SAAKO KISSA SYÖDÖ JÄÄTELÖÄ

mk10

Saako kissa syödä jätskiä ainakin ite oon antanu.

20

5993

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk10

ja jos saa niin minkälaista mulla ei oo pentuu vaan aikunen poikakissa

• jätski herkkua on

Mäkin oon antanu VÄHÄN kun itse syön, kun se tulee siihen kinuumaan jätskii se niin tykkää jäätelöstä. Onhan siinä kermaa.

• Sannnnnnni

No ei *saa* siinä mielessä että se terveellistä olisi, mutta tietysti jokainen kotikissa syö korkealaatuisia raksuja, parasta märkäruokaa, satunnaisia huonekasveja, leipää, jäätelöä, vettä vessanpöntöstä vaikka kupissakin on ja mahdollisesti salmiakkia. Vähän kuin pienet lapset; sitä tekee kaikkensa että ne söisivät oikeaoppisesti, tietty määrä hiekkaa syödään kuitenkin. Joten en nyt tarjoaisi (jo siksikin että moni kissa on laktoosi-intolerantti ja ripuloi sitten pitkin seiniä), mutta jos hiukan kääreestä lipaisevat niin tuskin on maailmanloppu edessä?

• kissojenpuolesta

Kissa on lihansyöjä eikä niiden maha kestä laktoosia. Sokerikaan ei tee hyvää kissan elimistölle. Kannattanee pitäytyä sellaisessa ruuassa mitä kissa voisi luonnossakin syödä

• Entykkääkissoista

Ei kissoja luonnossa esiinny, ellei vapaaksi päästä, hyi.

• ihmettelen vaan

Mites ku ennen vanhaan kissat aina joi maitoa? Ei meillä kotona yksikään kissa ripuloinut tai sairastunut, vaikka aina joivat maitokupista.

• Anonyymi

Sama meillä

• Anonyymi

Ulkokissan ripuloita ei omalla pihalla näy, naapuri tietänee maidon aiheuttamasta löysyydestä paremmin.Hän ne siivoaa kukkapenkistään, lastenleikkipaikalta tai kasvimaaltaan.Aika moni vaan päivästä ja vuodesta toiseen siivoaa, jotkut siihen kyllästuu ja nurkkiin ulostajan loukuttaa.Mikä onkin parasta, voihan mirri olla koditonkin tai karannut.Vastuuttomasti ja laittomasti liikkuva ainakin, jos pihalle ilmestyy.

• Han Nele

ei jäätelö ole sen terveellisempää ihmisellekään kuin kisalle. Eli vastaus on saa muttei liikaa

• Herkku peffa

Jaa, hyvin menee maito alas ja tuntuu saavaan vauhtia kissaan. Sitten olen syöttänyt suklaatakin, kun kerjäsi. Tosin ei syönyt toisella kerralla. Eikö ole ripulia näkynyt. Seinillä, kuin laatikossakaan.

Että kun seuraavan kerran otan jäätelöä, niin katsotaan mitä tapahtuu.

• eisuklaata

Suklaa on kissalle ja koiralle haitallista, älä sitä anna kissalle.

• Ennen maito maalla oli luonnontuote, jota kisat sai heti, kun lehmät lypsettiin.
      Se oli terveellistä niin ihmisille, kuin kissoillekin.
      Eikä kaikkien kissojan ruuansulatus ole samanlainen, niinkuin ei ihmisenkään.

• Toni tiikeri

kyllä kissojen maha lakstoosia kestää, miellä on kaikki kissat saaneet maitoa, vain harvalla 10-20% on tullut mahaoireita, nykyiset 4 kissaa kaikki voivat juoda valion homogenoimatonta luomumaitoa.
      Jäätelöstä sen verran että tietty voi syödä (ei ehkä suklaa ja lakritsi jädeä) ainakin meidän tiikeri syö tiikerijäätelöä, muille se ei maistu

• Anonyymi

kertoiko kissa vatsaoireista?
        ei kaikille ripulia tule, väänteitä vatsaan vaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kertoiko kissa vatsaoireista?
        ei kaikille ripulia tule, väänteitä vatsaan vaan...

Et tää katti osaa katsoa luontokuvia. Tuli valkoposkihanhia tvstä niin tää taas tapitti niitä, samoin ed kerran kauriita, sit kettuja, kissoja, erottaa kuvan kun ei noi ankat ääntele että ääni ois se kiinnostava, kyllä se on kuva

• hömönhommaa

Miksi syöttää kissalle turhaan jäätelöä kun kissatahn ei maista edes makeaa.

• Pennunomistaja

No jos sormenkärjellisen annat kun itse syöt niin eipä siinä mitään. Meillä kissa tykkää kaikesta, joten on jäätelöäkin halunnut maistaa, ja kinui vieläpä lisää. Ei kuitenkaan edes tuhtia ruokalusikallista kannata antaa, kyllä sen järkikin sanoo.

• Anonyymi

Sokeri on myrkkyä kissan munuaisille.

• Anonyymi

Entä hiirien?
        On sanonta sokerihiiri.Mutta onko sokeri hiirelle pahaksi?
        Sokeria voisi käyttää vällässä houkutteena, mutta haluaako hiiri sokeria, juustoa vai leipää?
        Meillä on mysli toiminut.Myös ne hyytelösyltit kelpaa hiirille.

• Anonyymi

Ja muuten ÄLKÄÄ ANTAKO KISSALLE TAI KOIRALLE SUKLAATA TAI KAHVIA SE ON HENGENVAARALLISTA NIILLE JA ALKOHOLI KANS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1894
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1224
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1095
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      902
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      849
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe