Puhutaan nyt edes jostain!
Onko täällä ketään?
Ongelmaa ei olisi, jos en haluaisi kuunnella musiikkia, joka estää Youtube-videoiden katsomisen ja Dark soulsin pelaamisen.
Puhutaan jostain!
Onko täällä ketään?
Heiiih!!!
31
78
Vastaukset
Minä olen täällä koko päivän, mussu. Olen lukenut Raamattua. Liian tylsää.
siilio kirjoitti:
"Minä olen täällä koko päivän, mussu."
Mikä vitun mussu?!Rakas, mussukka, kulta. Hani.
- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Rakas, mussukka, kulta. Hani.
Mussu kuulostaa mössöltä.
Siiliö kirjoitti:
Mussu kuulostaa mössöltä.
Ja murukka leivokselta. Olen harjoitellut liudennusta: kulttuuri on livviksi kul'ttuura, ja se lausutaan [kuljtuura.]
- mr.näätä
Hyvä idea. Puhutaan Dark Soulsista.1 vai 2 vaiko molemmista?
Mieki oon tääl. Mut ko kukhaan ei puhu mithään eikä aiheet kiinnosta nii ei sitte perkele.
En ole pelannut kakkosta. (Ei oo vaikuttanut yhtä kiintoisalta peliltä.)
Kyllähän minäkin täällä olen. :D Hiljaisuus ehkä johtuu siitä, että ne, jotka lähettävät eniten viestejä, ovat poissa, joten... XD
- -Raeppavika
Hommia.. töitä ja muuta!
- mr.näätä
Oon pelannu ykkösen läpi montaki kertaa. Ootko missä kohtaa jos et oo pelannu läpi?
En ole päässyt läpi. Kerran minulla oli hahmo, jolla olin käynyt jo Anor london läpi ja New Londo ruinsin lukuun ottamatta Four kingsiä, mutta päädyin poistamaan hahmon, kun alkoi vaikuttaa siltä, etten pääsisi sillä läpi. Siitä olen varma, että Four kingsiä en olisi sillä hahmolla saanut piestyä ja muutkin paikat vaikuttivat vaikeilta.
Tällä hetkellä minulla on hahmo, jolla olen paraikaa Blighttownissa. Olisin varmaan läpäissyt Blighttownin aiemmin päivällä, mutta loppusuoralla yritin vaan juosta seuraavalle bonfirelle, jotta pääsisin äkkiä taistelemaan Quelaagin kanssa ja kuolin pääasiassa, koska en osannut suunnistaa suolla.- mr.näätä
siilio kirjoitti:
En ole päässyt läpi. Kerran minulla oli hahmo, jolla olin käynyt jo Anor london läpi ja New Londo ruinsin lukuun ottamatta Four kingsiä, mutta päädyin poistamaan hahmon, kun alkoi vaikuttaa siltä, etten pääsisi sillä läpi. Siitä olen varma, että Four kingsiä en olisi sillä hahmolla saanut piestyä ja muutkin paikat vaikuttivat vaikeilta.
Tällä hetkellä minulla on hahmo, jolla olen paraikaa Blighttownissa. Olisin varmaan läpäissyt Blighttownin aiemmin päivällä, mutta loppusuoralla yritin vaan juosta seuraavalle bonfirelle, jotta pääsisin äkkiä taistelemaan Quelaagin kanssa ja kuolin pääasiassa, koska en osannut suunnistaa suolla.Pakko myöntää et Blighttown on persiistä. fps tippuu. Onneks kuintenki nykyään tiiän suurinpiirtein missä kaikki itemit ja muut mitkä haluun on nii tekee helpommaks suunnistaa siel
- Siiliö
mr.näätä kirjoitti:
Pakko myöntää et Blighttown on persiistä. fps tippuu. Onneks kuintenki nykyään tiiän suurinpiirtein missä kaikki itemit ja muut mitkä haluun on nii tekee helpommaks suunnistaa siel
Minulla peli yleensä lagaa kaikkialla melko pahasti, mutta Blighttownissa se tosiaan on vielä pahempi. Lisäksi paikka on niin pimeä, ettei siellä näe paljoakaan. Se on myös muihin pelin paikkoihin verraten melko ruma alue.
Paikoista, joita olen päässyt pelaamaan suosikkini saattaa olla ihme kyllä Sen´s fortress. Toinen hyvä vaihtoehto on sitten Painted world of Ariamis.
Löysin muuten Youtubesta tällaisen: https://www.youtube.com/watch?v=ffLbdhP0auc#
Koko soundtracki. Dark soulsilla on kieltämättä ollut loistava säveltäjä. - mr.näätä
Siiliö kirjoitti:
Minulla peli yleensä lagaa kaikkialla melko pahasti, mutta Blighttownissa se tosiaan on vielä pahempi. Lisäksi paikka on niin pimeä, ettei siellä näe paljoakaan. Se on myös muihin pelin paikkoihin verraten melko ruma alue.
Paikoista, joita olen päässyt pelaamaan suosikkini saattaa olla ihme kyllä Sen´s fortress. Toinen hyvä vaihtoehto on sitten Painted world of Ariamis.
Löysin muuten Youtubesta tällaisen: https://www.youtube.com/watch?v=ffLbdhP0auc#
Koko soundtracki. Dark soulsilla on kieltämättä ollut loistava säveltäjä.Mikä on ollut sinun mielestä vaikein bossi ja helpoin bossi tähän mennessä jos Asylum Demonia ei lasketa eli siel alus se iso jäbä
- Siiliö
mr.näätä kirjoitti:
Mikä on ollut sinun mielestä vaikein bossi ja helpoin bossi tähän mennessä jos Asylum Demonia ei lasketa eli siel alus se iso jäbä
Helpoin on ollut Taurus, mutta olen kuullut puhuttavan bossista, joka kuolee n. kahella iskulla.
Vaikein onkin vaikeampaa nimetä. Kuten sanoin, en pärjännyt koskaan Four kingsille, mutta ehkä minun olisi pitänyt läpäistä joku muu paikka ensin. Gaping dragon tuotti aluksi vaikeuksia jostain syystä. Ja viimeksi, kun haastoin Iron golemin, voitin sen tuurilla, kun se putosi alas. Ja sitten olen koittanut myös Ceaseles dischargea (En ole varma kirjoitustavasta, mutta kai tuosta saa selvää.) ja hävisin sille täysin. Joku noista siis. En osaa tarkemmin sanoa.
Ja itse asiassa, vaikka Asylum demon laskettaisiinkin mukaan, sanoisin silti Taurusta helpoimmaksi. - mr.näätä
Siiliö kirjoitti:
Helpoin on ollut Taurus, mutta olen kuullut puhuttavan bossista, joka kuolee n. kahella iskulla.
Vaikein onkin vaikeampaa nimetä. Kuten sanoin, en pärjännyt koskaan Four kingsille, mutta ehkä minun olisi pitänyt läpäistä joku muu paikka ensin. Gaping dragon tuotti aluksi vaikeuksia jostain syystä. Ja viimeksi, kun haastoin Iron golemin, voitin sen tuurilla, kun se putosi alas. Ja sitten olen koittanut myös Ceaseles dischargea (En ole varma kirjoitustavasta, mutta kai tuosta saa selvää.) ja hävisin sille täysin. Joku noista siis. En osaa tarkemmin sanoa.
Ja itse asiassa, vaikka Asylum demon laskettaisiinkin mukaan, sanoisin silti Taurusta helpoimmaksi.Ceaselessillä sen voi tappaa nyrkilleillä yhdellä bugilla.
Mutta jos tietenkin haastetta kaipaa nii ei sitä niin sanotusti kannata cheesata - Siiliö
mr.näätä kirjoitti:
Ceaselessillä sen voi tappaa nyrkilleillä yhdellä bugilla.
Mutta jos tietenkin haastetta kaipaa nii ei sitä niin sanotusti kannata cheesataUskoisin, etten aio tappaa sitä bugilla, jos vaikuttaa mitenkään mahdolliselta saada se hengiltä ilman. Tässä aiemmin päivällä pelatessani jopa Quelaag tuotti lieviä vaikeuksia. (Ei sen pitäisi olla edes vaikea.) Sain sen kuitenkin läpi ja lähdin Sen's fortressiin ja ihan lähellä paikan ainoaa bonfireä, kun ei ollut enää vihollisia, minä putosin. Raivostutti aika lailla.
Mitkä bossit ovat sinun mielestäsi vaikeimpia ja helpoimpia? Ja mikä on kaikkein hauskin bossi? Omasta mielestäni hauskin bossi on ollut Smough&Ornstein. - mr.näätä
Siiliö kirjoitti:
Uskoisin, etten aio tappaa sitä bugilla, jos vaikuttaa mitenkään mahdolliselta saada se hengiltä ilman. Tässä aiemmin päivällä pelatessani jopa Quelaag tuotti lieviä vaikeuksia. (Ei sen pitäisi olla edes vaikea.) Sain sen kuitenkin läpi ja lähdin Sen's fortressiin ja ihan lähellä paikan ainoaa bonfireä, kun ei ollut enää vihollisia, minä putosin. Raivostutti aika lailla.
Mitkä bossit ovat sinun mielestäsi vaikeimpia ja helpoimpia? Ja mikä on kaikkein hauskin bossi? Omasta mielestäni hauskin bossi on ollut Smough&Ornstein.Sanoisin että O&S/4 Musketti soturi on hassuimmat. Capra on meh koska iisi ja myös taurus.
mr.näätä kirjoitti:
Sanoisin että O&S/4 Musketti soturi on hassuimmat. Capra on meh koska iisi ja myös taurus.
Hmmm... Minua on oikeastaan pitkään mietityttänyt, miksei Smoughin ja Ornsteinin huoneessa lue: "Amazing chest ahead" tai muuta vastaavaa.
http://m.youtube.com/watch?v=6H_yLaiCGBg
Löysin ruotsalaista kommarimusiikkia!- Herra X
Puhukaamme perunoista.
- Herra X
icepicked kirjoitti:
Rosamunda on paras lajike; se on punainen.
En muista, olemmeko koskaan kasvattaneet Rosamundaa. Varmaan olen kuitenkin syönyt sitä.Nykyään viljelemme eniten Van Goghia. Tämä suosittu lajike on mielestäni hyvä yleisperuna.
Timon pitäisi olla varhaisperuna , joka kestää istutuksen kylmäänkin maahan. Vaikka joskus istutimme Timoa kaksi viikkoa ennen Van Goghin istuttamista, uusia perunoita saimme molemmista silti yhtä aikaa. Erillisen varhaisperunalajikkeen kasvattaminen vaikuttaakin aika turhalta. Pitäisi varmaan joskus kokeilla esikasvattaa perunaa esim. kasvihuoneessa, jotta saisi omia uusia perunoita juhannukseksi.
Puikulan kasvatusta olemme vähentäneet. Hyvän makuistahan sekin on, mutta pienten mukuloiden sato vain tahtoo jäädä aika vaatimattomaksi. icepicked kirjoitti:
Rosamunda on paras lajike; se on punainen.
Istutko mielelläsi punaisissa valoissa?
Seisotko mielelläsi punaisissa valoissa?
Seisooko sinulla punaisissa valoissa?jokutyyppi19 kirjoitti:
Istutko mielelläsi punaisissa valoissa?
Seisotko mielelläsi punaisissa valoissa?
Seisooko sinulla punaisissa valoissa?En viihdy punaisten valojen alla, sillä prostituutio on mielestäni halventava ammatti.
---
Mutta jos nyt puhutaan tietyltä kantilta... Jåå.icepicked kirjoitti:
En viihdy punaisten valojen alla, sillä prostituutio on mielestäni halventava ammatti.
---
Mutta jos nyt puhutaan tietyltä kantilta... Jåå.Mikä prostituutiosta tekee halventavaa, tilanteessa, jossa se on ihmisen oma uravalinta?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mikä prostituutiosta tekee halventavaa, tilanteessa, jossa se on ihmisen oma uravalinta?
Lähinnä se, että hän mahdollistaa asiakkaidensa halventaa ja esineellistää itseään. Asiakkaalle prostituoitu on vain väline oman seksuaalisen tyydytyksensä saamiseen, eikä hänellä tämän silmissä liene ihmisarvoa. Lähtökohtaisesti huorissakäyminen on toisen kehon käyttämistä runkkualustana.
icepicked kirjoitti:
Lähinnä se, että hän mahdollistaa asiakkaidensa halventaa ja esineellistää itseään. Asiakkaalle prostituoitu on vain väline oman seksuaalisen tyydytyksensä saamiseen, eikä hänellä tämän silmissä liene ihmisarvoa. Lähtökohtaisesti huorissakäyminen on toisen kehon käyttämistä runkkualustana.
Ihmisiä esineellistetään muutenkin jatkuvasti, eikä vain seksuaalisessa mielessä. Oikeastaan kaikki työtä tekevät ihmiset on esineellistetty. He ovat tietyn rahan arvoisia (palkka), he täyttävät jonkin tarpeen ja heidät voi vaihtaa parempaan. Eikä välttämättä parempaan ihmiseen, vaan jokin muukin esine (teollisuuskone) käy, kunhan hoitaa homman paremmin, tai on halvempi.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ihmisiä esineellistetään muutenkin jatkuvasti, eikä vain seksuaalisessa mielessä. Oikeastaan kaikki työtä tekevät ihmiset on esineellistetty. He ovat tietyn rahan arvoisia (palkka), he täyttävät jonkin tarpeen ja heidät voi vaihtaa parempaan. Eikä välttämättä parempaan ihmiseen, vaan jokin muukin esine (teollisuuskone) käy, kunhan hoitaa homman paremmin, tai on halvempi.
Tuo on yksi kapitalismin aiheuttamista lukuisista ongelmista. Siksi ratkaisu prostituution olemassaoloon ei ole kieltää sitä lailla yksiselitteisesti, vaan luoda yhteiskunta, jossa kenenkään ei tarvitse tehdä sitä työkseen. Luultavasti joku tekee niin silti, mutta ihmiskaupan määrän voitaneen olettaa vähenevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062