Minkäikäisiä ja näköisiä teidän vanhemmat on?

poikawe

Moi... eli olis kiva saada tietää minkä ikäsiä teidän vanhemmat on:) omat on aika nuoria, 37 ja 36 vuotiaita (oon 13 ite) mun mutsi on hieman ylipainoinen ja sillä on punainen tukka... kuva=http://p.pw/babr5p

8

145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ADHDperhe

      Mun porukat on 39 ja 42, ja näyttää molemmat hiukan vanhemmilta kun on. Sit molemmat on ylipainosii (120 ja 85 kg) ja tyylitajuttomii. Sit ne vaa olettaa, et koska mä oon 14, et vedän hirveet meikit naamaan, ja samal ne on sitä mieltä, ettei sais (en kyllä meikkaakaan) Sit kaikki negatiiviset asiat on mun ja mun vanhemma pikkuveljen syytä, vaikka yleensä syy on niitten, mun nuoremman pikkuveljen, kissan tai koiranpennun.

      • normaali.

        Mun porukat on 50 ja 46 v. Äiti melko tyylitajuinen ja iskä nyt ei nii mutta kuitenki :P. värjätyt hiukset äiskällä ja näin. Mutta puuttuu mun asioihin liikaa :/


    • kulkee suvussa toi

      ite 17 mutsi 40 ja faija 42 ja ihan normaalin näkösiä normaali painosia mitä ny vähä lihonu

      sikäli että mun isomummon isä kuoli viime vuonna 103veenä ja suvun nuorimman sukupolven vanhin on 20 eli tässä oli sellane 5 sukupolvee kerralla

    • 12v. Tyttö

      Mun vanhemmat on 39 ja 42 vee. Aika normaaleja mitä nyt kilo tai kaks ylipainoo. Faija 193cm ja mutsi 179cm.

      • 12v. Tyttö

        Siis faija39v mutsi42v


      • 11v
        12v. Tyttö kirjoitti:

        Siis faija39v mutsi42v

        Iskä35 äiti30 iha norm painosii


    • Ihan ok

      Mun äiti on 43v ja isi43v myös ihan tavallisiin äiti oli alkanu lihota ja alko kuntoilee ni nyt se on jo aika laiha mun isi on myös vähän tukeva mut seki on saanu ton kuntoilu viruksen ni ne on ihan ok näkösii ite oon11 ja mul on isoveli joka tayttää huomen 13

    • Joo-l

      Iskä ja äiti molemmat aika lyhyitä. Iskä 57 kalju ja ruskee parta. Ei mitää ylipainoo. Menee tuol kaupungilla skeittilaudal:D äitil tummat hiukset ei ylipainoo, aika urheilullinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe