Saako kissa syödä jätskiä ainakin ite oon antanu.
SAAKO KISSA SYÖDÖ JÄÄTELÖÄ
20
5993
Vastaukset
- mk10
ja jos saa niin minkälaista mulla ei oo pentuu vaan aikunen poikakissa
- jätski herkkua on
Mäkin oon antanu VÄHÄN kun itse syön, kun se tulee siihen kinuumaan jätskii se niin tykkää jäätelöstä. Onhan siinä kermaa.
- Sannnnnnni
No ei *saa* siinä mielessä että se terveellistä olisi, mutta tietysti jokainen kotikissa syö korkealaatuisia raksuja, parasta märkäruokaa, satunnaisia huonekasveja, leipää, jäätelöä, vettä vessanpöntöstä vaikka kupissakin on ja mahdollisesti salmiakkia. Vähän kuin pienet lapset; sitä tekee kaikkensa että ne söisivät oikeaoppisesti, tietty määrä hiekkaa syödään kuitenkin. Joten en nyt tarjoaisi (jo siksikin että moni kissa on laktoosi-intolerantti ja ripuloi sitten pitkin seiniä), mutta jos hiukan kääreestä lipaisevat niin tuskin on maailmanloppu edessä?
- kissojenpuolesta
Kissa on lihansyöjä eikä niiden maha kestä laktoosia. Sokerikaan ei tee hyvää kissan elimistölle. Kannattanee pitäytyä sellaisessa ruuassa mitä kissa voisi luonnossakin syödä
- Entykkääkissoista
Ei kissoja luonnossa esiinny, ellei vapaaksi päästä, hyi.
- ihmettelen vaan
Mites ku ennen vanhaan kissat aina joi maitoa? Ei meillä kotona yksikään kissa ripuloinut tai sairastunut, vaikka aina joivat maitokupista.
- Anonyymi
Sama meillä
- Anonyymi
Ulkokissan ripuloita ei omalla pihalla näy, naapuri tietänee maidon aiheuttamasta löysyydestä paremmin.Hän ne siivoaa kukkapenkistään, lastenleikkipaikalta tai kasvimaaltaan.Aika moni vaan päivästä ja vuodesta toiseen siivoaa, jotkut siihen kyllästuu ja nurkkiin ulostajan loukuttaa.Mikä onkin parasta, voihan mirri olla koditonkin tai karannut.Vastuuttomasti ja laittomasti liikkuva ainakin, jos pihalle ilmestyy.
- Han Nele
ei jäätelö ole sen terveellisempää ihmisellekään kuin kisalle. Eli vastaus on saa muttei liikaa
- Herkku peffa
Jaa, hyvin menee maito alas ja tuntuu saavaan vauhtia kissaan. Sitten olen syöttänyt suklaatakin, kun kerjäsi. Tosin ei syönyt toisella kerralla. Eikö ole ripulia näkynyt. Seinillä, kuin laatikossakaan.
Että kun seuraavan kerran otan jäätelöä, niin katsotaan mitä tapahtuu.- eisuklaata
Suklaa on kissalle ja koiralle haitallista, älä sitä anna kissalle.
Ennen maito maalla oli luonnontuote, jota kisat sai heti, kun lehmät lypsettiin.
Se oli terveellistä niin ihmisille, kuin kissoillekin.
Eikä kaikkien kissojan ruuansulatus ole samanlainen, niinkuin ei ihmisenkään.- Toni tiikeri
kyllä kissojen maha lakstoosia kestää, miellä on kaikki kissat saaneet maitoa, vain harvalla 10-20% on tullut mahaoireita, nykyiset 4 kissaa kaikki voivat juoda valion homogenoimatonta luomumaitoa.
Jäätelöstä sen verran että tietty voi syödä (ei ehkä suklaa ja lakritsi jädeä) ainakin meidän tiikeri syö tiikerijäätelöä, muille se ei maistu- Anonyymi
kertoiko kissa vatsaoireista?
ei kaikille ripulia tule, väänteitä vatsaan vaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kertoiko kissa vatsaoireista?
ei kaikille ripulia tule, väänteitä vatsaan vaan...Et tää katti osaa katsoa luontokuvia. Tuli valkoposkihanhia tvstä niin tää taas tapitti niitä, samoin ed kerran kauriita, sit kettuja, kissoja, erottaa kuvan kun ei noi ankat ääntele että ääni ois se kiinnostava, kyllä se on kuva
- hömönhommaa
Miksi syöttää kissalle turhaan jäätelöä kun kissatahn ei maista edes makeaa.
- Pennunomistaja
No jos sormenkärjellisen annat kun itse syöt niin eipä siinä mitään. Meillä kissa tykkää kaikesta, joten on jäätelöäkin halunnut maistaa, ja kinui vieläpä lisää. Ei kuitenkaan edes tuhtia ruokalusikallista kannata antaa, kyllä sen järkikin sanoo.
- Anonyymi
Sokeri on myrkkyä kissan munuaisille.
- Anonyymi
Entä hiirien?
On sanonta sokerihiiri.Mutta onko sokeri hiirelle pahaksi?
Sokeria voisi käyttää vällässä houkutteena, mutta haluaako hiiri sokeria, juustoa vai leipää?
Meillä on mysli toiminut.Myös ne hyytelösyltit kelpaa hiirille.
- Anonyymi
Ja muuten ÄLKÄÄ ANTAKO KISSALLE TAI KOIRALLE SUKLAATA TAI KAHVIA SE ON HENGENVAARALLISTA NIILLE JA ALKOHOLI KANS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748