Kaveri soitti ja kysyi neuvoa multa ja sanosi kun hän alkoi asentaa peliä niin se pyysi ajuria. No, mä käskin mennä kattoo mikä näytönohjain hänellä on ja mee sinne käynnist-suorita-dxdiag-ok-display. Niin hän sanoi että siellä ei lue mitään mikä näytönohjain hänellä on. Siellä on kuulemma name:n kohdalla n/a. Mistä helkuttia sitä oikein saa tietää sitten mikä näytönohjain hänellä on siinä tietokoneessa?
Maiju
3
272
Vastaukset
N/a tarkoittaa ettei tieto ole saatavilla. Luulisin, että tässä tapauksessa syynä on, ettei näytönohjain tue directX:ää. Tämä tosin on tätsi arvaus. Käske kokeilla seuraavaa: Valitse: Käynnistä -> ohjauspaneeli -> näyttö (XP:ssä vaihda ensin perinteiseen näkymään) -> asetukset. Siellä pitäisi lukea, mikä näyttö on ja mikä ohjain.
- ...
en saa kaveria nyt kiinni, mutta olen huomenna menossa katsomaan sitä konetta mikä siinä voisi olla vialla. Jos se näytönohjain ei tue directX:ää niin onko hänen ostettava uusi näytönohjain siihen. Hänellä on 2 vuotta vanha kone ja siinä on käyttis xp-home
- .......
Mä en saa nyt kaveria puhelimen päähän, mutta olen huomenna menossa hänen luokse katsomaan mikä sitä konetta vaivaa. Onko se niin, jos hänen näytönohjain ei tue DirectX:ää niin onko hänen ostettava uusi näytönohjain koneeseen? Hänen kone on 2 vuotta vanha ja siinä on käyttiksenä XP-Home
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764