Elikkä voiko joku vähän valaista, kuinka saa poikakaverin. Kun siis oon kymmenen vuotiaasta halunnu seurustella jonku kaa, mut oon nyt 14, ja en oo koskaan ollu kimpassa kenenkään kaa.
Ja sit mulla ja mun kavereilla on semmonen oma porukka, ja meistä vaan yks on ikinä seurustellu. Ja se on seurustellu noin 40 eri ihmisen kaa, ja sano et välil jopa seittemän kaa samaa aikaa.
Et voiko joku vaik kertoo miten alko seurusteleen jonku kaa, tai jotain...?
kuinka saada poikkis?
29
2643
Vastaukset
- 345345g4thg4h
Kohta alkaa koulut. sieltä varmana löytyy joku
- aina yksin
Mul on sama luokka ku viime vuonna
- aina yksin
aina yksin kirjoitti:
Mul on sama luokka ku viime vuonna
Ja kiitos kavereideni, kaikki pitää mua sekopäänä
- Sara0100100
Mul on kans pikku ongelma.. Vaihdoin koulua nelos luokan loputtua kun muutin perheeni kanssa n. 3km kauemmas ja nyt oon käynnyt uudessa koulussa jo vuoden ja meen nyt kutoselle. Siellä mun vanhalla luokalla on yks komea ja tosi mukava poika joka on ennen ollut mun tosi hyvä kaveri. En oo sitä kauheesti nähny mutta kun näin sen Salessa se sano moi ja hymyili mulle ja katto vielä perään. Hymyilin tietty takas ja sanoin moi. Sillä ei oo ollu vähään aikaan tyttöystävää. En viitti kysyä siltä vaan että "Alakko?".. Musta vaikuttaa siltä että me molemmat tykätään toisistamme. Miten kysyisin siltä alakko tai pitäiskö mun kysyä se esim jäätelölle?? Olkaa kilttejä ja vastatkaa mulle :] !
- Rikhardz
No ensinnäki sun kannattaa ruveta pitämää eka tiheempää yhteyttä siihen, vaikka whatsapilla, kikillä tai muulla tälläsellä viestittely ohjelmalla. Tutustut siihen ensin enempi hieman "etäisellä" tavalla. Jotkin jätkät nimittäin eivät osaa tai uskalla pyytää tyttöä ulos tai tekemään mitään muutakaa ennenkuin on hieman enempi tutustunut. Vielä parempaa olisi jos sinä pyytäisit hänet ulos, käytte kerran, pari, muutaman kerran jossain syömässä, jäätelöllä, kebabilla, jossain vaan viettämässä vaikka aikaa, pitämässä hauskaa, juttelemassa, kertomassa omista elämistänne jne. Kannattaa kans saada se jätkä tuntemaa ittesä sellaseks et se on tärkee sulle, oot ihastunu siihe, haluut olla enempi ku ystävä sen kaa. Sit jos ei rupee tulee mitää flirttailua tai muita vinkkejä siihen että hän olisi ihastunut suhun, niin sanot vaan suoraa joko kasvotusten tai viestillä että nytku oot pitemmän aikaa tutustunu ja tuntenu sen ni oot alkanu ihastumaan siihe, oikee tosissaa, et mitä mieltä se susta on? Onks sillä samanlaisia kiinnostuksia sua kohtaa? :) Jos tää poika on ihastunu suhun, ni onnittelut ^-^ Kannattaa nauttii jokaikisestä hetkestä minkä tuut sen kanssa jakamaa. :)
- jokupoikaaoon
Whatsupissa tai kikissä ota huomioon, että tyttönä myös heität kysymyksiä ja keskusteltavaa pojalle, ettei poijjan tarvi ihan hikihatussa yrittää keksiä jotakin puhuttavaa. Ainakin minä olen tätä mieltä näin ujona poikana :)
- aina yksin
Joo, olen kysymiksiäkin heittänyt
- T O T U U S t.15v poika
aina yksin kirjoitti:
Joo, olen kysymiksiäkin heittänyt
Käyt vaan juttelemassa kivalle pojalle, vaikka iha jostai koulujutuista. Oot sille kiltti ja tämmöstä ja sitten sekin rupee tykkää susta ja sitte voitte pyytää numeroo ja puhua vaikka wapis ja sinne suuntaan. Helppoa.
- aina yksin
T O T U U S t.15v poika kirjoitti:
Käyt vaan juttelemassa kivalle pojalle, vaikka iha jostai koulujutuista. Oot sille kiltti ja tämmöstä ja sitten sekin rupee tykkää susta ja sitte voitte pyytää numeroo ja puhua vaikka wapis ja sinne suuntaan. Helppoa.
Ei ole. Oon aika ujo, mua on syrjitty, haukuttu rumaks, ja nykyään oon kaikkien mielestä outolintu. Ja esim kuulin kerran poikien vittuilevan yhelle tyypille joka oli vaihtanu mun kaa mielipiteitä sarjakuvasta. Nykyään mä suunnilleen pyörryn, kun joku poika puhuu mulle muullonkin kun tunnilla paritöissä, niin harvinaista se on
- whatever
Muuten jees, mut oon 12
- Anonyymi
No mä oon vasta 4lk mut silti vaa tuntuu et tarviin poikkist ku mun elämäsi on nii paljo juttui haluisin et se ois 12-14 vuotias ite oon 11
- Anonyymi
Kuulkaas nyt lapset aikuisen vinkkiä. Parisuhdetta on ihan turha aloittaa ennen kun on oikeasti kyvykäs sitoutumaan. Jos aloittaa suhteen esimerkiksi 13 vuotiaana, niin osapuolien kyky ylläpitää vakavaa parisuhdetta on melko heikko. Heikosta suhteesta johtuen tulee sydänsuruja ja mielenterveysongelmia. Odottakaa siis vielä, että saatte edes peruskoulun käytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaas nyt lapset aikuisen vinkkiä. Parisuhdetta on ihan turha aloittaa ennen kun on oikeasti kyvykäs sitoutumaan. Jos aloittaa suhteen esimerkiksi 13 vuotiaana, niin osapuolien kyky ylläpitää vakavaa parisuhdetta on melko heikko. Heikosta suhteesta johtuen tulee sydänsuruja ja mielenterveysongelmia. Odottakaa siis vielä, että saatte edes peruskoulun käytyä.
Vanha keskutelu tiiän. Mut pakko sanoo tohon aiempaan vastaukseen, et kaikki kehittyy ihan eri tahtii. Ite oon menossa seuraavaks 7lk ja pärjäisin ihan hyvin kotona vaikka koko kesäloman yksin, kunhan mulla ois ruokarahaa. Joku varmaa ajattelee et kaikki rahat menis herkkuihin, mut ei menis. Tällä haen sitä, et 13 vuotiaat voi olla ihan riittävän kypsiä vakavaan suhteeseen.
- Anonyymi
Siis kyl sä viel löydät jonkun
- Anonyymi
Mps!
- Anonyymi
Mä voin olla sun poika ystävä
ei tutustumisjakso jonkun kanssa ole mitään seurustelua.
- Anonyymi
No mut jos siit alkaa seukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut jos siit alkaa seukkaa
Ja oikeesti pitää tutustuu siihen poikaan johon on ihastunut niin sit oottaa tyyliin että tuleekos sitä vastakaikua
- Anonyymi
Mä sain poikaystävän tekemättä yhtään mitään! 😂
- Anonyymi
Mooiii
No ite sain mun ihastuksen mun poikaystäväks tekemät mitää muuuttttt koska se on meijjän luokan se ✨pettäjä✨ Nii jätin sen noin 2viikkoo siit meijjön yhteen menost - Anonyymi
Oon 12v täytän syksyllä 13 ja haluisin poikkiksen
- Anonyymi
Kerron miten voi saada kumppanin
1.sano sille miten menee
2.soita joka päivä
3!!! Kysy leffaan - Anonyymi
Älkää jalsako täällä sitä kysellä. Menkää jos teil on hyvä luokkahenki ja kokoluokan ryhmä niin kysy siel someone ulos tai jotain. Siellä on alkanu kaikki meidän luokan neljä parisuhdetta xD oon vitosel. Ehk vähä sijasta. Tai jos on snäppi ryhmä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875