

31

4187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peruspenkkipunnerruksen aluksi, hyvän lämmittelyn jälkeen, tein 8-10 toistoa 60%:lla maksimista, Maksimi minulla on penkissä tällä hetkellä noin 105 kg. Lisäsin painoja 5 kiloa kerrallaan ja pyrin tekemään niin monta toistoa kuin mahdollista. Päästyäni 80 kiloon, alkoi tuntua tarvetta varmistajalle, joka katsoo, että painot eivät jää rinnalle ja ehkä auttaisi pakkotoistoissa.
      Sali oli jo tyhjenemässä. Kaksi naista jutteli takareisimasiinan vieressä ja yksi nuori, melkoisen laiha kaveri, teki vatsoja rutistuslaitteella. Hänet valitsin avustajaksi.

      "Moi. Et viitsisi tulla varmistamaan kun teen penkkiä? - kysyin nuoren miehen pitäessä palautustaukoa.
      "Toki. Moneenko toistoon tähtäät? - kysyi, kun siirryimme punnerruspenkin ääreen.
      "Katsotaan miten jaksan. Auta pari toistoa lopuksi, kun alkaa ahdistaa." - pyysin ja liuttelin itseni tangon alle.

      Tangossa oli 85 kiloa ja olkapää- ja käsitreenin jälkeen se tuntui vähintään sadalta kilolta.
      Sain punnerrettua kolmosen ihan itse ja kaveri auttoi kaksi toistoa päälle.

      "Kiitos. Jos tulet kohta, niin otan viimeisen sarjan ja yritän ysikympillä kakkosta." - pyysin vielä.
      "Joo. Teen viimeiset rutistukset, niin tulen jeesaamaan." - tuumi kaveri mennessään takaisin omalle laitteelleen.
      Naiset lopettivat juttelun takareisilaitteen luona ja siirtyivät pukuhuoneen suojiin. 
      "Jutellessa ei takareidet kiinteydy!!!", teki mieleni huutaa heidän perään, mutta asiahan ei oikeastaan minulle kuulunut.

      "Okei. Oletkin pannut painot valmiiksi, eli ei muuta kuin katse tankoon ja menoksi!" - kannusti tämä kaveri, jonka satunnaisesti olin nähnyt salilla aiemminkin. Moikattukin oltiin, mutta juteltu ei juurikaan.
      Edellisen sarjan aikana oli katseeni viivähtänyt kaverin tangossa. Se pullotti treenihousujen haaruista kohtalaisen houkuttelevasti hänen seisoessa avustaessaan lähes pääni päällä.

      Tartuin nyt kuitenkin tuohon painot päissä olevaan metallitankoon tiukasti ja keskityin laskemaan sen rauhallisesti rinnalle. Siihen asti homma menikin ihan hyvin. Mutta kun yritin nostaa painot takaisin suorille käsille, voimani olivat niin lopussa, että uusi tuttavuuteni joutui tekemään tosissaan töitä, jotta saimme tangon pidikkeisiinsä.

      "Voihan vitalis."- naurahdin. "Arvioin teräsmiesvoimani vähän yläkanttiin. Kiitos ja anteeksi, kun jouduit tuolleen rehkimään."
      "Sitä vartenhan mä olin varmistamassa ja mulle tuossa olisi ollut niin paljon painoa, etten olisi uskaltanut kokeillakaan moisilla painoilla." - tuumasi avustajani ja hymyili leveästi.

      "Meen polkee vielä pyörää hetkeks. Joko sä lopetat?
      "Saa riittää. Otin ehkä turhan kovan treenin näin illalla. Saapa nähdä häiritseekö unta. Tuun polkemaan kanss hetkeksi." - sanoin, kun suuntasimme kuntopyöriä kohti.
      Otimme vierekkäiset pyörät ja poljimme rauhalliseen tahtiin pyöriemme mediumvastuksilla. Naiset olivat käyneet suihkussa ja toinen heistä huikkasi ulkovelta:
      "Sammuttakaa valot ja stereot kun lähdette. Isäntä ei tykkää hyvää jos ne on päällä kun aamulla tulee."
      "Tottakai. Vanhaan malliin. Moikka!" - huusin minä ulko-oven kolahtaessa kiinni.

      Juttelimme treeniohjelmistamme sekä muista kuntoiluun liittyvistä asioista ja kymmenen minuutin jäähdyttelyksi tarkoitettu pyöräilymme venähti melkein puoleksi tunniksi.

      Uusi tuttavuuteni lopetti polkemisen nousten seisomaan polkimille:
      "Ottaa perseeeseen."
      "Kuka?"
      "Satula. Satula se ottaa kipeästi perseeeseen. Pakko lopettaa."
      Huomasin punan levinneen kaverin poskille ja punastuin itsekin.
      "Niin. Hah hah. Satulapa. Sehän se onkin päin sitä itseään." - yritin korjata möläytystäni.

      Siirryimme pukuhuoneeseen riisumaan treenivehkeet. Kaivelin pyyhkeen repustani ja suuntasin suihkuhuoneeseen. Vasta suihkuhuoneen puolella muistin jättäneeni kännykän salin puolelle. Pidin sitä mukanani, koska odotin soittoa lentokentältä. Palasin pukuhuoneen läpi takaisin sitä noutamaan.
      Uusi tuttavuuteni oli mennyt sillä aikaa vessaan ja kuulin pytyn vedon astuessani salin puolelle. Kännykkäni oli kännyköille tarkoitetussa telineessä ja tarkistin, että soittoja ei ollut tullut. Yhteen tekstiviestiin vastasin ja palasin pukuhuoneeseen...

      Vedin pukuhuoneen oven auki ja näky yllätti minut. Uusi tuttavuuteni seisoi alastomana selkä salin ovea päin ja piteli alushousujani nenäänsä vasten. Toisella kädellä puristi kalustaan. Laihat pakarat jäntevän selän alla värähtevät kuin hermovian saaneina. Treenikassinsa oli laittanut suihkuhuoneen ovea vasten, jotta olisi saanut varoituksen mahdollisesta tulostani. Tulinkin eri suunnasta...

      "Öhmmm. Anteeksi jos häiritsen, mutta mitä sinä touhuat?

      Jos maa voisi nielaista, olisi tämä kaveri toivonut sen juuri nyt niin tekevän hänen kohdallaan.


      Saattaa jatkua...

    • henkka5

      Anna tulla jatkoa vaan Henry kyllä sinulla faneja ja lukijoita riittää. Toivottelee kaimasi

      • Ei tarvittu kuin 120 lukijaa, niin jo sain yhden kommentin ja ihan ilmeisesti plussan kanssa.
        Kiitos henkka5. Kun noin kauniisti teit, niin olkoon nimesi henkka1 tästä lähtien :D
        Henkka-kakkoseksi en sinua kutsuisi mistään hinnasta...

        Jatkoa on jo kirjoitettu... Kovan kiinnostuksen vuoksi sen saatan jopa julkaista.


    • Naama alkkareitteni takana valahti valkoiseksi. Hiljaisuutta kesti jonkin aikaa...

      "Miltä tuoksui mun treenistä märät alkkarit? - kysyin ja kaveri ryki kurkkuaan hämmentyneenä.
      "Mites... sä... siinä?
      "Hain puhelimen salin puolelta. Nooh. Saitko kunnon tuoksut?
      Nyt kasvot punehtuivat ja katkonainen selitys alkoi.

      "Äääh. Voi víttu... Sori ihan kauheesti. En mä mitään osaa selittää. Arvaa vaan, hävettääkö? Anteeks. Älä lyö! Älä!!!" - Epätoivoisen parahduksen sai aikaan se, kun nopeasti siirryin kaveria kohti.
      "Miks mä sinua löisin. Kyllä mun alkkarit nuuhkaisut kestää. Ei sun olis tarvinnu niitä nuuhkia, jos olisit tehnyt näin..."
      Menin polvilleni ja painoin naamani kaverin penistä vasten. Vedin pitkän nuuhkaisun myös kivesten alta. Nousin ylös ja hämmennys oli melkoinen.
      "Mitä? Mitä sä nyt? Mitäs tää nyt sitten oli? - kuului katkonaisella äänellä.
      "Miksi nuuhkia eväspapereita, kun eväätkin on hollilla." - sanoin.

      Otin alkkarini sällin kädestä ja heitin ne treenireppuni päälle.

      "Haluatko haistaa aitoa tavaraa. Tuossa sitä olis." - heitin pyyhkeen syrjään ja vinkkasin peukalolla alaspäin kohti seisomaan nousevaa kulliani.
      "Ja saa sitä maistaakin, jos siltä tuntuu!"

      Jotenkin suloista oli katsoa salikaverin hämmennystä. Saatoin kuvitella hänen mielessään pyörivän häpeäntunteen omista toimistaan ja käyttäytymiseni tuoman yllätyksen. Nyt on taottava kun rauta on kuuma, päätin.

      "No! Haista nyt aitoa tavaraa! En ehtinyt sitä hajua vielä suihkussakaan pilata." - naurahdin. Olin niin usein antanut kulliani toisille, että en nytkään ujostellut yhtään.

      Pienen miettimisen ja epäröinnin jälkeen, laskeutui uusi tuttavuuteni polvilleen ja hyvin varovasti päänsä lähestyi jalkoväliäni. Tartuin niskasta kiinni ja vedin naaman kalulleni.
      "Nuuhki nyt sitten niin paljon kuin tahdot!"
      Piirtelin mulkullani rinkiä sällin naamaan ja tungin kyrpäní kärkeä nenää vasten. Painoin päätä alaspäin ja pakotin nenän kiveksilleni.
      "Tuoksuuko siltä mitä odotit? - kysyin. "Ja etkö meinaa mitään maistaa, kun noin lähellä jo olet?"

      Huulet raottuivat varovasti. Työnsin aukeavaan suuhun munani ja kaveri alkoi hyvin epävarman oloisesti imemisen.

      "Ime! Ime sitä niin kuin imisit omaasi. Kuvittele mikä sulle itsellesi tekisi hyvää. Kyllä sellainen tekee hyvää varmaan mullekin." - opastelin ja otteisiin tuli heti selvä parannus.
      Pidin kyrvästäni kiinni kaverin sitä imiessä ja runkkasin vartta terskan liukuessa suussa. Kohta alkoi tuntua siltä, että pian saattaa liemet irrota. En halunnut yllättää uutta kullinimijäystävääni, vaan vedin kaluni suusta.

      "Olisitkos halunnut mällit suuhus?

      Muutamien köhäisyjen jälkeen sai kaveri äänensä takaisin ja totesi:
      "En ole koskaan keltään ottanut mällejä ja eka kerran edes maistoin kenenkään munaa. Jos runkkaan sut loppuun? - ehdotti kuitenkin.
      "Vähän aikaa vielä imet ja mä sanon vähän ennen kuin tulee, niin sit saat runkata." - lupasin jalosti ja sujautin mulkkuni uudestaan suuhun.
      Kauaa ei lähellä laukemistaan käynyttä kulliani tarvinnut imeä, kun jouduin huokaisemaan:
      "Nyt. Nyt lähtee...!!!
      Suusta pullautettu limainen mulkkuni syöksi nesteensä kaverin kaulaan ja rinnalle. Vähän ihmettelin tavaran määrää, koska aamulla olin tehnyt jo tyhjennyksen. Otin alushousuni ja kuivasin niillä suurimmat rähmät pois.

      "Kiitti tuosta. Ei tämän tartte yksipuolista olla. Mä voin tehdä sulle saman." - sanoin ja tartuin laihan pojan kaluun.

      • Yllätyin. Se oli veltto, eikä meinannut virkistyä, vaikka sitä vemputtelin ja hellin.

        "Mikäs nyt. Etkö sä tykkää mun toiminnasta? - jouduin kysymään.
        "No sori taas, mut mua jännittää ihan vítusti. Ei kukaan ole mulle mitään tuollaista koskaan tehnyt. En ole uskaltanut antaa kenenkään edes koskee kulliini aiemmin, mut nyt tais olla vähän niin kuin pakko."
        - Rehellinen tunnustus tuli ja ymmärsin hyvin tuota tilannetta. Liika adrenaliini lamauttaa helposti kalun.

        "Ei väkisin sitten. Sulla on nyt liikaa adree veressäs. Mennään suihkuun ja saunakin taitaa olla vielä päällä. Käydään siellä, niin jospa rentoudut."
        "Joo. Se käy. Tosiaan ihan kippurassa jännityksestä kun yllätit mut noista haistelupuuhistakin."

        Katsoessani suihkussa kastuvaa hoikkaa kroppaa, huomasin jo pientä merkkiä rentoutumisesta. Verenvähyydestä kärsinyt kalukin roikkui rentona. Siitä oli kehittymässä ihan hyvänkokoinen aisa. Hoikilla pojilla kun ei nivusrasvatkaan peitä kalua.

        Saunassa heittelimme löylyjä ja juttelimme vielä vähän seksiasioistakin.

        "Mites sä et ole vielä saanut kulliasi kellekään annettua. Luulisi tuollaisen patukan kelpaavan kenelle vaan?" - ihmettelin, koska minulle se ainakin olisi kelvannut ja tarkoitukseni olikin se vielä tarkistaa oikeassa tilassa.

        "Mä olen aika ujo ja olen pelännyt, että se on liian pieni, vaikka ei se oikeesti niin kauhean pieni taida olla. Ja en ole oikein kehdannut tunnustaa edes itselleni, kenelle mä sitä haluaisin antaa."

        Heitin viimeiset löylyt ja ne otettuamme, siirryimme suihkun puolelle. Katsoin rasvatonta kehoa veden valuessa selästä pakaroiden pinnalle. Pakaroille, joista olisi melkein voinut lihassäikeet laskea. Menin saman suihkun alle ehdottaen:

        "Kokeillaanko uudestaan? Mähän olen sulle yhdet syöksytykset velkaa ja näytät selvästi virkistyneen." - ehdotin silmää iskien.
        "No joo. Vähän henki tässä tasaantui, että mikäs siinä. Katsotaan mitä siitä tulee ja tuleeko siitä tai sieltä mitään." - tuumi poika varovaisesti naurahtaen.

        Veden valuessa päällemme, tartuin poikaa kunnon halausotteella ja vedin kiinni itseeni. Käteni puristivat jänteviä pakaroita ja nyt tunsin itseäni vasten nousevan jäykistyvän elimen. Tartuin siitä kiinni ja vetelin esinahkaa edestakaisin. Kalu reagoi odotetulla tavalla jäykistyen täysin kovaksi. Sormieni etsiessä pakaroiden välistä herkkää nepparia, sain pyynnön jättää sen ainakin tällä kertaa rauhaan.

        "Älä. Tai mua alkaa taas jännittää."

        Jätin nepparin hieromisen, mutta jatkoin kullín vatkaamista. Se pysyi nyt kunnolla jäykkänä.
        Kumarruttuani alas, vedin esinahan kokonaan taakse, ja ottaessani veren paljoudesta pingoittuneen terskan suuhuni, veti kädet päätäni puoleensa jo voimalla. Tästä minä tykkäsin.

        Annoin sellaista suuhoitoa, että ihmettelin sitä, kuinka tämä kaveri sitä niinkin kauan kesti. Varmaankin vielä päällä oleva jännitystila viivytti laukeamista. Mutta en luovuttanut minäkään ihan helpolla. Laitoin imuun voimaa ja itsekin kiihotuin, kun tunsin sykkivän kullín ampuvan nesteensä suuhuni. Nielaisin satsit ja imin joka ainoan pisaran lauenneesta kullista. Sammutin suihkun, heitin pyyhkeen pojalle ja tuumin: "Eiköhän tämä treeni jo riitä tälle illalle."

        "Olipa mahtavaa menoa. Vieläkin mua vähän jännitti, mutta hyvin sä poistit mun jännityksen.” - tuumasi.
        ”Ja sait mut laukeemaankin, vaikka jännitin, tai oikeestaan pelkäsinkin tilannetta kovasti." - kehaisi uusi tuttavuuteni ja minusta tuntui, että tästä kaverista voisin saada muutakin kuin treenikaverin.

        Sammutin salin valot lähtiessämme kävellen kotejamme kohti. Yhteistä matkaa oli kilometri ja tultuamme matkaamme erottavaan risteykseen, jäimme vielä hetkeksi siihen seisoskelemaan.

        "Olisko meillä jatkossakin yhteisiä iltatrereenejä ja jos on, lupaan avustaa sua kaikin tavoin. Mä olen muuten Petteri ja mulla oli kivaa." - kertoi suuhuni lauennut sälli.
        "Mä olen Lasse ja mullakin oli kivaa ja hyvä kun ehdotit yhteisiä treenejä, niin ei mun tarvinnut." - sanoin Petterille hyvän olon kutitellessa rintaani.
        Otin Petteristä kiinni ja annoin nopean halauksen. Hän puristi vastaan ja kosketti huulillaan poskeani.

        Olin saanut uuden ystävän...


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Yllätyin. Se oli veltto, eikä meinannut virkistyä, vaikka sitä vemputtelin ja hellin.

        "Mikäs nyt. Etkö sä tykkää mun toiminnasta? - jouduin kysymään.
        "No sori taas, mut mua jännittää ihan vítusti. Ei kukaan ole mulle mitään tuollaista koskaan tehnyt. En ole uskaltanut antaa kenenkään edes koskee kulliini aiemmin, mut nyt tais olla vähän niin kuin pakko."
        - Rehellinen tunnustus tuli ja ymmärsin hyvin tuota tilannetta. Liika adrenaliini lamauttaa helposti kalun.

        "Ei väkisin sitten. Sulla on nyt liikaa adree veressäs. Mennään suihkuun ja saunakin taitaa olla vielä päällä. Käydään siellä, niin jospa rentoudut."
        "Joo. Se käy. Tosiaan ihan kippurassa jännityksestä kun yllätit mut noista haistelupuuhistakin."

        Katsoessani suihkussa kastuvaa hoikkaa kroppaa, huomasin jo pientä merkkiä rentoutumisesta. Verenvähyydestä kärsinyt kalukin roikkui rentona. Siitä oli kehittymässä ihan hyvänkokoinen aisa. Hoikilla pojilla kun ei nivusrasvatkaan peitä kalua.

        Saunassa heittelimme löylyjä ja juttelimme vielä vähän seksiasioistakin.

        "Mites sä et ole vielä saanut kulliasi kellekään annettua. Luulisi tuollaisen patukan kelpaavan kenelle vaan?" - ihmettelin, koska minulle se ainakin olisi kelvannut ja tarkoitukseni olikin se vielä tarkistaa oikeassa tilassa.

        "Mä olen aika ujo ja olen pelännyt, että se on liian pieni, vaikka ei se oikeesti niin kauhean pieni taida olla. Ja en ole oikein kehdannut tunnustaa edes itselleni, kenelle mä sitä haluaisin antaa."

        Heitin viimeiset löylyt ja ne otettuamme, siirryimme suihkun puolelle. Katsoin rasvatonta kehoa veden valuessa selästä pakaroiden pinnalle. Pakaroille, joista olisi melkein voinut lihassäikeet laskea. Menin saman suihkun alle ehdottaen:

        "Kokeillaanko uudestaan? Mähän olen sulle yhdet syöksytykset velkaa ja näytät selvästi virkistyneen." - ehdotin silmää iskien.
        "No joo. Vähän henki tässä tasaantui, että mikäs siinä. Katsotaan mitä siitä tulee ja tuleeko siitä tai sieltä mitään." - tuumi poika varovaisesti naurahtaen.

        Veden valuessa päällemme, tartuin poikaa kunnon halausotteella ja vedin kiinni itseeni. Käteni puristivat jänteviä pakaroita ja nyt tunsin itseäni vasten nousevan jäykistyvän elimen. Tartuin siitä kiinni ja vetelin esinahkaa edestakaisin. Kalu reagoi odotetulla tavalla jäykistyen täysin kovaksi. Sormieni etsiessä pakaroiden välistä herkkää nepparia, sain pyynnön jättää sen ainakin tällä kertaa rauhaan.

        "Älä. Tai mua alkaa taas jännittää."

        Jätin nepparin hieromisen, mutta jatkoin kullín vatkaamista. Se pysyi nyt kunnolla jäykkänä.
        Kumarruttuani alas, vedin esinahan kokonaan taakse, ja ottaessani veren paljoudesta pingoittuneen terskan suuhuni, veti kädet päätäni puoleensa jo voimalla. Tästä minä tykkäsin.

        Annoin sellaista suuhoitoa, että ihmettelin sitä, kuinka tämä kaveri sitä niinkin kauan kesti. Varmaankin vielä päällä oleva jännitystila viivytti laukeamista. Mutta en luovuttanut minäkään ihan helpolla. Laitoin imuun voimaa ja itsekin kiihotuin, kun tunsin sykkivän kullín ampuvan nesteensä suuhuni. Nielaisin satsit ja imin joka ainoan pisaran lauenneesta kullista. Sammutin suihkun, heitin pyyhkeen pojalle ja tuumin: "Eiköhän tämä treeni jo riitä tälle illalle."

        "Olipa mahtavaa menoa. Vieläkin mua vähän jännitti, mutta hyvin sä poistit mun jännityksen.” - tuumasi.
        ”Ja sait mut laukeemaankin, vaikka jännitin, tai oikeestaan pelkäsinkin tilannetta kovasti." - kehaisi uusi tuttavuuteni ja minusta tuntui, että tästä kaverista voisin saada muutakin kuin treenikaverin.

        Sammutin salin valot lähtiessämme kävellen kotejamme kohti. Yhteistä matkaa oli kilometri ja tultuamme matkaamme erottavaan risteykseen, jäimme vielä hetkeksi siihen seisoskelemaan.

        "Olisko meillä jatkossakin yhteisiä iltatrereenejä ja jos on, lupaan avustaa sua kaikin tavoin. Mä olen muuten Petteri ja mulla oli kivaa." - kertoi suuhuni lauennut sälli.
        "Mä olen Lasse ja mullakin oli kivaa ja hyvä kun ehdotit yhteisiä treenejä, niin ei mun tarvinnut." - sanoin Petterille hyvän olon kutitellessa rintaani.
        Otin Petteristä kiinni ja annoin nopean halauksen. Hän puristi vastaan ja kosketti huulillaan poskeani.

        Olin saanut uuden ystävän...

        Hi Hii !! Voi miten söpöä !! Innolla odottelen uusien ystävysten lähempää tutustumista ! Kiitos Henry,ihana tarina !

        KONONEN sa sääkin ny jottai ? ! Vai runkkasitkos ittes tainnoksiin ? ; )


      • "norsukononen" :D
        Pallotyttö kirjoitti:

        Hi Hii !! Voi miten söpöä !! Innolla odottelen uusien ystävysten lähempää tutustumista ! Kiitos Henry,ihana tarina !

        KONONEN sa sääkin ny jottai ? ! Vai runkkasitkos ittes tainnoksiin ? ; )

        Heh, en runkannut, mutta voisin kyllä tossa vähän myöhemmin ;) Näitä Henryn novelleja lukiessa kyllä melkein harmittaa, etten ole miehiin suuntautunut, sillä muuten Henryn novellien tahdissa runkkaisi mahtiorkut. Tosin en kiellä, ettenkö joskus olisi "vahingossa" lauennut Henryn novellille ;)

        Hyvin kirjoitettu taas Henry!


      • Pallotyttö
        "norsukononen" :D kirjoitti:

        Heh, en runkannut, mutta voisin kyllä tossa vähän myöhemmin ;) Näitä Henryn novelleja lukiessa kyllä melkein harmittaa, etten ole miehiin suuntautunut, sillä muuten Henryn novellien tahdissa runkkaisi mahtiorkut. Tosin en kiellä, ettenkö joskus olisi "vahingossa" lauennut Henryn novellille ;)

        Hyvin kirjoitettu taas Henry!

        No Huh,huh !! Hyvä että olet kunnossa Kononen ! " Vahinkojahan " sattuu itse kullekkin joten ei hätiä mitiä. Muista vaan pyyhkiä jäljet ettei jää todistusaineistoa ; ) Muuten, olen tässä mietiskellyt mistä toi "norsu" tulee tohon sun nimimerkkiin,olet sitä ennenkin käyttänyt ? Tai tää taisi kyllä olla tyhmä kysymys, kyllähän mä oikeesti tiedän mistä se tulee,hi ,hi , hii !! Kaikkee mäkin mietin,tuhma minä ! Hyi !!


      • HenryXavier (reg)
        Pallotyttö kirjoitti:

        No Huh,huh !! Hyvä että olet kunnossa Kononen ! " Vahinkojahan " sattuu itse kullekkin joten ei hätiä mitiä. Muista vaan pyyhkiä jäljet ettei jää todistusaineistoa ; ) Muuten, olen tässä mietiskellyt mistä toi "norsu" tulee tohon sun nimimerkkiin,olet sitä ennenkin käyttänyt ? Tai tää taisi kyllä olla tyhmä kysymys, kyllähän mä oikeesti tiedän mistä se tulee,hi ,hi , hii !! Kaikkee mäkin mietin,tuhma minä ! Hyi !!

        "Norsu"Konosella on tietysti norsukaliberin kärsä... Kyllä Pallotyttö oikein aavisti :D


      • Konosen norsu
        Pallotyttö kirjoitti:

        No Huh,huh !! Hyvä että olet kunnossa Kononen ! " Vahinkojahan " sattuu itse kullekkin joten ei hätiä mitiä. Muista vaan pyyhkiä jäljet ettei jää todistusaineistoa ; ) Muuten, olen tässä mietiskellyt mistä toi "norsu" tulee tohon sun nimimerkkiin,olet sitä ennenkin käyttänyt ? Tai tää taisi kyllä olla tyhmä kysymys, kyllähän mä oikeesti tiedän mistä se tulee,hi ,hi , hii !! Kaikkee mäkin mietin,tuhma minä ! Hyi !!

        Sori ku kesti vastata. Mä usein löydän tälle palstalle silloin kun Henry vinkkaa kirjoittaneensa uuden novellin. Enemmän tulee vanhasta tottumuksesta luettua seksinovelleja Seksinovellit.com ja Herkku.net -sivustoilla.

        Henry on siis mun nettikaverini ja tunnetaan muista kuvioista, sen tarkemmin yksityiskohtia paljastamatta ;D Tämä mun nimimerkkinikin on inside-läppä ja se ei nyt suoranaisesti viittaa omaan kärsääni. Ei se niin iso sentään ole - ihan perus 19-senttinen vaan ;)

        Tämä on ehkä vähän törkeetä tiedustella tätä, sillä en häveliäisyyssyistä paljastanut kauheasti tarinaa oman nikkini takana, mutta muakin kiinnostaisi tietää, että mistä sun nikki Pallotyttö tulee..? :)


      • Pallotyttö
        Konosen norsu kirjoitti:

        Sori ku kesti vastata. Mä usein löydän tälle palstalle silloin kun Henry vinkkaa kirjoittaneensa uuden novellin. Enemmän tulee vanhasta tottumuksesta luettua seksinovelleja Seksinovellit.com ja Herkku.net -sivustoilla.

        Henry on siis mun nettikaverini ja tunnetaan muista kuvioista, sen tarkemmin yksityiskohtia paljastamatta ;D Tämä mun nimimerkkinikin on inside-läppä ja se ei nyt suoranaisesti viittaa omaan kärsääni. Ei se niin iso sentään ole - ihan perus 19-senttinen vaan ;)

        Tämä on ehkä vähän törkeetä tiedustella tätä, sillä en häveliäisyyssyistä paljastanut kauheasti tarinaa oman nikkini takana, mutta muakin kiinnostaisi tietää, että mistä sun nikki Pallotyttö tulee..? :)

        Jaaahaaasss vai sellasta.. ; ) !!! He hee !! Tuota noin onhan "se" nyt ihan kunnon kokonen kärsä ! Mä tykkään noista palloilulajeista,en itse kyllä pelaa ,mutt muuten. Tai kyllähän mä yhtä lajia harrastan,nimittäin tuota taskubiljardia miesten kanssa pelattuna, mä oon hyvä pussittamaan ; D


    • mä bi btm

      Hyviä tarinoita henry,monet runkut sun tarinoista vetänyt :)

      • Tuo on paras kiitos, mitä seksinovellin kirjoittajalle voi antaa. Siitä kiitos ;)

        Koko ajan paranee. Heterot ovat jo aiemmin kertoneet tykkäävänsä novelleistani, nyt jo bi-mieskin. lol


    • Siitähän se sitten alkoi, se minun ja Petterin seurustelu. Päivät menivät minulla töissä ja Petterillä kauppakorkeakoulussa opiskellessa. Suurimman osan illoista vietimme yhdessä leffaissakäyntien tai koti-iltojen parissa. Ja sitten tietenkin neljänä iltana viikossa treenatessa salilla.

      Yhteiset treenit Petterin kanssa olivat kivoja ja toisiamme kannustaessamme, myös tehokkaita. Jo muutaman kuukauden aikana kumpikin vahvistui huomattavasti ja Petterin heikkous, huonot jalkavoimat, kehittyivät nekin tosi vauhdilla.
      Kannustuksena tehostettuun jalkatreeniin Petterillä oli toiveeni, jossa toivoin ja halusin hänen reisiin ja laihoihin pakaroihin lisää lihasta. Pienillä painoilla aloitetut syväkyykyt toimivat, ja pakarat olivat saaneetkin jo jonkin verran pyöreyttä. Tykkäsin usein niitä hieroa ja silitellä. Jalkatreenin jälkeinen hieronta teki hyvää kummallekin, niin hierottavalle kuin hierojallekin, ja monesti se johti uusiin kovettumiin, mutta etupuolelle.

      Hieronnat ja sekstailut hoidimme jomman kumman kotona. Salin saunan ja suihkutilat jätimme seksin osalta rauhaan. Kerran treenin jälkeen nopeat runkut vetäisimme, mutta muuten seksihommat hoideltiin paremmissa tiloissa. Yleensä minun luona. Petteri asui opiskelijasolussa toisen opiskelijan kanssa ja emme halunneet hänen kämppistään häiritä huohotuksillamme.

      Perjantaiyön nukuimme kuitenkin Petterin kämpillä 120-senttisessä vuoteessa, saman peiton alla tietenkin. Illalla olimme juoneet pullon punkkua jutellessamme ja se rentoutti ja väsytti sen verran, että seksipuuhastelut jäivät sen illan osalta väliin. 

      Aamuyöstä heräsin kusihätään ja läksin yrittämään seisovasta kullistani virtsaa pytyllä istuen. Jouduin kumartumaan eteenpäin, jotta olisin saanut kullini taivutettua pytyn pohjaa kohti. Kusiseisokki piti kalua kovana ja kuseminen vei aikaa normaalia kauemmin. Lopulta sain rakon tyhjäksi ja palasin sänkyyn. Jospa se kohta tuo seisokkikin hellittäisi...

      Odotuksistani huolimatta kullini ei lopettanut seisoskeluaan, vaan pysyi niin kovana, kuin vain liha voi pysyä. Petteri nukkui tuhisten selkä minuun päin painautuessani kiinni häneen. Varovasti hyväilin kylkeään ja pakaran sivua. Kokeilin pakaraväliä alushousujen päältä ja pakarauurteen lomasta tunsin peräreiän reunat sormieni alla. Hyvin varovasti jatkoin hyväilyjäni Petterin jatkaessa tasaista tuhinaansa. Olin melkoisen kiihottunut ja en malttanut olla työntämättä kättäni alushousujen kauluksesta sisään. Silitin kädelläni kiinteitä pakaroita ja keskisormella vedin varovasti pakaroiden uurretta. Nuolaisin etu- ja keskisormeni märäksi ja aloin hieroa Petterin peppurusinaa. Ja siihen hän heräsi...
      "Mitäs sä täällä touhuut mun perseeeni parissa?" - kysyi Petteri työntäen kuitenkin pyllyään vasten sormiani.

      En ollut seurustelumme aikana vielä pintaa syvemmälle päässyt Petterin pepun kanssa, mutta ajattelin korjata asian.
      "Mä haluaisin työntää kyrpäní tänne." - sanoin liikutellessani sormiani reiällä. Toisella kädellä työnsin alushousuja kohti polvia. Petteri auttoi ja potkaisi alkkarinsa kokonaan jaloistaan.
      "En tiedä uskallanko antaa sun sitä tehdä. Jos se sattuu?" -epäröi Petteri. Kostutin sormiani lisää ja varovasti yritin työntää etusormeani sisään.
      "Älä. Sattuu." - valitteli Petteri ja vetäytyi kauemmas.
      "Anna nyt. Mulla on ihan kauhea kiima. Koeta vaikka tuosta." - sanoin minä ja vein Petterin  käden seisovalleni.
      "No on tosiaan. Mitä jos työntelisit kulliasi mun reisien väliin ja säästettäis tuo varsinainen juttu myöhemmäksi. Kun tarttee kyllä kunnon liukkaria siihen hommaan." - ehdotti Petteri kääntyen vatsalleen vetäen minua päälleen.

      • Nousin Petterin päälle ja työnsin syljellä liukastamaani kulliani pakaroiden ja reisien välistä kivesten alle välilihalle. Petteri nosti peppuaan pitäen reisiään yhdessä. Kullini antoi ekstraliukastetta touhutippojen muodossa ja lisättyäni vielä sylkeä, alkoi homma luistamaan.

        Nahkapatukalla välilihan hierominen ei tuntunu Petteristäkään pahalta ja huokaillen hän kertoi toimintani tekevän oikein hyvää. Punnerrettuani käsivarsieni varassa itseäni ylemmäs, sain näkymät melkein kuin aitoon tilanteeseen. Petterin jäntevien reisien väliin sukelteleva jäykkäni näytti uppoavan Petteriin ja kuvittelin, miltä se tuntuisi sitten ihan oikeassa paikassa. Vaan hyvää teki näinkin. Kullini erittämä kiimalima piti reisivälin liukkaana ja Petterin nostellessa pyllyään vielä kaluani vastaan, olin valmis päästämään kullimehuni vapauteen.

        "Mä haluan laueta sun pakaroiden väliin." - kuiskasin Petterin korvaan vetäessäni kullini reisien puristuksesta.
        "Anna tulla vaan." - sanoi Petteri kohottaen peppuaan. Petteri levitti kaksin käsin pakaroitaan erilleen. Hieroin terskallani Petterin herkkää rusinaa ja päästin syöksyni sitä vasten. Osa syöksyistä ruiskahti alaselälle josta kämmenellä siirsin niitä takaisin pakaraväliin.

        Käänsin Petterin kyljelleen ja valuttauduin hänen napansa alle ottamaan siellä laukeamistaan odottelevan jöpöttävän huulteni ja suuni hoivaan. Upotin suolaisen terskan huulieni välistä tutustumaan lämpimän suuni maailmaan. Imin Petteriä nopealla temmolla, samalla hieroen sormillani spermani liukastamaa peräaukkoaan ja sen ympäristöä. Petteri kiemurteli käsittelyssäni ja touhutippojen lisääntynyt eritys kertoi kohta alkavasta siemenpurkauksesta. Imun ja kieleni yhteistoiminta sai Petterin jännittämään itseään kaarelle ja ensimmäisen ryöpsähdyksen ruiskahtaessa paineella kitalakeeni, ujutin keskisormeni Petterin liukkaaseen reikään. Ryöpsähdyksiä tuli lisää ja rytmikkäät puristukset tuntuivat sormeni ympärillä ruiskahdusten tahdissa. Nielin kuumat nesteet sitä mukaa, kun niitä ryöppysi. Tuntui, että niitä tuli nyt enemmän ja useampina ruiskahduksena kuin aiemmin häneltä suihin otettuani.

        Sormeni vielä Petterin sisällä kurotuin suutelemaan häntä spermaisella suullani. Petteri yritti väistää suudelmaani, mutta painoin huuleni tiukasti hänen suutaan vasten, liikutellen samalla sormeani vielä kuumassa kolossaan. Tunsin reittäni vasten Petterin jäykkyyden hävinneen. Vedin sormeni ulos, kouraisin hellästi kiveksistä ja irrottauduin suudelmasta.

        "Tekikö pahaa?" - kysyin. Hetken hiljaisuuden jälkeen kuiskasi Petteri vasten kasvojani:
        "Enpä nyt niinkään sanoisi. Oli se aika paljon erilainen orggu kuitenkin. Tuo se teki muuten oikein hyvää, kun mulkkusi möyri tuolla reisieni välissä." - suostui Petteri naurahtaen tunnustamaan.
        "Tiedän. Minunkin eka kokemus oli silleen, mutta kyllä sinäkin sen otat vielä sisääsi, usko vaan, Petteri!" - tuumasin minä ja annoin mojovan pusun vielä Petterin poskelle.

        Petterin mennessä huuhtomaan itseään kylpyhuoneeseen, menin minä jääkaapille ottamaan pitkät hörpyt kylmästä kokiksesta. Laitoin pullon jääkaapin oveen, suljin jääkaapin, ja kun pyörähdin lähteäkseni keittiöstä Petterin huoneeseen, iski nyrkki poskeeni niin, että tipahdin lattialle.
        "Mitä víttua?" - ehdin hämmästellä, ennen kuin potku osui kylkeeni.
        "Sinä pidät kyntesi irti Petteristä, vítun híntti!!!" - Petterin kämppis karjui naama raivosta punaisena. Yritin nousta ylös, mutta toinen potku osui palleaan ja vei ilmat keuhkoistani.

        Petteri tuli keittiön ovelle, astui väliimme huutaen kämppikselleen :
        "Lopeta! Lopeta heti Jussi. Mitä ihmettä sä oikein meinaat?"
        Kämppis-Jussi ei sanonut mitään vaan ryntäsi huoneeseensa.Kuulin kuinka ovi kiertyi lukkoon. Petteri auttoi minut ylös ja talutti kylpyhuoneeseen, jossa pyyhki vessapaperilla verta naamastani. En saanut vielä kunnolla ilmaa ja puheeni oli melkoista ähinää...

        "Mitä se tämä oli? Miksi tuo minun päälle kävi. Pitänee leipoa turpaan sitä..." - yritin irrottautua Petterin hoivasta, mutta Petteri piti minusta tiukasti kiinni ja talutti huoneeseensa.

        "Toi Jussi on vähän tuollainen, nopeasti tulistuvaa sorttia. Kai se on mustasukkainen kun on nähnyt meidät monesti yhdessä." - selitteli Petteri.

        "Nyt taitaa ollakin minun vuoro olla mustasukkainen. Saat kertoa heti, onko siihen aihetta ja jos on, millaista aihetta." - sanoin istuessani sängyn laidalle.
        "Okei. Minäpä kerron..."

        Petterin aloittaessa tarinansa suhteestaan Jussiin, mietin minä sitä, millaisen rypyn se tarina tulee orastamaan alkaneeseen rakkauteemme tekemään.


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Nousin Petterin päälle ja työnsin syljellä liukastamaani kulliani pakaroiden ja reisien välistä kivesten alle välilihalle. Petteri nosti peppuaan pitäen reisiään yhdessä. Kullini antoi ekstraliukastetta touhutippojen muodossa ja lisättyäni vielä sylkeä, alkoi homma luistamaan.

        Nahkapatukalla välilihan hierominen ei tuntunu Petteristäkään pahalta ja huokaillen hän kertoi toimintani tekevän oikein hyvää. Punnerrettuani käsivarsieni varassa itseäni ylemmäs, sain näkymät melkein kuin aitoon tilanteeseen. Petterin jäntevien reisien väliin sukelteleva jäykkäni näytti uppoavan Petteriin ja kuvittelin, miltä se tuntuisi sitten ihan oikeassa paikassa. Vaan hyvää teki näinkin. Kullini erittämä kiimalima piti reisivälin liukkaana ja Petterin nostellessa pyllyään vielä kaluani vastaan, olin valmis päästämään kullimehuni vapauteen.

        "Mä haluan laueta sun pakaroiden väliin." - kuiskasin Petterin korvaan vetäessäni kullini reisien puristuksesta.
        "Anna tulla vaan." - sanoi Petteri kohottaen peppuaan. Petteri levitti kaksin käsin pakaroitaan erilleen. Hieroin terskallani Petterin herkkää rusinaa ja päästin syöksyni sitä vasten. Osa syöksyistä ruiskahti alaselälle josta kämmenellä siirsin niitä takaisin pakaraväliin.

        Käänsin Petterin kyljelleen ja valuttauduin hänen napansa alle ottamaan siellä laukeamistaan odottelevan jöpöttävän huulteni ja suuni hoivaan. Upotin suolaisen terskan huulieni välistä tutustumaan lämpimän suuni maailmaan. Imin Petteriä nopealla temmolla, samalla hieroen sormillani spermani liukastamaa peräaukkoaan ja sen ympäristöä. Petteri kiemurteli käsittelyssäni ja touhutippojen lisääntynyt eritys kertoi kohta alkavasta siemenpurkauksesta. Imun ja kieleni yhteistoiminta sai Petterin jännittämään itseään kaarelle ja ensimmäisen ryöpsähdyksen ruiskahtaessa paineella kitalakeeni, ujutin keskisormeni Petterin liukkaaseen reikään. Ryöpsähdyksiä tuli lisää ja rytmikkäät puristukset tuntuivat sormeni ympärillä ruiskahdusten tahdissa. Nielin kuumat nesteet sitä mukaa, kun niitä ryöppysi. Tuntui, että niitä tuli nyt enemmän ja useampina ruiskahduksena kuin aiemmin häneltä suihin otettuani.

        Sormeni vielä Petterin sisällä kurotuin suutelemaan häntä spermaisella suullani. Petteri yritti väistää suudelmaani, mutta painoin huuleni tiukasti hänen suutaan vasten, liikutellen samalla sormeani vielä kuumassa kolossaan. Tunsin reittäni vasten Petterin jäykkyyden hävinneen. Vedin sormeni ulos, kouraisin hellästi kiveksistä ja irrottauduin suudelmasta.

        "Tekikö pahaa?" - kysyin. Hetken hiljaisuuden jälkeen kuiskasi Petteri vasten kasvojani:
        "Enpä nyt niinkään sanoisi. Oli se aika paljon erilainen orggu kuitenkin. Tuo se teki muuten oikein hyvää, kun mulkkusi möyri tuolla reisieni välissä." - suostui Petteri naurahtaen tunnustamaan.
        "Tiedän. Minunkin eka kokemus oli silleen, mutta kyllä sinäkin sen otat vielä sisääsi, usko vaan, Petteri!" - tuumasin minä ja annoin mojovan pusun vielä Petterin poskelle.

        Petterin mennessä huuhtomaan itseään kylpyhuoneeseen, menin minä jääkaapille ottamaan pitkät hörpyt kylmästä kokiksesta. Laitoin pullon jääkaapin oveen, suljin jääkaapin, ja kun pyörähdin lähteäkseni keittiöstä Petterin huoneeseen, iski nyrkki poskeeni niin, että tipahdin lattialle.
        "Mitä víttua?" - ehdin hämmästellä, ennen kuin potku osui kylkeeni.
        "Sinä pidät kyntesi irti Petteristä, vítun híntti!!!" - Petterin kämppis karjui naama raivosta punaisena. Yritin nousta ylös, mutta toinen potku osui palleaan ja vei ilmat keuhkoistani.

        Petteri tuli keittiön ovelle, astui väliimme huutaen kämppikselleen :
        "Lopeta! Lopeta heti Jussi. Mitä ihmettä sä oikein meinaat?"
        Kämppis-Jussi ei sanonut mitään vaan ryntäsi huoneeseensa.Kuulin kuinka ovi kiertyi lukkoon. Petteri auttoi minut ylös ja talutti kylpyhuoneeseen, jossa pyyhki vessapaperilla verta naamastani. En saanut vielä kunnolla ilmaa ja puheeni oli melkoista ähinää...

        "Mitä se tämä oli? Miksi tuo minun päälle kävi. Pitänee leipoa turpaan sitä..." - yritin irrottautua Petterin hoivasta, mutta Petteri piti minusta tiukasti kiinni ja talutti huoneeseensa.

        "Toi Jussi on vähän tuollainen, nopeasti tulistuvaa sorttia. Kai se on mustasukkainen kun on nähnyt meidät monesti yhdessä." - selitteli Petteri.

        "Nyt taitaa ollakin minun vuoro olla mustasukkainen. Saat kertoa heti, onko siihen aihetta ja jos on, millaista aihetta." - sanoin istuessani sängyn laidalle.
        "Okei. Minäpä kerron..."

        Petterin aloittaessa tarinansa suhteestaan Jussiin, mietin minä sitä, millaisen rypyn se tarina tulee orastamaan alkaneeseen rakkauteemme tekemään.

        Hei Henry ! Kiva että vihdoin kirjoitit ja piristit tätä ankeaa syksyä : ) !! Innolla jatkoa odotellen !


    • Konosen Norsu

      Hyvää setitystä taas Henry! Hiljaa hyvä tulee, ei se kulli sinne peppuun oikeasti niin vain sujahdakaan. Välillä huvittaa lukea novelleja, joissa aletaan panemaan neitsytpeppuun ihan tosta noin vaan ilman liukkareita ja esileikkejä :)

      Toivottavasti Petterillä vielä paikat avautuvat ;)

      • Moi Pallotyttö ja Kono...

        Mistähän se kertoo, että kukaan homoksi tunnustautuva ei anna kirjoitelmistani mitään kommenttia?

        Ainoat kommentit tulee heteroilta. Tai bi-henkisiltä. Eikös Pallotyttö ollut hiukan bi-henkinen? Kononen ei myönnä asiaa, mutta sen voi lukea rivien välistä...
        Heh heh, Kono...:D

        Jos tänne novellipalstalle joku vaivautuu kirjoittamaan, kyllä kirjoittaja jotain palautetta odottaa kirjoituksilleen. Ei ne tarvitse kehuja olla, mutta ne palautteet kertoisivat, että kirjoitelmat on huomattu.

        Älkää ihmetelkö, jos kirjoituksia ei solkenaan pukkaa luettavaksenne...

        Ja Konolle sen verran, että varovasti, varovasti, näissä peppuetenemisissä :D


      • Konosen Norsu
        henryxavier kirjoitti:

        Moi Pallotyttö ja Kono...

        Mistähän se kertoo, että kukaan homoksi tunnustautuva ei anna kirjoitelmistani mitään kommenttia?

        Ainoat kommentit tulee heteroilta. Tai bi-henkisiltä. Eikös Pallotyttö ollut hiukan bi-henkinen? Kononen ei myönnä asiaa, mutta sen voi lukea rivien välistä...
        Heh heh, Kono...:D

        Jos tänne novellipalstalle joku vaivautuu kirjoittamaan, kyllä kirjoittaja jotain palautetta odottaa kirjoituksilleen. Ei ne tarvitse kehuja olla, mutta ne palautteet kertoisivat, että kirjoitelmat on huomattu.

        Älkää ihmetelkö, jos kirjoituksia ei solkenaan pukkaa luettavaksenne...

        Ja Konolle sen verran, että varovasti, varovasti, näissä peppuetenemisissä :D

        Luulen, että homoksi tunnustautuvilla menee varmasti runkkailuksi näiden sun novellien lukeminen ja syöksyjen jälkeen sitä iskee rentous ja väsymys eikä siten jakseta enää kommentoida.

        Meinaatko muka, ettei "voimalla sisään" -periaate olekaan paras lähestymistapa anaaliasioissa?? :O Ei vaan, mutta ei se peppu kaikilla vaan meinaa aueta, vaikka olisi kuinka varovainen. Sellaisissa tilanteissa auttaisi ehkä vain Poppers tai sitten perinteinen suomalainen kokovartalopuudutus.

        Mitä mieltä Pallotyttö on peppujutuista? ;)


      • Pallotyttö
        Konosen Norsu kirjoitti:

        Luulen, että homoksi tunnustautuvilla menee varmasti runkkailuksi näiden sun novellien lukeminen ja syöksyjen jälkeen sitä iskee rentous ja väsymys eikä siten jakseta enää kommentoida.

        Meinaatko muka, ettei "voimalla sisään" -periaate olekaan paras lähestymistapa anaaliasioissa?? :O Ei vaan, mutta ei se peppu kaikilla vaan meinaa aueta, vaikka olisi kuinka varovainen. Sellaisissa tilanteissa auttaisi ehkä vain Poppers tai sitten perinteinen suomalainen kokovartalopuudutus.

        Mitä mieltä Pallotyttö on peppujutuista? ;)

        Heissan poijjaaatt , siis Henry änd Kono !! Joo,kyll minäki ihmettelen tota vähäistä kommentointia itse kohderyhmältä koska lukijoita on kuitenkin niin paljon,mutt taitaa toi Konosen diagnoosi olla oikea ? !
        Ai, ai Kono! Vai kiinnostaa sua mun mielipiteet peppuilusta ; ) No, sanotaan se erään edesmenneen henkilön tavoin että " Exit Only ". Siis en todellakaan ala ketään tuomitsemaan ja moralisoimaan kaikki saa mun puolesta tehdä mitä tykkää mutt mulle se on No,No ! Sitäpaitsi mulla on niin tiukka pillu ettei oo kenenkään miehen tarvinnu ainakaan toistaiseksi haaveilla mistään tiukemmasta reiästä : D Vai mikä siinä muuten on se juttu heteromiesten kohdalla ett sinne perseeseen on niin kauhee hinku painaa ? Ei tajuu ! Sa sää Kono jos oot asianharrastaja ? !


      • Konosen Norsu
        Pallotyttö kirjoitti:

        Heissan poijjaaatt , siis Henry änd Kono !! Joo,kyll minäki ihmettelen tota vähäistä kommentointia itse kohderyhmältä koska lukijoita on kuitenkin niin paljon,mutt taitaa toi Konosen diagnoosi olla oikea ? !
        Ai, ai Kono! Vai kiinnostaa sua mun mielipiteet peppuilusta ; ) No, sanotaan se erään edesmenneen henkilön tavoin että " Exit Only ". Siis en todellakaan ala ketään tuomitsemaan ja moralisoimaan kaikki saa mun puolesta tehdä mitä tykkää mutt mulle se on No,No ! Sitäpaitsi mulla on niin tiukka pillu ettei oo kenenkään miehen tarvinnu ainakaan toistaiseksi haaveilla mistään tiukemmasta reiästä : D Vai mikä siinä muuten on se juttu heteromiesten kohdalla ett sinne perseeseen on niin kauhee hinku painaa ? Ei tajuu ! Sa sää Kono jos oot asianharrastaja ? !

        Asianharrastajasta ei varmaan voi puhua mun kohdallani. Siitä on jo pitkä aika kun viimeksi olen peppua saanut. Peba ei oo mikään must juttu mulle. Sun tiukka pimppis riittäis mulle aivan täysin ;)

        Luulen, että porno vaikuttaa osaltaan peppuilun suosioon nykypäivänä. Eihän se ole pornopätkä eikä mikään jos ei vähän b-rapun puolellekin livauteta. Ja pornosta käyttäytymismallit tarttuvat miesten, varsinkin nuorten miesten, mieliin.

        Asian tuhmuus myös varmasti houkuttelee joitakin miehiä ja myös naisia. Lisäksi osa haluaa tietää onko se oikeasti niin tiukkaa kuin sanotaan.

        Tiedät varmaan miesten jaottelun tissi- ja peppumiehiin? Ite olen peppumiehiä ja onkin ihana katsella naisten peppuja kaupungilla. Ei kyllä haittaa yhtään haittaa tällaista peppumiestä nykyinen legginsmuoti :D Niin, miten sen nyt sanoisi...koska pakaroiden muodot ovat niin hyvin esim. legginseissä esillä, ei ajatus anaaliseksistäkään kauhean kaukana ole. Tai no vähintään perusanaali (eli doggystyle) :D Siitä säkin ehkä tykkäät..? :)


      • Pallotyttö
        Konosen Norsu kirjoitti:

        Asianharrastajasta ei varmaan voi puhua mun kohdallani. Siitä on jo pitkä aika kun viimeksi olen peppua saanut. Peba ei oo mikään must juttu mulle. Sun tiukka pimppis riittäis mulle aivan täysin ;)

        Luulen, että porno vaikuttaa osaltaan peppuilun suosioon nykypäivänä. Eihän se ole pornopätkä eikä mikään jos ei vähän b-rapun puolellekin livauteta. Ja pornosta käyttäytymismallit tarttuvat miesten, varsinkin nuorten miesten, mieliin.

        Asian tuhmuus myös varmasti houkuttelee joitakin miehiä ja myös naisia. Lisäksi osa haluaa tietää onko se oikeasti niin tiukkaa kuin sanotaan.

        Tiedät varmaan miesten jaottelun tissi- ja peppumiehiin? Ite olen peppumiehiä ja onkin ihana katsella naisten peppuja kaupungilla. Ei kyllä haittaa yhtään haittaa tällaista peppumiestä nykyinen legginsmuoti :D Niin, miten sen nyt sanoisi...koska pakaroiden muodot ovat niin hyvin esim. legginseissä esillä, ei ajatus anaaliseksistäkään kauhean kaukana ole. Tai no vähintään perusanaali (eli doggystyle) :D Siitä säkin ehkä tykkäät..? :)

        Moi Peppu Kono !! Hyvä vastaus ! Juuu-u ! Täytyy näin bi-henkisenä olla sun kanssa samaa mieltä,että hyvin on peput tyrkyllä nykyään. Kivahan niitä on katsella ! He,he ! Kyllä se "doggy" mulle passaa oikein mainiosti Konoseni ; D. ( Henry taas varmaan punastelee siellä ruudun ääressä kun lukee näitä meidän juttuja,koita H kestää ! )


      • Pallotyttö kirjoitti:

        Moi Peppu Kono !! Hyvä vastaus ! Juuu-u ! Täytyy näin bi-henkisenä olla sun kanssa samaa mieltä,että hyvin on peput tyrkyllä nykyään. Kivahan niitä on katsella ! He,he ! Kyllä se "doggy" mulle passaa oikein mainiosti Konoseni ; D. ( Henry taas varmaan punastelee siellä ruudun ääressä kun lukee näitä meidän juttuja,koita H kestää ! )

        Yritän kestää, mutta olette te aika, hmmm, härskejä. Itse umpisiveellisenä todellakin punastun jutuistanne.

        Mukavaa joulun odotusta teille kummallekin ja miksei sille yhdelle muullekin palstalle tarinoitani lukemaan eksyneelle lukijalle ;)


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Yritän kestää, mutta olette te aika, hmmm, härskejä. Itse umpisiveellisenä todellakin punastun jutuistanne.

        Mukavaa joulun odotusta teille kummallekin ja miksei sille yhdelle muullekin palstalle tarinoitani lukemaan eksyneelle lukijalle ;)

        Ha,Ha, Haaaa!! Henry sinä ja sun siveellisyytes , on kyllä juu huomattu ; ) !! Ihanaa joulun odotusta myös sinulle ja kirjoittele jatkoa tai uusia juttuja jos vaan viitsit, kyllä meitä lukijoita on. Tulee ihan paha mieli kun sä vaikutat niin lannistuneelta,uskolliset fanisi ovat kyllä täällä ruudun äärellä, pusu poskellesi Henry!

        Konoselle kans terkkuja! Näin joulun allahan se piparikausikin taas alkaa ja piparit tuoksullaan ja ihanan mausteisella maullaan houkuttelee varmasti myös Konon herkkujen ääreen,vai?!


      • pks mies
        Pallotyttö kirjoitti:

        Ha,Ha, Haaaa!! Henry sinä ja sun siveellisyytes , on kyllä juu huomattu ; ) !! Ihanaa joulun odotusta myös sinulle ja kirjoittele jatkoa tai uusia juttuja jos vaan viitsit, kyllä meitä lukijoita on. Tulee ihan paha mieli kun sä vaikutat niin lannistuneelta,uskolliset fanisi ovat kyllä täällä ruudun äärellä, pusu poskellesi Henry!

        Konoselle kans terkkuja! Näin joulun allahan se piparikausikin taas alkaa ja piparit tuoksullaan ja ihanan mausteisella maullaan houkuttelee varmasti myös Konon herkkujen ääreen,vai?!

        hitto oootte sexyhja pallotyttöt. saako nuolla pilluanne ? ja työntää henk koht aseeni teihin. hierotaan toisiamme. missä tavattais?


      • Konosen Norsu
        Pallotyttö kirjoitti:

        Ha,Ha, Haaaa!! Henry sinä ja sun siveellisyytes , on kyllä juu huomattu ; ) !! Ihanaa joulun odotusta myös sinulle ja kirjoittele jatkoa tai uusia juttuja jos vaan viitsit, kyllä meitä lukijoita on. Tulee ihan paha mieli kun sä vaikutat niin lannistuneelta,uskolliset fanisi ovat kyllä täällä ruudun äärellä, pusu poskellesi Henry!

        Konoselle kans terkkuja! Näin joulun allahan se piparikausikin taas alkaa ja piparit tuoksullaan ja ihanan mausteisella maullaan houkuttelee varmasti myös Konon herkkujen ääreen,vai?!

        Sori pitkä viive vastauksessa...mutta olet oikeassa! Pipari kyllä maistuisi ja ei pelkästään joulun alla ;)


    • mä bi btm

      Sun tarinoittesi tarinat ovat pysyneet loistavan laatuisina,kiitoksia siitä :) Itsestään selvyyksiäö ei tule kommentoitua vaikka pitäisi :)

    • 100%Gay

      Tosi sujuvaa tekstiä jota on kiva lukea tarinakin kulkee kivaa vauhtia. Yleensä en tykkää tarinoista joissa odotellaan pitkään ennenku pannaan, mutta tätä on kyllä jaksanut lukea jatka toki.

    • Poika12345

      Hienoa että jaksat kirjoitella. Mulla tekee ihan kivaa, kun laukean pöksyihin, näitä tarinoita lukiessani.

      • Voi voi, Poika12345, kun tulee pyykkiä ;) Kiitos palautteesta ja anteeksi ;)

        100%Gaylle kans kiitokset palautteesta. Ja sen verran vielä sulle, että aloin kirjoitella näitä tarinoita isoksi osaksi sen vuoksi, kun itseäni kyllästytti juuri tuo "suoraan asiaan"-meno. Tarinasta tulisi aika typistetty, jos paneminen alkaisi kahden ensimmäisen lauseen jälkeen :D

        Hyvä, että olette lukeneet ja tykänneet. Lukeminen kannattaa aina, sanoi Jörn D.


      • himalajan vuoret
        henryxavier kirjoitti:

        Voi voi, Poika12345, kun tulee pyykkiä ;) Kiitos palautteesta ja anteeksi ;)

        100%Gaylle kans kiitokset palautteesta. Ja sen verran vielä sulle, että aloin kirjoitella näitä tarinoita isoksi osaksi sen vuoksi, kun itseäni kyllästytti juuri tuo "suoraan asiaan"-meno. Tarinasta tulisi aika typistetty, jos paneminen alkaisi kahden ensimmäisen lauseen jälkeen :D

        Hyvä, että olette lukeneet ja tykänneet. Lukeminen kannattaa aina, sanoi Jörn D.

        Hei oikeesti lisää noita hyviä tarinoita jooko nää on niin hauskoja/hyviä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe