Missä vika kun profiili ei päivity? Mun profiilissa viimeiset kävijät jostain syyskuulta.. Ois kiva tietää kuka siellä esim tänään on käyny. Onks tää joku yleinen juttu vai ainoastaan mun ongelma? Viittisikö kukaan mulle valaista asian tiimoilta.. Kiitos =)
missä vika?!?!
13
1658
Vastaukset
Sitä ihmettelen minäkin. kun cahtin galleria sivut ei aukea? 2,10 viimeeksi käyty sivuillani.
todellisuus on toinen. rekattu nikki oli käynyt.
viikon loppuna kaksikin kertaa, mutta kävijä ei ole kirjautunut sivulleni lukumääräisesti lisäys
on noin 35 kävijää,
Kysyisinkin miksi gallerian sivut ei näytä todellisuutta?
t. mirkkuim- NurinperiN
ja käyntini päivittyi
- kävijä
NurinperiN kirjoitti:
ja käyntini päivittyi
enkä nähnyt käyntiäsi siellä
- Petunia
Miksi ihmeessä se on niin tärkeää? Mihin pyrit? Suureen kävijämäärään? Miksi? Oletko veri important person? Miksi?
- V.I.P.
halusi kysyä asiaa?
- harmittavaa
No, uteliaisuuttani haluaisin tietää.. ja kyllä se kävijämäärä päivittyy, se ei ole ongelma. Eikä se kävijämäärä myöskään ole tärkeää. Mitä enemmän huomaa sivulla käyneen ihmisiä, sitä enemmän huomaa viettäneensä aikaa sätissä. Enkä aina nää että se olisi hyvä asia... =) Mutta tosiaan , olisi kiva tietää ketkä ovat profiilisivuilla käyneet.
- Petunia
Miksi olet Galleriasivut tehnyt? Ihan rehellisesti, pliis.
- harmitavaa
Elikkäs siksi olen galleria-sivut tehnyt että siellä on palanen minusta muille sättäilijöille. Siellä on kuvani ja pieni pala elämääni jaettavaksi, kaikkia se ei ehkä kiinnosta.. Eikä tarvitsekaan kiinnostaa, mutta musta se on kivaa =) Ja monien muidenkin mielestä =)
- EIIen
on systeemissä.
Vikaa etsitään ylläpidossa.
....Lupasivat korjata sen mahdollisimman pian.
*EA*
40Kiitos kannanotosta kaikille'
nii.in se tieto ja uteliaisuus mielessäni.
Eikö tämä galleria sivu ole tarkoitettukin katseltavaksi? niin itselle kuin katselioillekin.
Odotellaan korjautumista.
terv. mirkkuim- harmittavaa
Kiitos tiedosta! =)
- outoa
Olet siis käynyt kiukuttelemassa kun kaikki profiiliasi vilkaisseet eivät ole näkyvissä?
Kysymys: Miksi vaihdat profiilisi tekstiä alinomaa ja lainaat sinne mm. musiikkiesitysten sanoja? Sehän on aivan älytöntä - no tähän tietysti kiukuttelet myöskin; niin tapaistasi.
T: 90 Onpa ihmeellinen vika ellei löydy?
minulla ei ainakaan vika viellä ole korjautunut.
Siis en näe ketkä galleria sivullani käyvät.
Yritetäänkö vikaa edes korjata?
Kysyisinkin miksi useinmilla sivu toimii
ja kävijöiden nimet näkyy?
missä syy moiseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431